|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Scott Vogel is wel een baas. Zijn achternaam natuurlijk ook. |
|
quote:Had hij geen witte drumstokken met rode dwarsstrepen? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Thomas Haake (Meshuggah) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Attila wil ik ook nog wel eens een fust mee leeghalen [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 21-09-2010 10:14] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Eigenlijk zijn alle "beroemde" muzikanten die ik ontmoet heb wel sympathiek. 1 van de eerste "beroemde" bands die ik ooit heb ontmoet was Annihilator, in een cafetaria in Heino. Hele aardige gasten. Boeiender |
|
quote:Maar van de schijf van vijf hebben ze blijkbaar nog niet gehoord. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik ook niet, dat vond ik juist zo sympathiek. Boeiender |
|
Suffocation was ook niet normaal aardig |
|
quote: Oh, kijk eens aan... Ik vond Wim van der Valk ook een erg aardige gast. Daar heb jij mee in de band gezeten, als ik je linkje bekijk? Ja hoor... |
|
Die drummert van Claymore vrogger was ook wel een toffe peer. Eigenlijk zijn bijna altijd drummers het aardigst. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ja denk ik ook |
|
quote: Achteraf vond ik die drummer van Claymore/ Exposing Innards naarmate hij ouder werd leuker worden. Meer weloverwogen ook. Die drummer van Pulverizer was een goede gast. Altijd zeer sympathiek. Ja hoor... |
|
quote:bah nee Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gitaristen zijn vaak naar, is mijn ervaring. Aan zangerts zit ook vaak een draadje los. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Genau! Gitaristen zijn vaak wat meer nerderige types, waar drummers gewoon bater-laven zijn. Zangers kunnen gewoonweg niets anders dus gaan ze maar zingen en bassisten... jezus kolere. Ja, doe mij maar een drummer. Ja hoor... |
|
Alwin Zuur vind ik anders wel één van de gaafste bassisten/gasten die ik ken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Uitzonderingen daargelaten. Alwin is één der Groten. Wat een baas, wat een bass. Ja hoor... |
|
quote: Dat waren niet de enigen natuurlijk. Ook mooi met de gasten van Finntroll gefeest tijdens preparty waldrock, met de heren van Dark Funeral ook al eens mooi aan de zuip geweest, ook erg vermakelijk, de heren van Ancient en Enthroned zijn ook goeie gasten. spelfout weggehaald... |
|
Michael Sifringer van Destruction is ook aardig. Buiten stak ie een joint op en praatte even met ons, plus hij vond het ook niet erg om die joint te delen |
|
quote: Ach ja, de verbroedering door hennep. Op die manier kom je de muzikanten wel tegen. Drummer Jimmy Carl Black van de (grand)Mothers of Invention rookte met me mee en was een fijne vent. Verder was Gene Palubicki van Angel Corpse echt een aardige vent. Ik sprak hem even na een optreden in de Baroeg en hij was heel enthousiast en ook nog eens net zo'n Morbid Angelfanaat als ik. MC Hammer Smashed Face |
|
Jij bent ook wel sympathiek Eirich, maar ik mag geen bassisten meer sympathiek noemen. Boeiender |
|
Ik had voor het gemak het incestzooitje uit Zwolle maar even overgeslagen maar ik uiteraars ook van jou! MC Hammer Smashed Face |
|
Robert Lowe (Lichens, OM) met stip op één. Ook eens polonaises gelopen op Duitse schlagers met de gasten van Manegarm. Legendarische avond was dat, vooral dankzij de violist ("You have to finish your beer!" gevolgd door "Fuck you, I'm not Finnish, I'm Swedish!"). You have time. You are doing fine. |
|
Oh, ik vergeet The Gathering helemaal, erg leuke mensen. Boeiender |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |