|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik wil al die bands ook kennen Alleen die namen al! |
|
pete van Nile, wat een uitermate aardige gozer. |
|
quote: Hehe.. Vooral als ze je herkennen van op de foto die onze vriend Marcel Coenen ze opstuurde... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: hey.. ik ben geen groupie hoor.. |
|
In Flames & Soilwork. Redelijk relaxte mensen vooral als ze een beetje wiet gerookt hebben. Would you choose supremacy if it led to isolation? Could you handle the solitude? Would you still prefer the throne? |
|
quote: Nou... Ik weet het niet hoor, zo komt het wel over! |
|
quote: jongen je kent me niet.... laat me met rust ofzo.. ik ben echt geen groupie.. maar als jij dat denkt.. dan doe je dat maar.. |
|
quote: Wees gerust... Heb geen interesse in je! |
|
Opzeker Mark Verhaar van Xenomorph! Verder zijn de gasten van Krisium ook erg cool. |
|
De gasten van Sick of it All. |
|
Verhip Dave "Viking" Robertson, toffe vent was dat She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Messiah Marcolin (Candlemass) Sabina Classen (Holy Moses) Joacim Cans (Hammerfall) Schmier (Destruction) Joey Vera (Armored Saint/Fates Warning) Bobby 'Blitz' Ellsworth (Overkill) John Ricci (Exciter) Om er een paar te noemen. Bareuh... |
|
- John Oliva - Carl Albert (R.I.P.) - Jorn (+band) - Pagan's Mind |
|
Vond Karl Sanders van Nile uitzonderlijk sympathiek ^^ Black seeds of bunny! |
|
Liv Kristine en Alex Krull. Van dat soort mensen mogen er veel meer zijn op de wereld. En die dude van Gorod was ook wel sympathiek. Mja, zoals gezegd, verder doe ik niet aan muzikanten. |
|
Paavoharju Skepticism Tuomas Holopainen. Nooit gesproken maar als ik hem tegenkom verbaas ik me altijd over z'n bescheiden/symathieke voorkomen. |
|
Serj Tankian, heel oprecht ook. Galder is heel aardig en grappig. Jonathan Davis is trouwens ook véél sympathieker dan vaak wordt gedacht. Erg aardige man. |
|
O, en Max Cavalera natuurlijk! Zolang z'n vrouw niet in de buurt is tenminste... |
|
Zonder enige twijfel Ray Cappo. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Gaaf topic dit, even denken: -Freddy Madball -Legion (oud zanger Marduk) -Al die gasten van Destroyer 666, nog mee wezen bier drinken in Hengelo - Jon Nodtveit, uiterst vage maar erg sympathieke gast, nog even mee gepraat tijdens het optreden in de oude metropool Against God and Government |
|
quote: Was dat niet superonhandig, om tijdens het optreden met hem te praten? Bruce Banner |
|
Zou wel een mooi gezicht zijn, op het podium gaan staat met een biertje en tegen 'm aan gaan lopen lullen Against God and Government |
|
...of tegen het drumstel aanpissen. On Topic: de lui van Retarded Noise Squad waren supertof. Stelletje mongolen van heb ik jou daar, maar dat maakt het alleen maar mooier. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 19-09-2010 12:03] Bruce Banner |
|
?? Vertel @ Het drumstel pissen [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 19-09-2010 12:04] Against God and Government |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |