|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
(Mijn eerste post op deze site bij de weg) Toffe (metal)muzikanten die me zo gauw te binnen schieten: - Bruce Dickinson (super aardig, neemt echt de tijd om te praten) - Tony Macalpine (relaxed) - Arjen Lucassen (als iemand 'down to earth' is, is hij het wel) - Daniel en Christopher van Pain of Salvation - Richard West van Threshold - Stephan Lill (Vandenplas) - Scott van Into Eternity - Stefan and Mikael van Wolverine oh ja, ik mag natuurlijk de mannen van Sun Caged niet overslaan [Dit bericht is gewijzigd door Forever Times op 01-10-2002 20:50] "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
Bandleden van Ill Nino luuuuuuv is in the air......... |
|
CW van Serenade of Darkness Wannes van PENTACLE Dit slaat nergens op. |
|
quote: Nee toch? |
|
Zijn dat muzikanten? |
|
quote: LoL! |
|
quote: He fuck off, die dreadlocked homofielen tellen niet mee als muziekanten |
|
quote: tuurlijk is ie aardig tegen jou, je bent waarschijnlijk de enige die hun cd koopt. haha nee dan is emiel veel aardiger. en geridderd bovendien |
|
quote: Idd... Vooral Laz is een schatje... Ik zie ze volgende week weer!!! [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 02-10-2002 8:49] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Okee. Niet gaan lachen, braken, etc. Replay. Die heben geheel belangeloos en spontaan opgetreden op de begrafenis van een ver nichtje. Zijn 's morgens om een uurtje of 6 van R'dam naar Arnhem komen rijden om de hele begrafenis bij te wonen. Ik denk niet dat dat meisje (heel erg superfan van die groep) dat had durven dromen (de had taaislijmziekte, dus ze had wel alles al gepland, maar dit dus niet)... |
|
braaaaaaaaaaaaaaak |
|
Gaat het wel helemaal goed met je, ghouliette? |
|
quote: ze zullen vast aardig zijn... Je moeder. |
|
Chris van Divided Multitude. Devon Graves (Buddy Lackey) van Dead Soul Tribe. Mijn held! Heb em dit weekend gesproken. Waanzinnig sympathieke relaxte kerel |
|
Jontho van Ragnarok heb ik ooit mee staan praten in zaandam en die was erg symphatiek. Verder heb ik nog geen noemenswaardige bandleden gesproken .... Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: zekers. kei relaxte mensen. Net als Biohazard. Billy en Evan zijn echt cute luuuuuuv is in the air......... |
|
ik heb geen reden een muzikant aan te spreken... Je moeder. |
|
De bassist van Funeral Winds is wel ok. Toevallig even gesproken tijdens mijn laatste vakantie. |
|
Gisteren mijn Nino-schatjes nog eens gezien... Het zijn toch zo'n lieverdjes.. Vooral als ze te stoned zijn om je lastig te vallen... lol Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
effe n lijstje dan maar - De jongens van Flesh made Sin, Sauron, Servere Torture.. (krijg je door die metal 013 hey) - Brutus (omgeving Breda.. dan leer je ook de enige metal aliens daar wel kennen) - Defenestration - Ram-Zet - Finntroll (met striptease show in Extase) - George van Orphanage, Pleurisy - Mike van Linkin park - Nick Barker van Dimmu Bakbier - Gene Hoglan "Spraakwaterval" van Strapping Young Lad (op Dynamo 2002) - Steffen van Nocte Obducta (Summer Breeze camping) - Zanger van Eisregen (Summer Breeze festival) - Zanger Goddess of Desire (Summer Breeze metal markt) - En Iscariah (ex-Immortal is wel leuk om mee te babbelen op internet) |
|
quote: Hier moet ik je wel gelijk in geven! Hoewel ik een hekel aan groupies heb! [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 11-10-2002 17:32] |
|
die gasten van evergrey zijn wel lachen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Perry Farrell (enorm geestig,ontzettend lief en toch een tikkeltje brutaal) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |