|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Max Kolesne, de drummer van Krisiun. Klein, gespierd doch stil kereltje is dat. Heb in de 013 in de Batcave in het spaans geluld met hem toen Ageless Venomous bijna uitkwam. On-stage is dat zo'n bom energie wat niet op z'n normale attitude lijkt. |
|
Zulk soort tegenstelling zie je wel vaker. De mannen van Crowbar bijvoorbeeld, ze maken de meeste diepgaande muziek, vind ik dan. Maar off stage zijn ze echt mega vrolijk en goedlachs. "All we want is weed and a blowjob" |
|
ja, dat had ik ook met fates warning, ik dacht echt dat dat hele depressieve mensen zouden zijn. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: OMG ROFL!!! |
|
quote: MDB - die Aron of hoe noemt die zanger is even depri als ie er op 't podium uitziet... Beetje triestige plant vond ik hem.. Wel goeie muziek.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Aron zou ik graag eens mee willen lullen, lijkt me een boeiend figuur. Ook één van de weinige artiesten die een hekel heeft aan optreden. |
|
quote: Ja, 't straalt er zo vanaf he... Eerste keer stond heel de groep er tegen z'n zin.. De twee laatste keren dat ik ze zag hadden ze er een pak meer zin in.. Behalve Aaron.. 'Encores' zijn niet echt aan hen besteed.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Volgens mij is optreden meer een natuurlijke drang die hem niet aanstaat, ik heb ze één keer live gezien envond het fantastisch. Volledig in zijn eigen wereldje. Beetje zoals die oude zanger van Life of Agony |
|
da's een moelijke...ik ken er namelijk enkele ...Euh.... de mensen van Axamenta vallen goed mee,Mortifer zit ook wel vol van toffe kerels,net als Keltgar(ook de dames!).Ancient Rites,ook heel symphatiek mansvolk,Two Witches en de niet A;R. leden in Danse macabre. Roel Vanaken uit Insanity reign supreme is ook "nen toffe". arjen van This Beautiful Mess dacht ik dat ie wel ok was,maar valt tegen. Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Varg Vikernes toen ik zei dat ik jood was. |
|
Mmhz.. die gast van Eisregen was wel erg aardig... En de jongens van Ram-Zet waren ook wel lief.. Defenestration was ook wel aardig.. Jongens van Flesh made sin, Servere Torture.. maar die zie ik bijna elke week.. Mmhzz.. verder.. meeste zijn wel gezellig vind ik hoor. |
|
George Oosthuis + de rest (Orphanage) Def P (Osdorp Posse) Frank (Gorefest) Erik + Steve (Morbid Angel) Peter (Vader) Beef (God Dethroned) Brainpower (jajaja!! Ik meen het!) Abbath!!!! (Immortal) Jongens van Counterpart Shane Emburry (Napalm Death) Stephan Gebedi (Thanatos) Hmmm... zoiets? |
|
quote: LOL!!! |
|
Def p Don't blush when I rip you open |
|
Hehe.. De jongens van Callenish Circle.. Zaterdag leuk mee getetterd.. Patrick, ik weet dat je meeleest... nog eens bedankt voor de girlie he [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 01-10-2002 9:56] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: ik krijg dus nooit een girlie moet er altijd voor betalen...... |
|
quote: Ik ook!! Zenial |
|
lol |
|
quote: LoL! |
|
Dave Ingram (ten tijde van Benediction),Glenn Benton,George Fisher Do I look like someone who cares what god thinks .... |
|
Joost en Ben van INHUME |
|
mezelf |
|
John en Brett van Devolved (met zwaar australische tongval) "You guys are fucking freaks!" |
|
quote: 11.45: restate my assumptions |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |