|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
LviewPro misschien? Heel klein progje, heel oud, ik gebruik het nog steeds. Zitten een paar simpele filters in en je kan gamma en dat soort dingen aanpassen. Als je wilt kan ik het je zelfs wel mailen. |
|
quote: ow graag!!! m'n mail adres staat in m'n profiel!!! |
|
check je mail |
|
Hoewel je niet om een uitgebreid proggie vraagt raad ik je toch Photoshop aan, zijn vele handige tutorials te vinden op het net DooM III - The legacy of Evil lives on - Coming 2003 |
|
quote: Dank U!!! |
|
Oeps, dubbelpost. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 25-05-2002 16:37] |
|
Hmmm, Paint Shop Pro is toch niet zo uitgebreid? |
|
MGI Photosuite SE.. is ook wel een aanrader vind ik zelf |
|
Waar de f*ck kun je Gorkster p2p ergens downsucken? |
|
quote: Maak jij je upload van Vampire masquerade af, dan mail ik jou een leuke url hiervoor. Deal? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Das chantage! Ik heb ADSL 15 kb/sec up, dat ga ik dan toch echt 's nachts doen! |
|
ik heb een modumpie dus ik doe dat al helemaaaaaaal niet Let´s bring back the METAL |
|
quote: Doe je het 's nachts; ook best. Een half programma uploaden is alleen wat 'sadistisch' so please finish it. Als het goed is heb je ondertussen al een mailtje hangen. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-05-2002 22:11] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Zeik niet, zoiets kun je gewoon aan laten staan zonder extra te dokken, lullo! |
|
Waar kan ik een goeie gifmaker vinden? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
in paintshop pro zit animation shop.. das wel koel |
|
Jazekers! Kijk maar eens naar mijn usericon! |
|
quote: Waar heb je die gif animator gehaald? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik heb hem van direct connect! Check je mail, Beli! [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 27-05-2002 1:59] |
|
quote: Gecheckt en niets nieuws Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Tja, dan weeet ik het ook niet meer. |
|
quote: Waarmee ik dus bedoelde dat ik geen nieuwe mail heb gekregen van jou Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Het mailtje werd te groot voor hotmail denk ik. |
|
quote: Wil je hem ook naar mij mailen pplliiieeess? |
|
-- edit -- Sorry dit is geen vrijplaats voor het traden van serial nummers en cracks. [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 22-06-2002 16:49] Zenial |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |