![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
http://www.formule1.nl/nieuws/detail/magnussen-als-ik-niet-kan-winnen-ben-ik-weg/ Doei, ga je toch lekker in een andere raceklasse mensen van de baan drukken. DTM misschien iets? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Zo zo, Vettel naar Ferrari waar hij Alonso vervangt. Kvyat neemt Vettel z'n plaats in. En de Spanjool naar McLaren? Ron Dennis ontkent vooralsnog. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Max Verstappen krijgt een andere 'zoon van' als collega, Carlos Sainz jr gaat naar de Toro Rosso's Hafgufa ![]() |
|
Ah, een insider. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Nee hoor, het was net op de BBC. Hafgufa ![]() |
|
quote: ik schrok toch wel een beetje signature ![]() |
|
wat gebeurt er? Bianchi niet ok? signature ![]() |
|
Sutil. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Die Babyface, een tweede plaats en een blik alsof ie in zijn broek heeft gescheten. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Bianchi bewusteloos afgevoerd.. Als hij inderdaad sideways op die kraan is gecrasht kon dit wel eens bijzonder ernstig zijn. Bah. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Niet fijn nee, maar je vraagt je ook af hoe ie zoiets onder geel voor elkaar krijgt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Het schijnt dat de groene vlag werd gezwaaid terwijl Sutil's wagen werd weggetakeld. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
Beste blunder dan. Edit: Heb dit trouwens nog nergens gelezen. Wel dat er dubbel geel werd gezwaaid. En als dat zo is dan is gewoon lompigheid aan het adres van de heer Bianchi zelf, waarmee ik overigens niet wil zeggen dat het de uitkomst van het voorval minder erg maakt. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 05-10-2014 12:50] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
risico's van het vak. I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: http://video.repubblica.it/dossier/f1-2014/l-incidente-a-jules-bianchi-le-immagini-delle-tv/179201/177975 Duidelijk te zien dat in de sector waar het ongeluk gebeurt de groene vlag wordt gezwaaid. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
Dat is na de plaats van het ongeval. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
wie is er dar nu eerst gecrashed? Bianchi of Sutil? signature ![]() |
|
blijkbaar Bianchi geen beelden? hoe kan dat nu? signature ![]() |
|
quote: Zijn echt wel beelden van, maar die worden niet vrijgegeven. Volgens mij heeft sowieso elke auto een of meerdere meerdere onboard cams, maar of die beelden uitgezonden worden blijft de beslissing van de FIA.. Denkik. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
![]() wtf? signature ![]() |
|
Lezen Hypnos, zo moeilijk is het niet. Op de F1 sites bedoel ik dan. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
ik snap er de botten van. toon gewoon beelden FIA signature ![]() |
|
Sutil vloog van de baan de bandenstapels in. Toen kwam een ronde later onder geel Bianchi erachteraan zo tegen de tractor die de wagen van Sutil aan het wegrijden was. Bianchi out, hospitaal, operatie etc. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
k waar blijven die beelden. wat was er met Alonso btw? niet zien uitvallen :s signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |