![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
| Auteur: |
|
|||
|
quote: "Normaal gesproken zou ik mijlenver voor hem gereden en was er geen probleem geweest.” Hehehe, eindbaas Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|||||||||
|
quote: gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|||||||||
|
quote: Mee eens, Sainz is echt geen pannekoek. En Max zat idd wel een beetje te janken. Enige nuance in deze is dat Max in Singapore duidelijk sneller was en daarom Sainz terecht niet voorbij liet, en in Australië was hij ook duidelijk de snellere van de twee, dankzij die kutpitstop lag hij achterop. Hoe die tot stand kwam zullen we wel nooit weten, kan me niet voorstellen dat Max zomaar zonder call naar binnen is gereden, daar heeft hij toch ervaring genoeg voor. Moet Sainz dan van zijn gas om hem dan klakkeloos voorbij te laten? Zeker niet, maar keihard de binnenkant verdedigen is niet echt netjes. Zeker als hij er -tig rondes over doet om voorbij Palmer te komen, en Max dat binnen 3 bochten doet. Dit geintje kostte het team dure punten, en zeker als dit een bepaalde vorm van vergeldingsactie was voor de actie in Singapore. Je teamgenoot inhalen blijft natuurlijk risky business. Als je eraf tetst bij een inhaalactie op een random voorligger is dat all in the game, ram je je eigen teamgenoot uit de race dan ben je de schlemiel van het veld en ben je binnen het team goed de lul. Snap wat dat betreft ook wel dat Max geen extreme risico's heeft genomen vwb het inhalen van Sainz. Maargoed, voor de volgende keer gewoon minder zeuren. Zin in de volgende race! Fijn dat die gewoon weer lekker 's middags is, hehe, de wekker om 04:00 zetten is ook geen hobby. Keek bij vrienden, en die vonden het om 5:42 wel tijd voor een eerste biertje. Oftewel, om 10:30 dronken in bed Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|||||||||
|
Even wat anders. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
idd Bazzio Attacks!!! |
|||||||||
|
Ja, dat is natuurlijk best wel krom als je het zo naast elkaar ziet. Ervaring, of beter gezegd, een redelijk nette track record op het gebied van dit soort inschattingsfoutjes, is toch een soort vrijwaring bij de wedstrijdleiding. MSC heeft in zijn latere Mercedes-jaren ook wel eens een 'oepsje' zonder echte straffen gehad. “Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe." |
|||||||||
|
Je bedoelt te zeggen dat hier selectieve bevooroordeeldheid wel toelaatbaar is? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote: Ik zie wat je probeert te doen, maar het gaat niet lukken In dit specifieke geval zou het ook nog eens zo kunnen zijn dat het Verstappen zwaarder werd aangerekend vanwege de inherente extra risico's die een fout in Monaco met zich meebrengt. Wie zal het zeggen? “Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe." |
|||||||||
|
Gezien de willekeur in straffen door de seizoenen heen geef ik het voordeel van de twijfel in ieder geval niet aan de wedstrijdleiding. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/337218/alonso-gaat-nieuwe-power-unit-gebruiken-in-bahrein/ Serieus? ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Ja, verrassend De kwalificatie wordt ook weer een janboel, met het wel/niet/halve nieuwe format. Lekker overzichtelijk allemaal. “Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe." |
|||||||||
|
Nu Alonso niet mag rijden na de medische keuring zullen we zien wat Vandoorne in zijn mars heeft. Hopelijk kan hij zich onderscheiden. “Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe." |
|||||||||
|
Hij zal toch als een 'noob' partij moeten geven aan Button, al is haast niks onmogelijk. Je moet trouwens echt Belg zijn om je kind Stoffel te noemen. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Dat ie wel een stukkie kan sturen heeft ie vorig jaar in de GP2 wel laten zien trouwens. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote: Afkorting van Christoffel? gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|||||||||
|
Al was het de afkorting van grilworst. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Benieuwd of hij een mooie prestatie kan neerzetten. Wel jammer dat McLaren hem naar Japan liet vertrekken voor een Super Formula-test, waardoor hij in allerijl naar Bahrein moet afreizen nu. Geen ideale voorbereiding en uiterst onprofessioneel van McLaren gezien Alonso's fysieke toestand. Maar anyway, hopelijk kan hij snel wennen aan de wagen en is hij klaar om zondag te knallen Faustian Spirit of the Earth |
|||||||||
|
signature |
|||||||||
|
Ook wel erg benieuwd naar zijn prestatie. Achteraf kan misschien wel blijken dat dit weekend zeer belangrijk was voor hem. Zeker als je in vraag stelt of Button volgend jaar nog rijdt en wie er eventueel dit zitje zou innemen. Los van welke plaats hij zou eindigen, lijkt me een gelijkaardige prestatie als Button al een bijzonder geslaagd weekend voor hem. |
|||||||||
|
#FP2 Margins: SMALLEST - 0.081s (Bottas P8, Massa P10 BIGGEST - 0.771s (Verstappen P4, Sainz P13) ---- Niet dat Sainz het niet kan, maar Max is doorgaans toch echt wel de snellere. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Nee, dat nieuwe kwalificatieformat vind ik nog geen succes. “Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe." |
|||||||||
|
De teams leren en nu is ook Q2 al niet interessant meer. Weg met die onzin. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
En dan die official die beweert dat de teams de nieuwe opzet gewoon niet snappen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|||||||||
|
Het zorgelijke is dat Todt & Ecclestone dit nieuwe format door lijken te willen zetten, zij het met nog wat aanpassingen zoals het gemiddelde nemen van 2 ronden in plaats van één snelle ronde. De fans willen het niet, de teams willen het niet, de veiligheid is er niet mee gediend en volgens mij levert het ook geen extra euro's op. Waarom dan toch dit gemankeerde proefballonnetje uit alle macht in de lucht proberen te houden? “Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe." |
|||||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
| Index / Algemeen |