![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
wel benieuwd naar de film Rush eigenlijk signature ![]() |
|
vet van Hulk zeg signature ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Blij dat ik uit m'n bed geraakt ben, was een heel gave race ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Alonso: "Raikkonen is niet sneller dan Massa" 10 oktober 2013 Fernando Alonso heeft wat stof doen opwaaien in Japan, door te stellen dat Kimi Raikkonen niet sneller is dan Felipe Massa. De Spanjaard krijgt de wereldkampioen van 2007 volgend jaar als teamgenoot, nadat hij jarenlang Massa volledig in de tang had. "Ik denk dat we een mooi kampioenschap kunnen hebben voor Ferrari", zei Alonso over het seizoen 2014. "Hopelijk kunnen we zo veel mogelijk punten scoren. Maar als het gaat om pure snelheid, denk ik niet dat Felipe langzamer is. Wanneer we samen reden, was Felipe wat mij betreft net zo snel als hij." "Dus als we een competitieve auto hebben, kunnen we mooie dingen laten zien. Als we die niet hebben, zullen we een seizoen zien dat vergelijkbaar is met dit jaar." ![]() signature ![]() |
|
De Hulk weer bij de 1e tien. Massa 3 plaatsen voor Alonso. ![]() ![]() |
|
Lullig voor VdG. Eén van de mooiste banen van het jaar, ga je er af na 500 meter. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Saai. ![]() |
|
quote:Yep. Wel leuk om Coulthard z'n stem te horen. <3 Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Je had beter kunnen gaan fitnessen (whatever that might be). ![]() |
|
quote:Tussendoor ook gedaan, want dat kan met dumbels. ![]() Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Ja, buiten lopen doe je niet voor je plezier nu. Tenzij je tegelijkertijd ook wilt douchen. [Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 13-10-2013 9:29] ![]() |
|
Dat schiet niet op, je shampoo is gelijk weg. ![]() Vettel toch weer overheersend maar Alonso maakt nog steeds kans op de titel.... ![]() Ik heb een bloedhekel aan die Fransman maar knappe race van hem. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 13-10-2013 13:18] Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Ik vond het een amusante race, en knap gereden van de top-3 ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Hmm, afgelasting van de race in India dreigt, financiëel gezeur.. Hoop toch erg dat dit een loos dreigement is. Als India niet doorgaat is Vettel direct wereldkampioen.. Niet dat dat later niet zal gebeuren, maar op zo'n manier wil je toch geen kampioenschap krijgen ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Die donuts van Vettel, zowat zijn enige coole actie van afgelopen seizoen ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
En de reactie daarop van het publiek....prachtig. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
IVettel ftw signature ![]() |
|
Raikkonen mist de laatste 2 races voor Lotus vanwege een rugoperatie en Massa rijdt volgend jaar bij Williams. Ben wel blij dat hij in de F1 blijft. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Maldonado naar Sauber? signature ![]() |
|
En Perez wordt vervangen door Magnussen. Ik vond dat Perez het de laatste maanden nochtans niet zo slecht deed. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
+1 signature ![]() |
|
Goed dat dit seizoen afgelopen is, die Vettel-dominantie van de laatste maanden was niet bepaald boeiend. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Van mij mogen ze ook stoppen met het duurzame motoren concept, dat brengt weer een hoop spanning mee. Heerlijk om weer eens een ouderwetse opgeblazen motor te zien (Grosjean).Oh ja doe dan ook maar weer tanken tijdens de pitstop. Wel tof van Vettel btw. Bazzio Attacks!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |