IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar Alonso wereldkampioen wordt [Formule 1 Topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-05-2014 9:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Wat een mekkeraar is Hamilton weer zeg, klein kind, niet te doen. Alonso tot de derde macht
Wel blij dat hij duidelijk gesteld heeft dat hij Rosberg compleet wil domineren.

En wat ik verwachtte is duidelijk aan de gang. Hamilton gooit zo zijn "vriendschap"
weg om kampioen te worden. Hij vreet ze op in zijn hongerigheid. Samen met zijn
zelfbeheersing.



signature


attema
voorheen attematic
Usericon van attema
Posted 26-05-2014 9:30 by attema Profiel van attema

Toto Wolff: „Die zwei sind jetzt wie wenn sie um eine Frau kämpfen – da gibt‘s auch keine Freundschaft.“



Bron:
http://www.bild.de/sport/motorsport/lewis-hamilton/verweigert-rosberg-die-gratulation-36127214.bild.html


10.10.1942 - 20.11.2011


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-05-2014 22:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos




lol, 't is al gedaan met de vriendschap

2.52


signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 26-05-2014 22:31 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Ach, wat een deerniswekkende poging om rivaliteit te creëren om zodoende nog iets of wat van spanning in het seizoen te krijgen. Met Rosberg kún je geen rivaliteit hebben, wát een Britney is dat zeg.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-05-2014 23:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

een Britney


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-06-2014 22:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Wat een lekkere GP zeg


jammer voor Vettel met z'n strategie ... RBR wtf?


Massa en Perez, wtf was dat??


proficiat aan Riiciardo


Rosberg!! Ik begin er zowaar in te geloven!

Hamiltonijn duwde te hard en domineert echt wel hoor LOL Die gast mag echt wel weer zijn maandverbanden beginnen vervangen. Zit zichzelf op te boosten in de media met zijn "bescheiden afkomst" en loopt ganse dagen te k.... te zuurmuilen als een verwend wicht.

Waar Button vandaan kwam snap ik niet
en hulde aan Hulkenberg


F1 was lekker


signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 08-06-2014 22:43 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Mwoah, ik zie het toch wat anders.

Had MGP niet op beide wagens problemen met de KERS/achterremmen gehad, dan was het weer een bloedeloze optocht geweest. Sterker nog: pas 2 rondes voor het einde weet Ricciardo een MGP die al ruim 20 rondes een bult vermogen (in de orde van 160pk?) mist met pijn en moeite te achterhalen inclusief de hulp van DRS. Whoop-tee-fucking-doo. Brevet van onvermogen voor alles en iedereen dat er niet in een vloek en een zucht voorbij was.

Dat gejank via de boordradio's door de diverse dames (Vettel, Hamilton) begint me ook danig de keel uit te hangen. Godskolere zeg, je bent toch coureur in de F1 en geen lid van een praatgroep voor gekrenkte ego's? Niet mauwen en duchtig gasgeven dus! Wel humor dat de engineer van Vettel ook op enig moment tegen hem zei over de boordradio dat-ie zich niet druk moest maken om randzaken, maar gewoon moest rijden.

Raikkonen lijkt op hoog tempo op weg naar de uitgang, en sneu voor Massa dat Perez een kuthaartje naar links stuurde op het laatst. Dat was toch wel een beste klapper.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 08-06-2014 22:44]



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 09-06-2014 0:36 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Ik ben er nog niet uit of het nu Massa dan wel Perez z'n schuld was, maar ik heb maar 1 herhaling gezien. Wel gave race. Het tweede deel toch, toen de Mercs problemen kregen.


Faustian Spirit of the Earth


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 09-06-2014 15:15 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Heerlijke race! Zo mogen ze allemaal wel zijn de rest van het seizoen. Jammer dat daarvoor de Mercedessen wel problemen moeten krijgen, maargoed, dit was weer ouderwets genieten en schreeuwen op de bank.

Ongeluk was imho de schuld van Perez, al had Massa wel iets meer ruimte kunnen houden. Jammer, want beide waren goed onderweg, en zonder de problemen van Perez had hij zomaar naar de eerste plek kunnen rijden. Massa op het podium was ook leuk geweest.

Ferrari laat wel weer zien dat ze gruwelijk tekort komen, jammer. Vooral Raikkönen valt me het hele seizoen al enorm tegen, had gedacht dat hij en Alonso wel aan elkaar gewaagd zouden zijn maar Alonso blijkt toch een tandje te groot.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 09-06-2014 16:07 by bazzio Profiel van bazzio

Ja idd weer wat spanning door de problemen bij Mercedes. Perez blijft een droeftoeter, ik heb het idee dat hij probeerde Vettel uit te remmen maar kan ook komen door zijn remproblemen. Massa mag wel wat minder blazen want nam zelf volop risico.


Bazzio Attacks!!!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 16-06-2014 13:08 by cataclysm child Profiel van cataclysm child



Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-06-2014 12:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



Hopelijk komt er meer uit dan "TIMMY"



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-07-2014 0:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 03-07-2014 9:48 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Dat kan niet anders dan een doorslaand succes worden.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-07-2014 11:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

met de nadruk op doorslaand


signature


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 03-07-2014 18:31 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Ben benieuwd. Zolang hij zijn bek maar houdt want van zijn commentaar op de races kreeg ik ter plekke rode vlekken..

En vanaf volgend jaar staande herstarts bij een safetycar. Pff, nog zoiets. Je verliest al een hoop bij een SC als je aan de leiding ligt, maar je had in ieder geval nog het voordeel van het mogen bepalen waar je op je gas ging. Nu kun je als koploper alleen maar verliezen. Echt weer een fucking kansloos idee. Ik verbaas mezelf echt elke keer weer dat ik zin heb om een race te kijken, want de sport begint echt gruwelijk af te takelen op deze manier.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 05-07-2014 14:17 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Wat me wél bevalt aan de huidige F1-auto's is dat er door het hoge koppel bij lage toeren veel overstuurmomentjes zijn. Zeker als het, zoals nu in Engeland, vochtig is. Mooie beelden.

Lekker handig gedaan in Q1 van Ferrari en Williams.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 05-07-2014 14:20]



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-07-2014 19:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Hahahamilton, lekker arrogant weer


signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 06-07-2014 14:08 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Kimi toch.



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-07-2014 0:28 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Stevige klapper van Raikkonen, gelukkig heeft hij geen ernstige verwondingen opgelopen. Heerlijk duel ook tussen Vettel en Alonso. Enkel jammer van hun geklaag over de boordradio's, terwijl er eigenlijk niks aan de hand was. Gewoon racen jongens, niet zeuren.


Faustian Spirit of the Earth


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 07-07-2014 8:35 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 7 juli 2014 0:28 schreef cataclysm child het volgende:
Stevige klapper van Raikkonen, gelukkig heeft hij geen ernstige verwondingen opgelopen. Heerlijk duel ook tussen Vettel en Alonso. Enkel jammer van hun geklaag over de boordradio's, terwijl er eigenlijk niks aan de hand was. Gewoon racen jongens, niet zeuren.


Precies. Zíen we eindelijk een fraai gevecht van enkele rondes, wordt het begeleid door gejengel. Zonde, want dat hebben twee ex-wereldkampioenen toch zeker niet nodig?



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-07-2014 8:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

is jammer idd,
maar kan je verzekeren dat het altijd al zo is geweest

ook bij Prost, Senna, Alesi, Mansell, Piquet, ...

alleen wordt het nu altijd meegegeven op tv


signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 07-07-2014 9:35 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Dat snap ik, als ik zelf op de baan in gevecht ben scheld ik de ander ook stijf. Wat er nu zo triest aan is, is dat het via de boordradio enkel bedoeld is om Charlie Whiting te beïnvloeden.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 24-07-2014 18:00 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Toch een aardige race op Hockenheim.

Zeer sterk gereden van Hamilton. Ik hoop dat ie die babyface nog voorbij gaat in het kampioenschap.

Williams is ook goed bezig al lijkt er bij Massa ergens op de auto "HIT ME! HIT ME HARD!!!" te staan.

En een mooi gevecht tussen Alonso en Ricciardo. Eindelijk weer eens een realistisch gevecht.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 24-07-2014 18:41 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Ik zou Alonso zowaar alle succes beginnen gunnen. Heerlijk op dreef de laatste weken, ondanks die belabberde Ferrari.


Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen