![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Maar eens een topic voor aanmaken, gezien het niet meer veraf is. Wordt er hier eigenlijk op een pronostiek gespeeld? Op deathmetal.be deden we in het verleden met elk groot toernooi een basic pronostiek met een kleine prijzenpot. Ik vraag het maar omdat ik net bezig ben met de pronostiek voor het werk in elkaar te steken. Of gaat hier sowieso geen aandacht aan besteed worden door de Nederlanders dit jaar omdat jullie er niet bijzijn... ![]() discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc ![]() |
|
Ik zeg dat Brazilië de finale niet zal halen signature ![]() |
|
Zou je wel eens gelijk in kunnen krijgen. Op zich wel benieuwd naar wat Spanje zal brengen. Je mag toch een drang richting eerherstel verwachten na het voorbije WK. Vermoedelijk zal er weinig te doen zijn aan Duitsland. Natuurlijk wel benieuwd naar hoe ver België kan komen. Bij de eerste 2 eindigen in de poule mag op zich geen probleem zijn. En in theorie moet de 1/8 finale ook haalbaar zijn. (als je indeling bekijkt zou dit normaal Portugal of Kroatië moeten worden) Indien België en Duitsland beiden hun groep en 1/8ste finale winnen, treffen ze elkaar in de kwartfinale. Eigenlijk zou je dus kunnen beweren dat België beter af is als 2de in de groep. ![]() |
|
Duitsland was toch wat minder tijdens de kwalificaties. Ik verwacht veel van Frankrijk (thuisvoordeel en een sterke ploeg) en Engeland geeft me voor een keer ook eens een frisse indruk. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc ![]() |
|
Hmmmm? Wat? Een EK? Oh, daar doen wij niet aan, lokale onzin. Wij doen alleen mee als het om de echte prijzen gaat. Over twee jaar dus weer. Wereldkampioen 2018 wordt Oranje, schrijf maar vast in de agenda. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Nederland ook niet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Euh... 1988? VIESPEUK!!! ![]() |
|
quote: Zou je dit in het loltopic willen posten? ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Er is een voetbalwet dat de beste nooit wint. Duitsland dus niet. Spanje zit in het post tiki-taka era. Geen Xavi meer, de jus bij Iniesta is er uit. Er is geen nieuw bloed en Thiago of Samper zijn niet de opvolgers geworden die men beloofde. Frankrijk sant in eigen land. Kijk dat middenveld met Pogba, Griezmann en Matuidi. België zal wéér zogezegd ontploffen nadat het zijn zwakke reeks doorkomt om in de 1/8 te sneuvelen. Opppassen voor Ierland want die hebben in de spits Long-Cox. En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: Dat bedoel ik, dat ding hebben we al. Totaal geen interesse meer in. WK, daar gaat het om. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 19-05-2016 23:06] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Hehe, check. VIESPEUK!!! ![]() |
|
Ook zeer benieuwd hoe Belgie het ervan af gaat brengen. Ik vind dat ze toch minstens even goed moeten doen als op het WK 2 jaar geleden. En eigenlijk zouden ze zelfs beter moeten doen, als in een halve finale halen. Denken dat we even met de vingers in de neus het EK winnen is ronduit dom. Een pak landen schat ik hoger in dan ons (Duitsland, Spanje, Frankrijk en Engeland). Verwachte eindwinnaar: Duitsland ![]() |
|
belgie moet nu toch echt gaan presteren de jaren van opbouw zijn nu wel zo ver dat ze moeten kunnen knallen. Voor de rest verwacht ik dat england het beter gaat doen dan in vele jaren maar nog steeds het zeker niet gaan winnen. Turkije is een beetje een land die moeite heeft met qualificaties maar vaak in de toernooi vorm zeker met de Fatih Terim as coach het dan veel beter doet. Wel een erg moeilijke poule. Frankrijk halve denk ik ook wel... voor de rest heb ik niet echt gedachtes. Hopelijk weer lekker veel vernederingen en verassingen, ![]() ![]() |
|
quote: Het is ramadan en Fatih Terim is een idioot En nu gaan we vegen ![]() |
|
België wordt gewoon ook schromelijk overschat in eigen land. Zeker met al die domme wijven die Mertens de hoogte in roepen. Mertens, da's gewoon de minste van de 23, zeker weten. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Neen. Doe maar Witsel dan. ![]() |
|
Ik ben ook geen voorstander van Witsel, omdat die te voorzichtig speelt. Veel te vaak balletje breed of achteruit, in plaats van de diepte te zoeken. Maar het is wel een speler die bijna op geen foutje te betrappen is en zo veel zekerheid voor je elftal kan bieden. Mertens vind ik puur technisch niet de sterkste, maar het is wel een speler die er vol voor gaat. Er gaat toch best veel dreiging van hem uit. Neemt niet weg dat ik liefst Carrasco op de rechterflank zou zien spelen. En ik eerder Naingolan op de 6 zou plaatsen met Dembele op 8. 2 spelers die ook goed de bal bij kunnen houden, maar die beiden meer de neiging hebben om aanvallend en sneller vooruit te spelen. Kunnen ook aanvallend over De Bruyne gaan indien nodig of mogelijk en zo voor een extra mannetje zorgen in (of rond) de 16 van de tegenstander. ![]() |
|
Witsel heeft een puike techniek. Mertens is een irritante draver, altijd steeds diezelfde voorspelbare passeerbeweging. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Zo moeten ze spelen: Courtois Alderweireld - Lombaerts - Vermaelen - Vertonghen Nainggolan De Bruyne - Dembele Carrasco - Batshuayi - Hazard Liefst van al zou ik met een 2-spitsensysteem spelen, Batshuayi diep en daarrond Origi. Dembele zou ik dan op de bank zetten. Dus middenveld en aanval ziet er dan als volgt uit: Nainggolan Carrasco - De Bruyne - Hazard Batshuayi - Origi ![]() |
|
Geen fan van Dembele, da's de processie van Echternach. Voor de rest wel akkoord En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: scoorde benzema geen hattrick tijdens de WK was dat ook niet tijdens ramadan? Verder vasten veel turkse religieuze sporters niet. ![]() |
|
Professionele sporters hoeven niet aan de ramadan mee te doen als ze het maar afkopen ofzo dan. ![]() |
|
Ik peins dat Benzema uberhaupt nog geen hattrick heeft gescoord voor Frankrijk. ![]() En nu gaan we vegen ![]() |
|
Btw, Benzema is Algerijn van afkomst en zijn seksuele escapades matchen ook niet meteen met islam. Denk ik. En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: https://www.youtube.com/watch?v=zf5NbR7vA-4 gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |