|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De videoclip van The Grand Conjuration is nu online.. http://www.roadrun.com/shared/downloads/Opeth/grand_conjuration_hi.mov Heb hem net binnen, maar ik vind hem echt supervet!! Sfeervol, duister.. Vind hem er erg goed bij passen! Had er niks van verwacht, maar valt me 100% mee.. Erg vet! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Bron? Inter faeces et urinam nascimur |
|
Opeth forum geloof ik.. Stond op dat Martin tot eind 2005 waarschijnlijk afwezig zou zijn... [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 07-09-2005 23:46] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
hopelijk is hij 22 december wel in de boerderij ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
GAAN ER ÜBERHAUPT NOG MENSEN AANSTAANDE WOENSDAG NAAR OPETH IN DE MELKWEG? |
|
quote: Ja! ik bijvoorbeeld |
|
quote: Ah, dan zijn we iig met z'n drieën. |
|
quote: Ik geef beide concerten een hele grote kans om uitverkocht te raken, maar zoiezo wel meer dan 3 bezoekers |
|
Ik vermoed dat 013 uitverkocht was, kreeg met moeite Angelofdeath alsnog binnen |
|
quote: ik best www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Edit: Godver, verkeerd topic... [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 12-09-2005 0:58] Zenial |
|
quote:Zekers Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
OMFG, dat optreden in de 013 11 sept was te goed, ik heb genoten ! het heerschte zwaar . Ook de korte drumsolo van de drummer van Bloodbath was ff genieten. De kleine gesprekjes die de zanger met het publiek hield, zorgde dat het publiek ook wel entertained was en zolang een band niet teveel nonsens lult voegt dat wel wat toe aan het optreden vind ik. Al met al, het kaartje dubbel en dwars waard wacken + bier = geheugenverlies |
|
jongejongejonge.. opeth met hun numetalclip.. Metalboeren zijn kankerlelijk! |
|
quote: Nee hoor, wij hebben nog gewoon een kaartje aan de deur gekocht die avond. Maar het was wel goed vol inderdaad. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Yes |
|
|
|
Ghegegheghegheghe "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Jezussssssss! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Zoals te duidelijk te zien is is Opeth nog steeds the biggest metal sensation after slipknot! |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
GODVERDOMME, wat heerste Opeth weer ontzettend het dak eraf vanavond!!! |
|
Het was gaaaaaaaaaaf!! Zohee Mikael had er zin in, grapjes rondstrooien haha. Anyway het was superrrrr!! |
|
quote: uit de zaal: "Evil is seductive!" Mikael: "No, it's not. It's evil." [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 15-09-2005 2:06] no text supplied |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |