|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Oja, ik vond Extol geen h*l aan. Oke die drummer was goed, maar die zanger??? |
|
Godverdomme kutzooi! Extol gemist! Waarom begint het dan ook al om 8 uur?! Man, ik moet eerst nog uit het noorden des lands komen, dan moet ik de auto nog ergens kwijt, en dan moet je verdomme ook nog in de rij om een fucking maandkaart van 3 euro te kopen! (WHY??) (met op de achtergrond de laatste tonen van het Extol optreden Maar eind goed al goed: Opeth roeleerde de hele bende weer op zijn plaats. Wat een band. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: (wijzend op Peter Lindgren) "His full name is Sven Peter Malcolm... now ain't that the greatest rock star name you've ever heard?" En voorafgaand aan "Blackwater Park" dat ellenlange verhaal over de vierkwartsmaat en het middenstuk dat in vierkwarts gespeeld werd met een driekwartsfeel... En 'Axe' bracht het er als sessiedrummer helemaal niet slecht vanaf. Al past Martin Lopez met z'n wat rondere manier van spelen toch wat beter in het Opeth-stramien, vind ik. quote: Die zanger deed met met z'n krijs (en z'n uiterlijk) nogal aan Dillinger Escape Plan denken - ben ik daar de enige in? [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 15-09-2005 8:02] |
|
quote: Hehe, nou hij kan anders nog wel wat lesjes "uitstraling" en "passie" van Dillinger gebruiken. |
|
Die drummer 'Axe' was idd goed! (en een lekker ding ook..hihi ) |
|
quote: Volgens mij zei hij "I like the young chicks and young pretty boys are for Peter" (al wijzend naar hem) Verder heeeel goed concert. Ontzettend goed gespeeld, goeie setlist, alleen het geluid vond ik niet altijd even goed. De gitaren verdwenen af en toe ene beetje, maar vooral de toetsen waren nauwelijks te horen. Echt bar slecht gemixt. Verder toppie! |
|
Mooi in december nog een keer Opeth in Utrecht! |
|
quote: |
|
quote: mie toe!!!! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
ich auch |
|
En hier nog iemand Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Dat zei hij ja. Ik vond Steve Harris en KK Downing overigens ook erg goed spelen no text supplied |
|
quote: Ow, nouja dan had ik t net iets anders begrepen..eh door drank waarschijnlijk haha. |
|
quote: Is dat nog niet uitverkocht? |
|
quote: Lijkt me sterk, Tilburg was ook niet uitverkocht en de Melkweg volgens mij net op het laatste moment. |
|
Ohw aha, nou beter. Dan ben ik aanwezig! |
|
Speelt die Per nu live bij elk nummer een ondersteunend toetsentapijt? Jammer dat ze op de nieuwe foto's op Stratovarius lijken. Vond de hippielook beter bij ze passen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Hehehe, zoek de verschillen. |
|
ik blijf erbij... wat lijkt mikael verdomd veel op mn ex "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Ah. Interessant. |
|
quote: tis al net zo'n ouwe zak ook nog ( aan onze ouwetjes hiero ) "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Nieuwe cd is trouwens goed te doen, maar ik vind em nog niet beter dan BWP, MAYH, SL etc. Wel mooi artwork hoewel het iets te veel op dat van Cradle lijkt. Met name dat lettertype (is ook dezelfde volgens mij) En het Roadrunnerlogo is echt misplaatst op de hoes. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
ik was er woensdag ook bij: Ik vond alleen dat ze veel te kort hebben gespeeld, maar ja, dat zal wel gewoon mijn beleving zijn. En wat een verrassing: Face of Melinda, dat was wel 't laatste nummer wat ik had verwacht, een bijzonder prettige verrassing moet ik zeggen! De invaldrummer deed het inderdaad erg aardig, ik vind alleen wel dat 'ie niet zo geschikt was voor de rustige nummers. Het leek wel alsof hij de feeling er niet voor had. Maar vooral Akerfeldt! Schrijf dit soort nummers in eerste instantie maar eens, wat een componist! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Damn, jij ook al? Mijn ex lijkt ook heel erg op hem. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |