|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
25 juni.. Zinnnnn!!! Ik wil In Mist She Was Standing live... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: lukt dat met deze bassist? die op morningrise was wel heel heel erg gaaf bezig naja hij kan het natuurlijk ook anders invullen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Vind ik zelf wel leuke nummers, maar live zou ik ook zeker hopen op het hardere werk |
|
Opeth betrokken bij pedofiel schandaal! http://www.metro.se/se/article/2006/07/06/18/4206-32/ tis zweeds maar toch, misschien snappen jullie het wel. de tour bus chauffeur was een pedofiel en is opgepakt en heeft 25 jaar gevangenis straf gekregen... Opeth heeft hem zelfs gezien met 1 van zijn slachtoffertjes die hij aan hun voorstelde als zijnde familie. YUK I Find That I Am Not There... |
|
Was toch al langer bekend? |
|
geen idee, niks op de opeth site, voor mij nieuw in ieder geval en groot in de metro van vandaag hier. I Find That I Am Not There... |
|
Ja da's al oud nieuws... Nieuw nieuws: Ghost Reveries special edition komt niet 23 juli maar eind oktober uit. Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Special edition? Je kan merken dat ze bij Roadrunner zitten... |
|
Hangt er vanaf, wat is er zo special aan? |
|
Op elke hoesje zit een originele pretvlek van Mr. Mikael Akerfeldt himself. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Dat was ook al zo toen ze bij Music For Nations zaten. Eerst Blackwater Park uitbrengen en een half jaar later dezelfde cd uitbrengen met een bonus cd, stelletje bastards.... |
|
quote: 5.1 mix van het album, een DVD met the making of van het album en een weetikveel hoeveel pagina's tellend boekje.. Godvergeten klootzakken bij Roadrunner.. Ze maken de special edition wel weer zo vet dat ik hem wil hebben. Ook al heb ik de normale editie al.. Geldklopperij! Breng dan gewoon direct de speciale uitvoering uit, limiteer die desnoods, maar dit schiet dus niet op... Ik wil retegraag die 5.1 mix en die DVD, dus ik zal hem toch wel kopen.. Maar ik neig er nu toch sterk naar om het volgende album maar gewoon te downloaden (en dat terwijl ik normaal niks download), zodat ik later de SE kan kopen en het album niet dubbel ga hebben.. Pff.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Hahahahahaha nha ik vind dat niet zo boeiend dat ik em ga kopen |
|
quote: Klopt ja, was ik even vergeten terwijl ik die versie heb. |
|
quote:Nogal overdreven om te roepen dat Opeth erbij betrokken is als het hun buschauffeur is.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Martin Lopez bestuurde de bus. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: |
|
Niet in slapen vallen achter het stuur! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Om in stijl te blijven: Ahem: zoekfunctie! |
|
Heeft iemand de reissue van GR al? Ben benieuwd naar de 5.1 mix en dvd... Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Ja Ik baal daar altijd van, zulke heruitgaves met extras... Kun je alle cd's 2x gaan kopen *zucht* Ik twijfel nog of ik de nieuwste uitgave ga kopen.. Blijft verleidelijk. Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Peter Lindgren heeft Opeth verlaten. bron: http://www.opeth.com/ quote: gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Fredrik Åkesson (ex-ARCH ENEMY, KRUX, TALISMAN) has been confirmed as the new guitarist in OPETH. \ http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=72714 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
knake Inter faeces et urinam nascimur |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |