|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: he lost it... www.marchefunebre.be - doom death metal |
|
Want? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: de mensen die je groot gemaakt hebben maar mss nog niet helemaal mee zijn zo afzeiken, beetje respectloos, niet? kijk naar alle jaren 90 bands die toen ineens van stijl veranderd zijn (MDB, Paradise Lost, Moonspell, Amorphis, ...) en dan schoorvoetend zoveel platen later toch maar teruggrijpen naar het oude werk, ik zie het hier ook nog gebeuren, en waar zit ie dan met zijn commentaar? maw altijd voorzichtig zijn met zulke uitspraken, my 2cents www.marchefunebre.be - doom death metal |
|
quote:Hij zeikt toch niemand af? En het volgende album kan weer zo harder worden, want hij gooit die deur niet dicht, in dit interview iig niet althans. |
|
quote: Och... "Veel mensen in de metalwereld geven niets om een begrip als ‘integriteit’. Zij zijn pas blij als een nieuwe plaat precies zo klinkt als de vorige plaat of als hun favoriete album. Voor mij betekent integriteit daarentegen heel veel." En dus volgde hij zijn intuïtie, met Heritage als resultaat. Eerste regel is niet heel lief in ieder geval. Misschien wel terecht, overigens Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Sowieso, raar gebruik van integriteit. Hele rare alinea als ik erover nadenk. Kunt er veel kanten mee op. Ik hou bijvoorbeeld helemaal niet van progrock, maar Heritage vind ik wel een fijn album. Ben ik nu niet integer? Hij zeikt mij af omdat ik zijn nieuwe album leuk vind. Godverdomme wat een klootzak die Åkerfeldt. Heritage klinkt trouwens best wel als Watershed volgens mij, maar dan ontmetalt. Die kan hij mooi in zijn zak steken. |
|
Zeker dat hij niet bedoelde dat metalfans te weinig geven om Integrity? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Hij heeft gelijk. De metalwereld is (zoals ieder ander genre) conservatief; gevuld met liefhebbers die niet zitten te wachten op grote stijlbreuken. Wat ik nooit begrijp is dat luisteraars menen mee te mogen bepalen hoe hun favoriete muzikanten zich dienen te gedragen. Akerfeldt geeft gewoon aan in eerste instantie muziek voor zichzelf te maken, en wil nu wat anders. Voel je je als fan door de nieuwe muziek en deze uitspraken in de zeik gezet, gewoon lekker weer oude plaatjes draaien. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ik ken niet zoveel van dat soort conservatieve mensen eigenlijk. Ik ken eigenlijk niemand die alleen maar naar metal luistert. Ze zullen ongetwijfeld bestaan. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Deze discussie heeft volgens mij niet zoveel te maken met dat sommige mensen maar naar één bepaald genre zouden luisteren. Het gaat er meer om dat mensen (fans) gewend zijn aan band X die, toen zij die leerden kennen en waarderen, in muzikale richting Y opereerde, en dat voor de fans een koersverandering dan gewoon niet zo makkelijk te verhapstukken valt... |
|
vette clip vind ik [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 17-01-2012 2:14] |
|
Hele dikke +1. Zeldzaam gaaf voor een 'metal' clip. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: Dat zou kunnen ja, dan breng jij het iig wat genuanceerder. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: -1 Ziet er uit als een tweederangs openingsgeneriek van een ouwe James Bond film. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ah, retro dus....... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Voor de liefhebbers, volledige show van de afgelopen tour: Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Die laatste heeft mij nog niet kunnen pakken, vind hem niet echt boeien helaas. Boeiender |
|
Lekkere show zeg! Al mis ik toch wat de hardere stukken. Hierbij maakt A Fair Judgment natuurlijk erg veel goed. Wat is dat einde uberzalig! |
|
Ik was eerst niet te spreken over Heritage, heb hem ook pas maanden later aangeschaft. Veel gedraaid de laatste tijd en hij is toch wel heel fijntjes. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Gave show in ieder geval. Valt me 100% mee, toch eens kijken of ik in de komende jaren nog een showtje van ze kan meepakken. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Net bevestigd: Opeth staat op 7 november in de.... HMH in Amsterdam?! Dat had ik dus echt niet verwacht, is dat niet iets te groot voor deze band? Eerst maar eens die nieuwe plaat afwachten... [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 25-02-2014 11:47] |
|
Ook ineens 36 euro, pfoei.. Maar wordt wel weer eens tijd dat ik ze weer eens zie. Toch maar eens zien of ik wat mensen meekrijg die kant op.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik ben een groot Opeth fan, maar helaas is de live grunt van Michael ernstig kut geworden. Ik kan gewoon niet eens meer naar 'Live at Royal Albert' luisteren, zo irriteert het me Hafgufa |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |