|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Afgaande op dit nieuwe nummer vrees ik het ergste voor de aankomende cd. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Dat is toch knap, gebaseerd op 1 nummer. |
|
quote: De nuance in mijn zin is je duidelijk ontgaan. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote:Wel kut dat ik in Warschau woon, en ze daar nou niet meteen naartoe plannen te gaan. quote:Om dat ik het zo geleerd heb. En ik niet genoeg Duits kan om het te vertalen. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
off-topic: Die Religion ist das Opium für das Volk no text supplied |
|
quote:Dank. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: ...minder DAN, niet minder ALS... Ik vind Morningrise ook beter dan Orchid. Orchid is meer een samenraapseltje van riffjes, hoewel dat natuurlijk ook wel weer lekker cvlt is. |
|
quote: Dat ik zo'n fout op m'n geweten moet hebben... Maar ik ben dan ook allochtoon. Excuses! quote:Mja Orchid is hun debuut... Voor een debuut vind ik het wel klasse, het spreidt de fundamentering van hun tegenwoordige muziek mooi tentoon. [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 16-07-2005 15:03] "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Ge zijd vergeven. quote: Voor een debuut is het niet onaardig, nee. Maar het is wel veelzeggend dat ze bijna nooit meer nummers van die cd spelen tijdens hun concerten. |
|
quote:Zelfkennis, begin van alle wijsheid. En bovendien is dat materiaal niet per definitie slecht in hun ogen, maar hebben ze gewoon later beter materiaal dan dat gemaakt "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Ja, en Akerfeldt was die twinleads en harmonieën ook helemaal spuugzat meen ik me te herinneren... |
|
quote:Ik weet niet hoe hij er toen over dacht, was nog te jong en kende Opeth niet. Maar begrijpbaar is dat argument zeker! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Twinleads zijn leuk, maar dan wel met mate. Op Orchid was het allemaal veel te veel. Maar zoals gezegd, voor een debuut blahblahblah.... |
|
OPETH: New Album Preview Available Online - July 19, 2005 Roadrunner Records has launched an OPETH "Listening Lounge", featuring selections from the group's upcoming album, "Ghost Reveries". You can access it at this location: http://www.roadrunnerrecords.com/opeth/ As previously reported, the final cover artwork (designed by Travis Smith) for "Ghost Reveries", has been posted online at Opeth.com. "Ghost Reveries" is scheduled for release on August 30 via Roadrunner Records. "Ghost Reveries" was mastered on June 16 at the Cutting Room facilities in Stockholm and features a running time of 66 minutes. The full track listing for the CD is as follows: 01. Ghost of Perdition 02. The Baying of the Hounds 03. Beneath the Mire 04. Atonement 05. Reverie/Harlequin Forest 06. Hours of Wealth 07. The Grand Conjuration 08. Isolation Years The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ben benieuwd hoe de rest van het album gaat klinken. Ik ga wel naar een concert, dat zoiezo. |
|
kweet niet zeker of dit al gepost is, maar hier is een andere track van het nieuwe album, "ghost of perdition", http://www.roadrunnerrecords.co.uk/streetteam/response/lounge/artists/Opeth/track_data/2.swf |
|
hmm hoor ik daar wat porcupine tree invloeden bij dat vage on-opeth achtige stukje met zang. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: op dit nieuwe album werken ze toch juist net NIET meer samen met die knaap van Porcupine Tree? Hopelijk blijven die invloeden beperkt, want een erg grote fan van Procupine tree ben ik nou niet echt.... |
|
ik bedoel muziekaal gezien niet qua mix. maar dit 2e nummer klinkt alvast beter dan The Grand Conjuration maar ik heb het nog niet veel beluisterd, ik denk alleen dat ik me aan de zang ga irriteren ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hehe dit gaan dan toch ook wel weer wat te ver : |
|
Opeth ook nog met Roadrunner letters geschreven [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 20-07-2005 15:16] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik denk dat het een goede zet is geweest om bij roadrunner te gaan.. wordt goede muziek ook nog eens goed gepromoot en verspreid www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
'Since slipknot ' |
|
Kut band. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |