|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: jij moet nog veel groeien MIEREN IN DE GRASMAAIER MET ZANDJES |
|
quote: Kijk eens wat een oude koe je uit de sloot haalt! Maar als iemand webspace tot hun beschikking heeft kan ik het nummer wel sturen dat ze het daar online zeten. |
|
Mooi, eindelijk een algemeen Opeth topic! |
|
quote: Ja ten tijde van die post waren ze nog wel gothic. Hoorde een nummer van de nieuwe. Beetje te veel in dezelfde lijn zo op het eerste gehoor. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Mag een mailadres ook? Wil het nummer namelijk erg graag horen! Opeth is vast wel m'n eerste, en tot nu toe nog steeds favoriete metalband, Deliverance en My Arms Your Hearse m'n favo-platen. Wil ze zó graag live aanschouwen! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
WaBla weet NIETS zinnigs te zeggen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik vermoed dat de nieuwe Opeth niet echt super gaat worden .. Still Life of BWP zullen ze iig niet evenaren ... |
|
quote:Ik zou meer tevreden zijn met Deliverance die geëvenaard wordt! Laat maar komen die hap! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Dan leg je dus de lat lager Deliverance is imho niet zo pakkend en vloeiend als eerder genoemden |
|
quote:Zo vloeiend als bovenstaanden niet nee, maar dat maakt het imho interessanter. Vind 't een veel agressievere plaat, en met de mysterie die ze toch laten heerschen geeft het me bij elke luisterbeurt een kick. BWP en Still Life creëerden een levendig verhaal, Deliverance een levendige (of nou net doodse..) wereld. Zo voel ik het althans. [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 11-07-2005 22:28] "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Opeth hoeft voor mij niet agressief te zijn, juist meer melancholisch ... en dat hoor je op die 2 platen het best vind ik |
|
quote:Ik vind melancholie gepaard met agressie juist fantastisch. MAYH heeft die eigenschap evenals Deliverance, geweldig! Een truukje dat MDB ook erg goed de baas kan, overigens. En wat vind je van Damnation dan? Pure melancholie, zonder agressie. Ben blij dat die slechts een uitzondering is, maar dan wel een geslaagd experiment. Edit: Antwaarpse tongval eruit gehaald.. [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 11-07-2005 22:56] "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: ik zou webspace hebben maar iemand heeft volgens mij het wachtwoord veranderd ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Vind juist de combinatie tussen die dingen hetgeen dat Opeth zo goed maakt.. Vond Damnation en Deliverance helemaal super hoor, maar het kan idd niet op tegen Blackwater Park... The Drapery Falls Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
OPETH Set Release Date For 'Ghost Reveries' - July 8, 2005 Roadrunner Records has set an August 30 release date for the new OPETH album, "Ghost Reveries". "Ghost Reveries" was mastered on June 16 at the Cutting Room facilities in Stockholm and will feature a running time of 66 minutes. The full track listing for the CD is as follows: 01. Ghost of Perdition 02. The Baying of the Hounds 03. Beneath the Mire 04. Atonement 05. Reverie/Harlequin Forest 06. Hours of Wealth 07. The Grand Conjuration 08. Isolation Years The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik ook!! Graaggg! "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Ik kan wel doorsturen, gmail ..? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-07-2005 10:17] |
|
quote: hoe groot is die file? I Find That I Am Not There... |
|
Ik vind Still Life juist een van de minste Opeth releases. De opzet van de nummers is steeds aardig, maar ze kunnen me niet echt boeien. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: 22,7 MB (23.810.218 bytes) Mail maar voor degene die het nr willen ontvangen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-07-2005 18:56] |
|
quote: Of mij, mail staat in het profiel, let wel op: dat zijn 2 streepjes! |
|
Laad het nummer anders via www.yousendit.com effe up en plant hier de download-link neer, scheelt je een hoop mailwerk én een hoop mensen (waaronder ik, haha) kunnen 'm meteen downloaden... We don't take it, we just fake it... |
|
quote:Wat ik zeg! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote:Edit: Je hebt mail [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 12-07-2005 22:24] "Obras son amores y no buenas razones" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |