|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat een vreselijke reclameposter zeg no text supplied |
|
quote: Euhm.... Dit is een geintje, toch? Toch? Zenial |
|
weldra op TMF awards signature |
|
Weet iemand of Roadrunner de nieuwe Opeth ook op vinyl uitbrengt? Ik kan het nml. nergens vinden.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Je kunt meedoen aan een prijsvraag en daarbij kun je hem winnen. Dus er zullen er vast wel meer gemaakt worden voor de verkoop. Dat titelnummer klinkt trouwens erg goed! Beter dan dat andere (te lastige titels ) |
|
http://www.roadrunnerrecords.co.uk/streetteam/response/lounge/artists/Opeth/track_data/1.swf Nog een nieuw nummer, persoonlijk vind ik dit nummer minder dan het tweede nummer dat te downloaden valt (zelfde adres, maar dan een 2 ipv een 1, link staat al ergens gepost geloof ik). Ben heel benieuw naar het volledige album, ik hoop dat het beter is dan dat laatste tweeluik. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote:Daar zit verdorie een riff bij die me verdomd bekend voorkomt, en dit is de eerste keer dat ik dat nummer hoor! Zometeen maar even maar even al m'n Opeth platen draaien. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Het is wel echt een riff die meteen in je hoofd blijft hangen.... Maar echt bekend komt ie me niet voor... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
die ad is echt crimineel. alleen al de namen "opeth" en "slipknot" op een en dezelfde advertentie zou de doodstraf op moeten staan... can't spel CRAP without RAP!!! |
|
Het knalt niet echt meer zoals de oude platen, ze worden oud. Ik geloof het allemaal wel "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik sluit me hier helemaal bij aan. Roadrunner staat trouwens al jaren op mijn negeerlijst. En daarom is het ook klote dat Opeth daar getekend is. Ik hoop dat Opeth coole muziek blijft maken, maar ik vrees het ergste. En die flyer maakt het allemaal nog duidelijker / erger. Het zal wel binnen een paar jaar getransformeerd zijn in een verschrikkelijke commerciële kutband. En da's jammer, Opeth is wel een van mijn favoriete bands van de afgelopen jaren.... |
|
Die ad is nep lijkt me. Kan me echt niet voorstellen dat ze zoiets serieus menen. Hij wordt ook gehost op imageshack en niet op een roadrunner site. [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 21-07-2005 15:23] |
|
Helaas is dat roadrunnerverhaal niet nep.... Ik heb echt een scheithekel aan dat label. Ze hebben zoveel goede bands al helemaal om zeep geholpen door die bands de commerciële hoek in te drukken. Commerciële uitmelking : artistieke zelfmoord. Gaat niet altijd op, maar vaak wel. |
|
quote: Dat ligt er nogal dik bovenop ja. FAKE. Als ik de roadrunner site open, zie ik een Opeth banner staan die wel behoorlijk bij hun image past. [Dit bericht is gewijzigd door Melk is Goed op 21-07-2005 15:55] |
|
quote: whaha wat een mocholen die poster is tot daar aan toe maar dat ze Opeth met slipknot vergelijken gaat te ver MIEREN IN DE GRASMAAIER MET ZANDJES |
|
quote: Ja idd! Opeth valt niet te vergelijken met een band als Slipknot!! |
|
quote: Dat is best gay en fake natuurlijk. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Een contract bij RR records betekent natuurlijk ook een videoclip! En die hebben ze gemaakt voor The Grand Conjuration. Nou, ik ben benieuwd... |
|
ja ik kijk er ook naar uit ja |
|
quote: Noooooooooooooooooooooooooooo... Geen videoclip! Alsjeblieft! Het gaat perfect zonder! |
|
Wat maakt dat nou uit Lijkt mij wel interessant hoe de heren denken hun muziek te visualiseren ... |
|
Ik heb gewoon een bepaalde afkeer van videoclips (hoewel ik er niet 'principieel niet naar kijk' o.i.d.), behalve dan als je er eentje maakt zoals bv. Tool dat doet. En nee, die gedachtegang klopt inderdaad niet helemaal. |
|
opeth kan in mijn ogen alleen maar goeie muziek maken geen een album valt echt tegen... en dat vrijgegeven nummer van ''the grand conjuration'' klonk ook al erg lkkr dus dan zal de rest ook wel goed zijn.... MIEREN IN DE GRASMAAIER MET ZANDJES |
|
quote: Damn wat zitten er een hoop newbies in dit topic. Maar dat terzijde. Ik de Opeth website staat iets van een freakie videoclip met veel 'nurses'. We krijgen toch geen cradle of filth of Dimmu Borgir achtige video clip he? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |