|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Het vorige topic: https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2500233 quote: Potverdorie, dat was misschien wel het beste diner dat ik daar heb mogen genieten tot nu toe. Iets met tongschar dacht ik. Ceviche van tonijn - mijn favoriete gerecht van de avond. Zou mij niet verbazen als die bij FG op de kaart belandt. Steak tartare met schuim van limoenblad Melkkoe met diverse bereidingen van rode biet, waarbij sukade en tartaar van ossenhaas "Tiramisu maar dan wel lekker", aldus de bediening. Hij had gelijk. Hierbij sorbet van aardbei. Uitstekend gegeten Het experimentele karakter komt daar ook mooi tot uiting, wederom veel nieuwe gerechten geproefd en de wine pairing was zeer gedurfd (en soms zelfs last minute). Kortom. Een geweldig restaurant, en dat op 10 minuten lopen van huis. |
|
*kuch* [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 28-11-2017 13:22] |
|
wees nou de verstandige hier jongen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Waarom, dit is mijn topic, godverredommen! |
|
Kut, te laat. Ik wou het topic "waar Snaack incognito naar de FEBO gaat" noemen. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
ik zie hem al in zijn inloopkast staan, kijken of iets heeft voor de FEBO Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ziet er natuurlijk puik uit van FG Foodlabs, alleen onverwachts “normaal” (als in: daadwerkelijk herkenbaar als echt eten). Toen ik bij FG was waren die gerechten een stuk abstracter. Ik weet nog wel een gerecht, dat was een hoopje stoofvlees geserveerd in een flink stuk gehalveerd bot (dijbeen van een koe of zo), met langs de zijkant vijf smaakmakers (o.a. sjalot, ei en nog wat zaken). Daar was natuurlijk van alles mee gedaan maar het zag er super basic uit, echt zo’n gedeconstrueerd en betoverend gerecht wat ik associeer met François Geurts. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Als ie nog zou bestaan, en als ik nog wel eens uit zou gaan, en als Snaack ooit in de buurt zou zijn, zou ik m meenemen naar Barbarella of Ma Baker, de snackbars die vunzige rommel verkopen en vaak een mooie mix van agressieve Mocros, vervelende junks en stomdronken provinicalen (zoals Snaack zelf) als publiek hebben. Althans, vroegah (toen was ik de vervelde junk ) When your people matter, menstrual health matters |
|
altijd en overal maar weer pochen met je junk verleden, nu weten we het wel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
He, Spectre reageert op mij met een verhaal zonder religie erin verwerkt! Wauw. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: LOL. Ma Baker in Amsterdam? Daar kwam ik vroeger (10+ jaar geleden) nog wel eens. Een oude bekende van me woonde daar om de hoek, als we na het stappen terug naar zijn huis gingen haalden we daar altijd nog de vette hap. Enne, wow, ik provinciaal? Ik dacht dat Rotterdam een grote stad was. |
|
quote: Ik heb nu een paar keer bij zowel FG als FG Food Labs gedineerd, over het algemeen zijn zijn gerechten niet zo extreem qua presentie. Dit was bij FG het meest extreme qua presentatie. Steak tartare geserveerd op een enorm rib. Ok. Dat is wel vrij extreem haha. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 28-11-2017 12:01] |
|
quote: Ik doe dat ook meestal in de juiste topics, maar waarschijnlijk zijn mijn vragen aan je te moeilijk? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik zie dat je reageert op de Actieve Topics pagina en denk "natuurlijk spectretje moet jij even terug reageren" zonder je reactie te lezen, goed he? *aai over de bol* When your people matter, menstrual health matters |
|
Een beetje respect voor mijn topic, padlarven! |
|
Vreetzak. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Je reageert als een klein kind dat vertelt wordt dat hij schijtirritant is en een draai om de oren krijgt. Die gaat ook stampvoeten en huilen. Maar wees gerust, als ik je eens zie oversteken, dan geef ik wat extra gas. |
|
*kuch* [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 28-11-2017 13:22] |
|
Voor sommigen is omgaan met de realiteit een hard gelag, zeker als die realiteit bestaat uit het wanhopig opvullen van een geestelijke leegte met materialistische oppervlakkigheden. |
|
O ja. Ik kon users ook in het geheel verbergen. Dag, WMP! |
|
quote: deze keer gaat het over je junkfoodverslaving, lekker ontopic signature |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Waarom zou dat incognito moeten eigenlijk? Niets mis met een goede zak patat, op zijn tijd. |
|
Naar de Febo ga je voor de bamiblokken. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
http://dutchweedburger.com/flagship-store/ Wil deze wel eens proberen binnenkort. Heel benieuwd naar. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |