|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Waarom moet er consensus worden bereikt? Soms is men het gewoon niet met elkaar eens. Zoveel mensen zoveel meningen toch? Vraag me af waarom dit belangrijk voor je is. Of open je een topic slechts als drinkplaats voor het klapvee? quote: Voor de duidelijkheid even de correcte versie: Snaack: ik ga naar een culinair gala! Faalhaas: Niks aan (geeft reden) Snaack: Is wel leuk. Jij weet er niks van, ik weet alles! (geeft nog even te kennen over vermeende inkomstenbron van Faalhaas) Faalhaas: Ik moet er niet aan denken (geeft nog een reden) Snaack herhaalt zich: Jij weet niks, ik weet alles (ipv uitkeringstrekker is Faalhaas nu opeens Trump, lekker consequent) quote: Ik zou niet weten waar ik met jou over zou moeten discussiëren. Daarbij, je reageert steevast als een klein, drammerig kind dat zijn zin niet krijgt. Wat boeit het jou dat iemand jouw uitje niet ziet zitten? Is je leven zo leeg dat materialistische opvulling zelfs niet genoeg meer is en zoek je het in de online bevestiging? Wie probeer je te overtuigen dat het zo fantastisch is, mij of jezelf? Lachwekkend schertsfiguur. Ik wens je desalniettemin veel plezier en ben er verder wel klaar mee. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Beste. Cafénaam. Ooit. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Iemand al eens in De Kromme Dissel geweest? Ik heb daar een tijdje geleden van een 5-gangen menu met wijnarrangement genoten. Dat smaakte letterlijk en figuurlijk naar meer. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Waren de porties zo klein? sorry "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
(Om er even serieus op in te gaan: Daar was ik vantevoren ook bang voor, maar het viel reuze mee. Ik zat precies vol na 5 gangen.) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Wij komen met enige regelmaat in de situatie dat we "agree to disagree" inderdaad, maar in onderhavig geval is dat niet van toepassing. quote: quote: quote: Redenen? Jij poneerde veronderstellingen die van een totaal gebrek aan inzicht en gezond verstand getuigden, die ik heb kunnen weerleggen. Iedereen kan dat hier teruglezen. Het zijn ook niet bepaald zaken waarover gediscussieerd kan worden: #1 - Het gala vind in 2019 niet plaats in een tent. Je had in 200 milliseconden kunnen bedenken dat het in januari wellicht te koud is om in een tent te gaan eten. #2 - Er is geen sprake van massa-productie. Natuurlijk worden er relatief veel couverts bereid, maar dat is handwerk van 23 chefs, geen gaarkeuken. Aangezien het een culinair gala is, had je ook dat zelf in 200 milliseconden kunnen bedenken. quote: Met alle respect, maar - In dit geval is dat ook zo, tenzij je stiekem sterrenrestaurants frequenteert. - Zie bovenstaande punten. quote: quote: Wat doe je hier dan? quote: quote: Helemaal niets maar ik getroost mijzelf graag de moeite incorrecte aannames te weerleggen. quote: Zo. Wat een gevatte opmerking zeg. Echt. Die is raak. quote: Je hoeft niet te blijven bewijzen dat begrijpend lezen erg lastig voor je is. Ik. Heb. Incorrecte. Aannames. Weerlegd. Het interesseert me verder geen reet dat jouw definitie van een culinair orgasme een van een kind gestolen lauwwarme zak patat is. quote: Hahaha. quote: Tot de volgende digitale confrontatie |
|
Denk dat het door de foto's komt.. Ik zie daar ook gewoon tentdoek en meer wat duidt op een partytent-achtige. Maar ik geloof je op je woord hoor. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Het scala aan sfeer en setting in sterrenzaken is enorm breed, van casual tot ultra formeel. Over het algemeen hou ik helemaal niet van dat formele gedoe (het gala is een uitzondering) en daar zoek ik de zaak dan ook op uit. Of, wat natuurlijk ook kan: je hebt gewoon compleet schijt. Een maat van me is van top tot teen getatoeëerd en zat in korte broek en Hawaii-shirt bij het Parkheuvel. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 19-11-2018 15:37] |
|
quote: Klinkt waanzinnig! Staat op de bucketlist. |
|
In december gaan mijn vrouw en ik hier dineren, btw. Exact 5 jaar nadat ik haar in de 1.0 versie van dit restaurant ten huwelijk heb gevraagd. Een nieuwe zaak van Albert Adrià, ben echt super, super benieuwd. Hoe ongelofelijk vet zien die ruimtes er uit? https://www.eater.com/2017/1/23/14342014/enigma-restaurant-barcelona-albert-adria-open |
|
Geniale Dijkshoorn in de krant vandaag. Speciaal voor Snaack: https://www.volkskrant.nl/columns-opinie/nico-dijkshoorn-wil-dolgraag-eens-een-restaurant-recenseren~b645234b/ Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
“Twee souschefs trekken zich af in een venusschelp. Een dag eerder aten ze gepofte knoflook.” Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Sowieso een enorme liefhebber van de schrijfsels van Dijkshoorn, en ook deze is weer helemaal raak. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Klaas ging elke week in het sterrenrestaurant van zijn jeugdvriend Ronald eten. Flikkerde hij het Chinees porselein met daarop de zorgvuldig geprepareerde fragiele gerechtjes zo door de hele zaak heen, luid bulderend "MAN! GEEF ME NOU GEWOON EENS EEN SCHNITZEL!" Na de laatste gang scheet hij altijd op tafel, uit respect. Ronald vond het altijd schitterend. Zo was Klaas. |
|
https://www.24kitchen.nl/populair/restaurant-serveert-delen-van-mens-om-consument-aan-het-denken-te-zetten?fbclid=IwAR3eVl9PzLrxj-j2H15IPClL3NLto1En93nPyp8yj66Of1Nrl65t99_0r-c Zou Snaack al gereserveerd hebben? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En na afloop een kopje thee getrokken van een tampon... Manman, triest waar restaurants de aandacht mee moeten trekken om decadente klandizie te blijven bedienen... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Smakelijk! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Snaack is zijn stukjes smegma al zorgvuldig aan het verzamelen. |
|
quote:Sjemig wat ouderwets en burgerlijk Bas. Je moet je grenzen blijven verleggen hoor! ( voor de zekerhied maar weer zucht) When your people matter, menstrual health matters |
|
Staat er nou gewoon een vaatje zout op tafel in dit soort restaurants? [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 04-05-2019 18:07] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Nee, het zouten doe je met eelt van je ongewassen voet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |