IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Daar waar Snaack pocht en snoeft over de toprestaurants waar hij pretendeert gegeten te hebben en waar hij neerkijkt op het plebs (restaurant aanraders / echt lekker eten topic) Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-03-2018 10:40 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2018 16:12 schreef Snaack het volgende:
*schop*

Een paar weken geleden is mijn vrouw 40 geworden dus daar diende op gepaste wijze bij stilgestaan te worden.

Ik heb haar ontvoerd naar Fitzgerald in Rotterdam.

Onder bezielend leiding van de voormalig sous-chef van het Wereldmuseum hebben ze in 2017 hun eerste ster mogen ontvangen.

Brute gerechten, godverdomme! Haute cuisine met ballen! Het wijnarrangement was ook zeer gedurfd en goed - na Inter Scaldes het beste dat wij ooit kregen.

De zwezerik in sherry met daarbij een PX
Het zoete desert met een hoofdrol voor gerookte (!) grapefruit

Voor een 7 gangen menu met champagne vooraf, een geweldig wijnarrangement en toe een digestief rekende ik voor 2 personen 400 euro af, wat ik erg netjes vond.

Ik denk trouwens dat dit niet jouw ding is, M.


Ik ben daar eens wezen eten voordat ze een ster kregen, bijzondere gerechten inderdaad en een fijn wijnarrangement. Gefeliciteerd met je dame!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-03-2018 10:45 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2018 10:40 schreef MMayo het volgende:
Ik ben daar eens wezen eten voordat ze een ster kregen, bijzondere gerechten inderdaad en een fijn wijnarrangement. Gefeliciteerd met je dame!


Thanks!


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 12-09-2018 19:58 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik moest op de een of andere manier toch aan Snaack denken toen ik dit zag. Sorry, man!

Er staan een paar pareltjes tussen...

https://thechive.com/2018/09/12/dammit-man-just-give-me-a-plate-35-photos/




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 12-09-2018 20:05 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Die noedels in de bierpul zijn wel goud.



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 12-09-2018 20:27 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Barbies in een jurk van vlees...




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-11-2018 13:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2018 19:58 schreef F.Jacobse het volgende:
Ik moest op de een of andere manier toch aan Snaack denken toen ik dit zag. Sorry, man!

Er staan een paar pareltjes tussen...

https://thechive.com/2018/09/12/dammit-man-just-give-me-a-plate-35-photos/







Hoe verzinnen ze het. Mijn god wat erg.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-11-2018 13:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Tip, voor M. wellicht?

Ik heb vier kaarten

https://www.lespatronscuisiniers.nl/gala/


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-11-2018 13:40 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2018 13:21 schreef Snaack het volgende:


Hoe verzinnen ze het. Mijn god wat erg.


Dude jij gaat meteen reserveren, zolang ze maar genoeg vragen


... hoe de hazen lopen ...


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-11-2018 13:55 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

dacht ik ook


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 13-11-2018 15:28 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 13 november 2018 13:21 schreef Snaack het volgende:
Tip, voor M. wellicht?

Ik heb vier kaarten

https://www.lespatronscuisiniers.nl/gala/


Zal vast lekker zijn, maar op die site zie ik foto's met 100 stukken vlees tegelijk op een rooster, koks die in een soort tent staan te werken, en een aantal andere koks die met winterjas aan in een of andere skihut staan te koken. Enorme ladingen borden die tegelijk worden opgemaakt.

Met als entertainment 3 in het zilver gehulde mokkels op stelten.

Ik zou best wel eens een sterrenrestaurant willen proberen (al ben ik absoluut niet de doelgroep) maar ik krijg hier echt zo'n Dinnershow-idee van. Is het niet, weet ik, en het zal gastronomisch vast erg goed zijn, maar als ik 2 maanden aan boodschappen op één avond uitgeef wil ik op een plek eten waar de koks op eigen terrein fatsoenlijk hun werk kunnen doen. Zonder mokkels op stelten. Dit ziet er (voor mij) echt ongelooflijk onaantrekkelijk uit.

Maargoed, zoals ik al zei, ik ben echt niet de doelgroep. Ik ben de doelgroep "ik ga eigenlijk nauwelijks uit eten want ik vind aan het eind van het diner 100 euro voor 2 personen moeten afrekenen te pijnlijk". True story.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 13-11-2018 15:55 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2018 15:28 schreef Ethereal het volgende:
Met als entertainment 3 in het zilver gehulde mokkels op stelten.



Dat lijkt me echt faptastisch! Foto's!



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-11-2018 16:04 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Jammer dat er bij iedere schop van het topic toch moet gezeken worden op vermeende exclusiviteit en luxe van dit soort voedsel heffen. Denk dat ze het intussen wel weten.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-11-2018 16:19 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2018 15:55 schreef Negatieveling het volgende:
Dat lijkt me echt faptastisch! Foto's!


sorry man, ik zie er maar twee





Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-11-2018 16:52 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Dat gezelschap van Les Patrons Cuisiniers kan echt wel lekker koken. Ik heb in een paar van die restaurants gegeten.

Zo'n gala-gelegenheid is voor mij een beetje too much denk ik, qua indrukken, spektakel e.d. Sterren-eten, drank, muziek, gedans, feestgedruis, ik raak al overprikkeld bij het idee, haha.

Wel verder, veel plezier Snaack!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-11-2018 17:00 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2018 16:19 schreef spectre het volgende:
sorry man, ik zie er maar twee




Kiek die temèjah lange stelt’n an de pisbak hemm’n.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 13-11-2018 17:03 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 13 november 2018 16:04 schreef BenKnuckles het volgende:
Jammer dat er bij iedere schop van het topic toch moet gezeken worden op vermeende exclusiviteit en luxe van dit soort voedsel heffen. Denk dat ze het intussen wel weten.


Daar heb ik het iig helemaal niet over. Bedoel meer dat áls ik dan exclusief en luxe wil eten dat ik dat nooit op zo’n plek zou doen maar liever naar het restaurant van een van die chefs zou gaan. Dit ziet er, en dat is het echt ongetwijfeld niet, uit als zo’n dinnershow met enorme gaarkeukens.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-11-2018 17:47 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Zolang er maar geile wijven komen...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-11-2018 18:37 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2018 13:40 schreef faalhaas het volgende:
Dude jij gaat meteen reserveren, zolang ze maar genoeg vragen


Jij hebt echt de meest toepasselijke username ooit. Mijn complimenten!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-11-2018 18:40 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2018 16:04 schreef BenKnuckles het volgende:
Jammer dat er bij iedere schop van het topic toch moet gezeken worden op vermeende exclusiviteit en luxe van dit soort voedsel heffen. Denk dat ze het intussen wel weten.


Aangezien we intussen ook allemaal weten waarom onze aarde in zijn huidige staat verkeert kan er, wat mij betreft, niet genoeg op dit soort ongepaste decadentie worden gezeken.


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-11-2018 18:43 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2018 18:40 schreef faalhaas het volgende:
Aangezien we intussen ook allemaal weten waarom onze aarde in zijn huidige staat verkeert kan er, wat mij betreft, niet genoeg op dit soort ongepaste decadentie worden gezeken.
Volgens mij meen je daar geen klote van. Moraal komt jou alleen maar te pas als je het kunt gebruiken om anderen terecht te wijzen. Een mannelijke Sylvana Simons avant la lettre.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-11-2018 18:43 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2018 15:28 schreef Ethereal het volgende:
Zal vast lekker zijn, maar op die site zie ik foto's met 100 stukken vlees tegelijk op een rooster, koks die in een soort tent staan te werken, en een aantal andere koks die met winterjas aan in een of andere skihut staan te koken. Enorme ladingen borden die tegelijk worden opgemaakt.

Met als entertainment 3 in het zilver gehulde mokkels op stelten.

Ik zou best wel eens een sterrenrestaurant willen proberen (al ben ik absoluut niet de doelgroep) maar ik krijg hier echt zo'n Dinnershow-idee van. Is het niet, weet ik, en het zal gastronomisch vast erg goed zijn, maar als ik 2 maanden aan boodschappen op één avond uitgeef wil ik op een plek eten waar de koks op eigen terrein fatsoenlijk hun werk kunnen doen. Zonder mokkels op stelten. Dit ziet er (voor mij) echt ongelooflijk onaantrekkelijk uit.


Haha. Je slaat de plank enorm mis ja.

Het gala is dit jaar in het Hulstkamp-gebouw in Rotterdam. Dat zou ik geen tent durven noemen.

Zie http://www.hulstkampgebouw.nl/

Dat doet niet onder voor de ambiance in een gemiddelde sterrenzaak.

Maar het is dan ook een gala. Met 23 topkoks.

Denk je echt dat die gasten op campinggasstelletjes gaan staan koken? Of dat ook maar enige zweem "Toppers" of iets dergelijke zal hebben?

Had ik al gezegd dat het een GALA is?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-11-2018 18:45 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2018 18:40 schreef faalhaas het volgende:
Aangezien we intussen ook allemaal weten waarom onze aarde in zijn huidige staat verkeert kan er, wat mij betreft, niet genoeg op dit soort ongepaste decadentie worden gezeken.


Ha, je veinst de "ik ben een moraalridder"-kaart wel erg vlot. Is je uitkering nog niet gestort soms?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-11-2018 18:45 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Galabal!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-11-2018 18:46 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2018 18:43 schreef bastianus het volgende:
Volgens mij meen je daar geen klote van. Moraal komt jou alleen maar te pas als je het kunt gebruiken om anderen terecht te wijzen. Een mannelijke Sylvana Simons avant la lettre.


Ha. Spijker. Kop. Jij doet het. Eindbaastianus


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-11-2018 18:46 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2018 18:45 schreef Snaack het volgende:
Ha, je veinst de "ik ben een moraalridder"-kaart wel erg vlot. Is je uitkering nog niet gestort soms?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen