|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nou ja, ik ben ook wel een azijnpisser natuurlijk en daarbij was het niet mijn eerste fine-dining ervaring. quote: Ok, dat is wel een hele flinke prijsverhoging dan quote: Zou best kunnen. Ik ben toevallig wat rond aan het kijken voor de zomervakantie en de prijzen op AirBbn (waar ik graag boek) lijken wel verdubbeld. Echt niet normaal. |
|
quote: Ja, al is het ook al wel vijf jaar geleden dat ik er was geloof ik. Moet 2017 zijn geweest. |
|
Of het en aanrader is weet ik niet. Wel een...aparte... naam. https://images.app.goo.gl/wvhH5UpscZN7T1616 [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 25-05-2022 14:56] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Jammer joh. https://www.morethandrinks.nl/bedrijfsinformatie/pop-up-restaurant-op-de-wallen-ter-ere-van-nieuwe-smaken-batu-kombucha Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wat is er jammer? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
"BATU Kombucha opent op donderdag 12 mei het Glory Hole restaurant ‘Satan’s Anus’ vanaf 16.00 uur op de Wallen in Amsterdam ter ere van twee nieuwe limited edition smaken." "Op de Wallen in Amsterdam opent het eendaagse Culinary Glory Hole restaurant haar deuren van 16.00 tot 20.00 uur." Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik maar denken dat die streepjes linkjes zijn... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Het zal nog niet aan de snaak-standaard voldoen maar voor ons doen toch redelijk luxe. Afgelopen vrijdag hier heerlijk gegeten: https://www.beren.nl/vestigingen/valkenburg-restaurant -Soep en stokbroodjes met kruidensmeersels vooraf. (Wij hadden wel ongeveer evenveel balletjes in de soep HH666) -Tournedos (300 gram) met groene peperroomsaus, radijsscheuten, asperges en friet van zoete aardappel. -Een paar speciaalbiertjes en voor de vrouw wat rode wijn. -Dame Blanche. -Irish Coffee voor mij en gewone koffie voor de vrouw. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 26-06-2022 18:17] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Te veel vlees, te weinig gangen dus het voldoet inderdaad niet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Sorry, ik wist niet dat er ballen in de soep zaten. Ach. Het snaakte er niet minder om. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 26-06-2022 18:42] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik heb m flink laten hangen bij Evergreens in Center Parcs. Super consistent in kwaliteit. alle gerechten van precies dezelfde kwaliteit. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik ben laatst ook een keer naar de Beren geweest. Ik had de hamburger. Maar die was niet vers, gewoon zo'n kant en klare. Ik vond hem niet zo, voor dat geld. Laatst een keer naar Dixies (inderdaad, wat een debiele Naam) geweest, daar snapten ze het wel. En nog 2,50 goekoper ook. Daar vroeg de bediening hoe je hem wilde. Dat was bij de beren niet zo. https://www.dixiesede.nl/ "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik had dan eerder de jambalaya gekozen ipv een burger. Of iets van de specialties. De laatste keer dat ik in Ede gegeten heb was in 1992. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 26-06-2022 20:33] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik ben niet zo avontuurlijk. Ik vond het al heel heldhaftig dat ik de new orleans gumbo met pulled pork als vooraf, pardon, gang 1 had genomen. Erg lekker, trouwens. edit. Ik ben niet zo van de Ede. Veenendaal en Ede zijn een soort van amerika - rusland, we mogen elkaar niet zo, lol. Maar ja, oud collega's en eentje woont daar en blablabla. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 26-06-2022 20:37] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ook goedenavond Jacobse De Tegenpartij |
|
Van Es, godverdegodever! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Die franchise kent zijn oorsprong in Rotterdam. Vreselijke ellende, echt gaarkeuken troep voor mensen die niets gewend zijn. Dan kun je honderd keer beter naar een leuk lokaal eetcafé gaan lijkt me. Dan eet je beter voor minder geld. Ze doen hier ook de Berenboot, voor extra cringe. Met een toetjesbuffet dat met sterretjes uit de vloer omhoog komt en mensen die klappen voor de kok die heerlijke kipsaté heeft bereid. Kun je ook leuk op de foto met de kok die een berenpak draagt. Ik verzin dit helaas niet. Misschien een leuke tip voor je als je eens richting Rotterdam komt. |
|
quote: No. Ducking Way. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: https://fb.watch/eaUl3n_MoO/ Wel wat ouder filmpje maar het bestaat nog steeds. |
|
quote: Christus op een driewieler Dit is echt next level übercringe. Ergens in mij zit een ramptoerist die dit live wil, nee, mòet aanschouwen. En die bakken met inktvisringen en saté ook, het ziet er allemaal zo liefdeloos uit... Mind you, ik zou het gewoon eten als het zo te pas kwam, want ik ben net een soort vuilnisvat, maar het ziet er uit als massaproductie van niet al te hoge kwaliteit. Iets wat je op een festival of op een truckstop zou eten. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 10-07-2022 21:37] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Dat riekt toch een beetje naar plagiaat. Als ik aan de Berenboot denk, denk ik aan de televisieserie uit de jaren 70. Door mij enorm bekeken in die tijd. Dit personage bij de ingang te zien op het filmpje lijkt er enorm op. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Hahahaha told you so. quote: Het heeft lang op mijn bucketlist gestaan, leek me briljant dat eens met een grote groep vrienden te doen. Maar uiteindelijk leek het me toch kut op een niet goede manier, dus nooit meer iets van gekomen. quote: Ja bizar lage standaarden allemaal.. Echt kantineniveau. Slappe friet, saté en ijs met slagroom. De restaurants zijn iets minder kut maar het scheelt weinig. Maar goed. Getuige het succes van de formule is dat wel wat veel Nederlanders willen als ze een avondje uit eten gaan. En nogmaals, dit bedoel ik allemaal absoluut niet elitair. Maar dit kan toch veel beter, leuker en waarschijnlijk ook goedkoper bij een lokaal klein eetcafé. Steun je ook nog eens de lokale middenstand in plaats van zo'n grote keten. |
|
To each their own, ik zie mezelf hier ook niet zo snel aan boord stappen met een hypothetische date, maar als je dit leuk en lekker vindt: ga vooral je goddelijke gang. Dit is echt iets wat je als vriendengroep gaat doen voordat je jezelf compleet laat vollopen in een morsig café. Of nee, dit is eigenlijk wat ik denk dat mensen doen die naar Groots met een zachte G of naar Vrienden van Amsel Live gaan. Misschien toch eens een deerne met een goed gevoel voor cringe comedy vragen of ze in is voor een flinke dosis plaatsvervangende schaamte. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |