IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Daar waar Snaack pocht en snoeft over de toprestaurants waar hij pretendeert gegeten te hebben en waar hij neerkijkt op het plebs (restaurant aanraders / echt lekker eten topic) Vorige pagina
Snaack
Opper├╝bersuperterror eindbaassauce
Usericon van Snaack
Posted 10-07-2022 22:43 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Hahaha succes.

Het leek mij eigenlijk een goed idee mij vol te laten lopen alvorens dit etablissement aan te doen.

Maak er een foto van en stuur hem op naar Mallorca

Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 05-08-2022 21:27 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ferilli's derde zaak in Amsterdam: Specialita
Uptown. Waar je bij de andere zaken nog wel eens klachten over matige of zelfs arrogante service leest, of op klaarlichte dag met een pistool van je Rolex wordt beroofd, was hier alles perfect. Toegegeven de inktvis was wat taaiïg, maar ik heb nog nooit een botermalse gegrilde inktvis gegeten, dan moet je m koken in wijn, of met veel boter bereiden etc. Anyway, de antipasti, de primi en de secundi waren echt super. Echte Italiaanse smaken. Voor zover ik kon zien allemaal Italianen ook in de keuken en bediening. Meeste pasta (waaronder zelfs de lasagne) vers bereid (deeg wel van te voren gemaakt). Risotto met truffel was perfect, melanzana idem. Volgens tafelgenoten waren een aantal klassieke vleesgerechten (saltimbocca bijv) ook erg lekker. Alles was goed bereid, mooie porties, echte Italiaanse keuken. Bediening was zoals ik m t liefst heb, zo der opsmuk en goed aanvoelend of ze wat meer of minder had moeten geven.

Aanrader.

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com