IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Finntroll Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-07-2001 13:42 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Woah, Jaktens Tid is echt super!



Ja, dat wilde ik eigenlijk alleen maar even kwijt...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 16-07-2001 15:12 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Ter info: In de Aardschok van julie staat een interview met de heren van Finntroll.


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 16-07-2001 15:17 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ja ze zijn wel gaaf. Die folk deuntjes er doorheen zijn wel cool.


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 16-07-2001 22:35 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Ik vind ze wel lache, leuk om een cd'tje van te hebbe.....


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 17-07-2001 1:12 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Net ff een nr'tje gedownload, is wel grappig maar ik hou het bij 1 nummer.


Bazzio Attacks!!!


Emperor
wroah!
Usericon van Emperor
Posted 17-07-2001 2:25 by Emperor Wijzig reactieProfiel van EmperorQuote dit bericht

Ik had dat cd'tje ook laatst gekocht op waldrock, vette muziek!!!


Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 17-07-2001 18:42 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Finntroll... klinkt als Mortiis... weet iemand trouwens of het nu waar is dat die vent is buitengegooid bij euhm... Emperor geloof ik??? Serieus omdat ie dik en irritant was?


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 17-07-2001 20:03 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Ik denk dat dat een roddel is...
Ik dacht dat Mortiis uit Emperor was gestapt om voor zichzelf iets te beginnen..


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 17-07-2001 20:22 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

dacht ik ook ja... vraag me alleen niet wat/hoe of wanneer


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 17-07-2001 20:50 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

Mortiis had to leave Emperor because he is a troll.
Mortiis left Emperor in the end of 91, because his mother wouldn`t let him play in a black metal band (taken from an insanely erroneous Emperor fan-site).

meer op: http://www.mortiis.com/rumours.html


Forward into the light, forward into infinity!


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 17-07-2001 21:46 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht



Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Metzie
Usericon van Metzie
Posted 17-07-2001 22:09 by Metzie Wijzig reactieProfiel van MetzieQuote dit berichthttp://www.metzie.nl

Waar valt muziek als Mortiis en Fintroll onder?
Zeker mortiis kan ik niet echt metal noemen maar meer bombastisch klassiek (vind het wel erg mooi)
Jammer dat die gast niet in eurooa tourt, die schijnt echt een brute show te hebben >


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-07-2001 22:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Finntroll is folk/black metal toch ?
Maar iig geval erg leuk om te horen, lekker afwisselend, waar ik de "standaard" black metal z nu en dan toch saai begin te vinden


AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 17-07-2001 22:36 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

Mortiis valt onder de Dark Ambient, Heavy Metal, Death Metal/Black Metal volgens allmusic.


Forward into the light, forward into infinity!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-07-2001 11:41 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

De Aardschok noemt Finntroll "Hoempa-metal"
Vind ik zelf een beetje denigerend klinken, al zal het zo niet bedoeld zijn. Ik zou zeggen black folkmetal of iets in die geest. Troll-metal misschien? Het is een nogal eigen en apart geluid dus overeenkomende bands zijn als voorbeeld moeilijk te geven.

Ik merk trouwens wel dat nu ik hem vaker heb geluisterd het toch moelijker wordt om de hele CD in een keer uit te zitten...

Bij de weg, geinige nieuwe smileys trouwens


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 20-07-2001 16:40 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2001 22:09 schreef Metzie het volgende:
Waar valt muziek als Mortiis en Fintroll onder?
Zeker mortiis kan ik niet echt metal noemen maar meer bombastisch klassiek (vind het wel erg mooi)
Jammer dat die gast niet in eurooa tourt, die schijnt echt een brute show te hebben >



Ik heb m een paar jaar geleden in Belgie gezien, was wel leuk... griezelig echt... als je een beetje teveel bent, jah, dan geloof je de schone maagd in haar roze jurkje echt een schone maagd is en dat ie echt een stuk uit haar witte been bijt... en waar die creepy tanden ineens vandaan kwamen, weet ik ook nog steeds niet...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 20-07-2001 16:43 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Heb ze al op cd gehoord-zo slecht nog niet,hoor!!Maar toch ni om elke dag te beluisteren.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 21-07-2001 11:51 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Mortiis is heerlijke afleiding, ik draai het vooral als ik koppijn heb
Maar het is ook wel lekker slaap muziek


DarkRiderofNazgûl
Usericon van DarkRiderofNazgûl
Posted 24-07-2001 17:47 by DarkRiderofNazgûl Wijzig reactieProfiel van DarkRiderofNazgûlQuote dit berichthttp://www.chat-stars.com/?id=1215

Finntroll roels zekers.

Hummpa Metal !!!

28 sept treden ze hier op in zoetermeer ga ik zekers heen


Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 28-07-2001 18:57 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

en ik gaat mee he mr Riderofnagul


I love the smell of painted miniatures in the morning


Ringwraith
Usericon van Ringwraith
Posted 28-07-2001 19:10 by Ringwraith Wijzig reactieProfiel van RingwraithQuote dit bericht

Ja !! jj gaat mee ja :

Gaan we lekker moshpit bouwen in zoetermeer



Witchking
Usericon van Witchking
Posted 03-04-2002 20:43 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Finntroll heerscht! ze komen op Doa! en met Katla gaat het inmiddels erg goed, hij gaat binnenkort dus weer zingen ! Ik zag net op het Finntroll forum dat daar ook een Witch-king zit en ook op dit forum zit?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-04-2002 20:47 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

waarom niet weer op wacken me vriendin wikl ze zien en ik ook weer


Je moeder.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 03-04-2002 21:04 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Fintroll, haha, wat heb ik toch gelachen met die band toen ze in Antwerpen na hun optreden in het voorprogramma van Within Temptation, Sharteel en Mordheim had de band Duvel aangeraden om te drinken in café Den Aalmoezenier, effect:

Zanger zo zat als iets, die zat constant te zeveren, maar hij was zooooooo zat
de bassist was gecrashed, die zat daar eerst een heel eind in een hoekje met kleine oogjes, dan liep hij een beetje suf rond, kwam echt geen deftig woord Engels meer uit, die was echt bezopen tot en met

Maar het is een goeie band inderdaad, hun optreden was goed, maar ze voelden zich waarscheinlijk nie zo goed the morning after


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 08-04-2002 15:48 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2001 15:17 schreef Paul het volgende:
Ja ze zijn wel gaaf. Die folk deuntjes er doorheen zijn wel cool.




Godverdommen..


RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 08-04-2002 20:39 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 15:48 schreef Pandaemonaeon het volgende:



Why am I not surprised? Nee, heb ik toch liever Zyklon


Hakkuh


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen