|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Ter info: In de Aardschok van julie staat een interview met de heren van Finntroll. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ja ze zijn wel gaaf. Die folk deuntjes er doorheen zijn wel cool. |
|
Ik vind ze wel lache, leuk om een cd'tje van te hebbe..... |
|
Net ff een nr'tje gedownload, is wel grappig maar ik hou het bij 1 nummer. Bazzio Attacks!!! |
|
Ik had dat cd'tje ook laatst gekocht op waldrock, vette muziek!!! Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
|
Finntroll... klinkt als Mortiis... weet iemand trouwens of het nu waar is dat die vent is buitengegooid bij euhm... Emperor geloof ik??? Serieus omdat ie dik en irritant was? |
|
Ik denk dat dat een roddel is... Ik dacht dat Mortiis uit Emperor was gestapt om voor zichzelf iets te beginnen.. |
|
dacht ik ook ja... vraag me alleen niet wat/hoe of wanneer Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Mortiis had to leave Emperor because he is a troll. Mortiis left Emperor in the end of 91, because his mother wouldn`t let him play in a black metal band (taken from an insanely erroneous Emperor fan-site). meer op: http://www.mortiis.com/rumours.html Forward into the light, forward into infinity! |
|
Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Waar valt muziek als Mortiis en Fintroll onder? Zeker mortiis kan ik niet echt metal noemen maar meer bombastisch klassiek (vind het wel erg mooi) Jammer dat die gast niet in eurooa tourt, die schijnt echt een brute show te hebben > |
|
Finntroll is folk/black metal toch ? Maar iig geval erg leuk om te horen, lekker afwisselend, waar ik de "standaard" black metal z nu en dan toch saai begin te vinden |
|
Mortiis valt onder de Dark Ambient, Heavy Metal, Death Metal/Black Metal volgens allmusic. Forward into the light, forward into infinity! |
|
De Aardschok noemt Finntroll "Hoempa-metal" Vind ik zelf een beetje denigerend klinken, al zal het zo niet bedoeld zijn. Ik zou zeggen black folkmetal of iets in die geest. Troll-metal misschien? Het is een nogal eigen en apart geluid dus overeenkomende bands zijn als voorbeeld moeilijk te geven. Ik merk trouwens wel dat nu ik hem vaker heb geluisterd het toch moelijker wordt om de hele CD in een keer uit te zitten... Bij de weg, geinige nieuwe smileys trouwens She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ik heb m een paar jaar geleden in Belgie gezien, was wel leuk... griezelig echt... als je een beetje teveel bent, jah, dan geloof je de schone maagd in haar roze jurkje echt een schone maagd is en dat ie echt een stuk uit haar witte been bijt... en waar die creepy tanden ineens vandaan kwamen, weet ik ook nog steeds niet... |
|
Heb ze al op cd gehoord-zo slecht nog niet,hoor!!Maar toch ni om elke dag te beluisteren. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Mortiis is heerlijke afleiding, ik draai het vooral als ik koppijn heb Maar het is ook wel lekker slaap muziek |
|
Finntroll roels zekers. Hummpa Metal !!! 28 sept treden ze hier op in zoetermeer ga ik zekers heen |
|
en ik gaat mee he mr Riderofnagul I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Ja !! jj gaat mee ja : Gaan we lekker moshpit bouwen in zoetermeer |
|
Finntroll heerscht! ze komen op Doa! en met Katla gaat het inmiddels erg goed, hij gaat binnenkort dus weer zingen ! Ik zag net op het Finntroll forum dat daar ook een Witch-king zit en ook op dit forum zit? |
|
waarom niet weer op wacken me vriendin wikl ze zien en ik ook weer Je moeder. |
|
Fintroll, haha, wat heb ik toch gelachen met die band toen ze in Antwerpen na hun optreden in het voorprogramma van Within Temptation, Sharteel en Mordheim had de band Duvel aangeraden om te drinken in café Den Aalmoezenier, effect: Zanger zo zat als iets, die zat constant te zeveren, maar hij was zooooooo zat de bassist was gecrashed, die zat daar eerst een heel eind in een hoekje met kleine oogjes, dan liep hij een beetje suf rond, kwam echt geen deftig woord Engels meer uit, die was echt bezopen tot en met Maar het is een goeie band inderdaad, hun optreden was goed, maar ze voelden zich waarscheinlijk nie zo goed the morning after Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Godverdommen.. |
|
quote: Why am I not surprised? Nee, heb ik toch liever Zyklon Hakkuh |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |