IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Finntroll Vorige pagina | Volgende pagina
wladimir
Usericon van wladimir
Posted 18-11-2002 12:40 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2002 12:29 schreef Trevoc het volgende:
waar had je da vandaan dat ze een nieuwe CD uit brengen. Xi niks op finntroll.com staan...
Want k wil weten welke stijl ze deze keer aan houden, harder melodieuzer?

http://forum.finntroll.net/index.php?board=2;action=display;threadid=25
En dat hoor je toch wel op de cd zelf


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 20-11-2002 16:53 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 17 november 2002 22:26 schreef BMM het volgende:
blackmetal is niet happy, dus het is geen blackmetal.

Hoe zou je't dan willen noemen? Ze zullen 't zelf toch zeker wel weten Wat maakt 't ook uit, 't is gewoon erg goeje muziek


Davedemonus
Usericon van Davedemonus
Posted 20-11-2002 17:08 by Davedemonus Wijzig reactieProfiel van DavedemonusQuote dit bericht

Ik snap echt niet wat iedereen aan dat Finntroll vind. Ik vind het een belachelijke, waardeloze band. Echt geen zak aan. Al die vrolijke deuntjes en een waardeloze zanger. Echt helemaal bout gewoon! En plaats het zeker nietonder de noumer black-metal, want daar heeft dit niets, maar dan ook niets mee te maken.


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 20-11-2002 17:33 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 20 november 2002 17:08 schreef Davedemonus het volgende:
Ik snap echt niet wat iedereen aan dat Finntroll vind. Ik vind het een belachelijke, waardeloze band. Echt geen zak aan. Al die vrolijke deuntjes en een waardeloze zanger. Echt helemaal bout gewoon! En plaats het zeker nietonder de noumer black-metal, want daar heeft dit niets, maar dan ook niets mee te maken.


Zozo... grote mond voor een nieuweling


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-11-2002 17:34 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2002 17:33 schreef Inside-Lie het volgende:
Zozo... grote mond voor een nieuweling
Ban him!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 20-11-2002 17:36 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 20 november 2002 17:34 schreef Misanthrope het volgende:
Ban him!


LoL!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 20-11-2002 17:38 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2002 17:08 schreef Davedemonus het volgende:
Ik snap echt niet wat iedereen aan dat Finntroll vind. Ik vind het een belachelijke, waardeloze band. Echt geen zak aan. Al die vrolijke deuntjes en een waardeloze zanger. Echt helemaal bout gewoon! En plaats het zeker nietonder de noumer black-metal, want daar heeft dit niets, maar dan ook niets mee te maken.

hahaha HET IS GEEN BLACK METAL STELLETJE SUKKELS! F O L K M E T A L
LEES


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 20-11-2002 17:39 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2002 17:08 schreef Davedemonus het volgende:
Ik snap echt niet wat iedereen aan dat Finntroll vind. Ik vind het een belachelijke, waardeloze band. Echt geen zak aan. Al die vrolijke deuntjes en een waardeloze zanger. Echt helemaal bout gewoon! En plaats het zeker nietonder de noumer black-metal, want daar heeft dit niets, maar dan ook niets mee te maken.


Die 'vrolijke' deuntjes vind ik juist leuk en is juist hetgene wat Finntroll redelijk uniek maakt in het black/folk metal genre. Uniek zijn, iets wat al zo moeilijk is tegenwoordig, maar ik vind dat Finntroll daar nog best goed in slaagt. En alleen dat al vind ik bewonderingswaardig, daarnaast vind ik de muziek ook gewoon heel leuk.
Ik vind Finntroll top.

[Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 20-11-2002 17:50]


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 20-11-2002 17:41 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Op de site staat nergens dat Finntroll black metal is.
Het is gewoon folk metal.
Stamp dat is in je hoofd.


Enigma
Usericon van Enigma
Posted 20-11-2002 18:42 by Enigma Wijzig reactieProfiel van EnigmaQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2002 17:41 schreef wladimir het volgende:
Op de site staat nergens dat Finntroll black metal is.
Het is gewoon folk metal.
Stamp dat is in je hoofd.


Op de site van slipknot staat dacht ik ook ze blackmetal maken... (zei iemand een keer iig)

Maar of ze nu uniek zijn of niet, ik vind er nog steeds niks aan


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 20-11-2002 18:44 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2002 17:39 schreef ilyc het volgende:
Die 'vrolijke' deuntjes vind ik juist leuk en is juist hetgene wat Finntroll redelijk uniek maakt in het black/folk metal genre. Uniek zijn, iets wat al zo moeilijk is tegenwoordig, maar ik vind dat Finntroll daar nog best goed in slaagt. En alleen dat al vind ik bewonderingswaardig, daarnaast vind ik de muziek ook gewoon heel leuk.
Ik vind Finntroll top.

Finntroll uniek met vrolijke deuntjes, denk ik nie, Thyrfing heeft ook best vrolijke nummers. Maar Finntroll blijft wel speciaal


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 20-11-2002 18:55 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2002 18:44 schreef Gunman het volgende:
Finntroll uniek met vrolijke deuntjes, denk ik nie, Thyrfing heeft ook best vrolijke nummers. Maar Finntroll blijft wel speciaal


Ze slagen er best goed in, zeg ik. Finntroll heeft een eigen gezicht en met hun muziek vind ik ze redelijk uniek. Ik houd namelijk ook van Thyrfing, dus ik ken hun muziek ook Maar je zegt het zelf al; Finntroll blijft speciaal, ze hebben iets wat hen onderscheid van andere folkmetal bands.
En door beide bands met elkaar te vergelijken doe je beide bands weinig eer aan IMO, ik hou nooit zo van vergelijken, bands staan los van elkaar en ik beoordeel ze liever op hun waarde dan ze te vergelijken met andere bands. Ik denk dat je dan geen eerlijke eindconclusie krijgt, daar de meeste bands proberen een eigen inbreng in hun songs toe te passen, boven de massa willen uitstijgen, etc.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-11-2002 19:44 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2002 18:55 schreef ilyc het volgende:
Ze slagen er best goed in, zeg ik. Finntroll heeft een eigen gezicht en met hun muziek vind ik ze redelijk uniek. Ik houd namelijk ook van Thyrfing, dus ik ken hun muziek ook Maar je zegt het zelf al; Finntroll blijft speciaal, ze hebben iets wat hen onderscheid van andere folkmetal bands.
En door beide bands met elkaar te vergelijken doe je beide bands weinig eer aan IMO, ik hou nooit zo van vergelijken, bands staan los van elkaar en ik beoordeel ze liever op hun waarde dan ze te vergelijken met andere bands. Ik denk dat je dan geen eerlijke eindconclusie krijgt, daar de meeste bands proberen een eigen inbreng in hun songs toe te passen, boven de massa willen uitstijgen, etc.


Mooi gesproken


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 01-07-2003 23:36 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Whahahahaha tering, ik ben die nieuwe CD van Finntroll aan het luisteren, maar wat een vaag ding is dat zeg! Rustige instrumentale nummertjes (keyboard intro's eigenlijk, maar wel best mooi) afgewisseld met akoestische vrolijke rondspring folk nummers
Heeft totaal niks meer met metal te maken, maar ik word er wel vrolijk van!


Zenial


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 01-07-2003 23:38 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Ik vind die Visor Um Slutet een beetje tegenvallen. Er is betere folk-achtige keyboard/blaat muziek.


this user is dead


Egregius
Usericon van Egregius
Posted 02-07-2003 1:05 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2002 17:38 schreef wladimir het volgende:
hahaha HET IS GEEN BLACK METAL STELLETJE SUKKELS! F O L K M E T A L
LEES


NEEHEE!!!!

Folkmetal is Cruachan en Falkenbach en Det Hedenske Folk! Desnoods Menhir ofzo.
Finntroll is rechtgeaarde polka trollmetal!
(polka ter onderschijd van het subgenre van Skandinavisch black metal dat zich korte tijd trollmetal noemde, zoals Troll en Arckanum, en omdat het gewoon polka elementen bevat, en omdat het geen bm is).

Punt uit.

En wie Visor om Slutet vindt tegenvallen had moet letten op het stickertje 'Special price instrumental album'


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 02-07-2003 7:59 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 2 juli 2003 1:05 schreef Egregius het volgende:
En wie Visor om Slutet vindt tegenvallen had moet letten op het stickertje 'Special price instrumental album'


Alsof ik niet wist dat het een accoustische cd was. Ik vind hem echter toch nog steeds tegenvallen, sorry hoor.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 02-07-2003 8:54 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Sinds twee jaar terug volg ik ze zo een beetje.. Leuk bandje met een leuke act op 't podium.. En naast het podium
In Zweden heb ik hun optreden net gemist, maar zaterdag gaat niemand me er kunnen wegslaan.


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 02-07-2003 12:15 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

ik vind dat er wat meer folk in de nieuwste had gekunt en ja ik vind 'm ook tegen vallen maar daarom nog geen slechte plaat.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 02-07-2003 12:19 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 2 juli 2003 1:05 schreef Egregius het volgende:
NEEHEE!!!!

Folkmetal is Cruachan en Falkenbach en Det Hedenske Folk! Desnoods Menhir ofzo.
Finntroll is rechtgeaarde polka trollmetal!





zelf noemen ze het HUMMPA-METAL


Bruce Banner


campske666
Usericon van campske666
Posted 02-07-2003 12:21 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 1:05 schreef Egregius het volgende:


Folkmetal is Cruachan en Falkenbach en Det Hedenske Folk! Desnoods Menhir ofzo.



Falkenbach klinkt me niet erg Folk. K vindt het meer Viking.
En Finntroll idd Hoempa-metal.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 02-07-2003 12:40 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

falkenbach = ns
menhir zou ik zelf viking noemen


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 02-07-2003 17:47 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Falkenbach is geen ns
Van wie heb je die onzin nou weer gehoord?

Je noemt het maar zoals je wilt Egrerius, mij maakt het niks uit. Det Hedenske Folk is wel nsbm.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 02-07-2003 17:49 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Finntroll is zwaar heerschend! Heb alle drie de cd's liggen. En draai ze geregeld, zeker als ik in ene vrollijke bui ben. EN als ze het draaien op een feest, dans ik echt op de tafel


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 02-07-2003 18:00 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Nog drie daagjes en dan zien we ze weer... Met de nieuwe gitarist..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen