|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Maar wel minder dan de rest I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: niet Alles van Finntroll is goed LAI LAI HEI |
|
quote: Dat wel, maar dit is minder dan de rest |
|
quote: Ga je baard scheren de laatste Finntroll gaat de geschiedenis in als hun beste. Alleen het is niet vernieuwend meer als de eerste 2 m a a r t o c h h u n b e s t e |
|
Daar ben ik het niet mee eens . geef mij maar de eerste 2 albums, die klinken (sue me!) nog veel 'folkier' [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 01-08-2004 20:04] |
|
quote: Alelelele nee hoor laatste veel maar misschien komt dat bij jou misschien door die zanger splitsing |
|
eeehm nee? |
|
quote: Ik vindt de nieuwe zanger veel beter, de nummers zijn in opbouw beter en luister naar die produktie, die tweede cd was rommelig en hun eerste was goed maar moesten ze nog veel leren |
|
Ach ik hou van het 'smerige'geluid van hun eerste plaat en ik heb eigelijk geen voorkeur voor zanger. Maar ik ervaar Jaktens Tid als spontaner, vrolijker en 'folkier'. Maar smaken verschillen. Hiermee wil ik NIet zeggen dat ik Nattfod niet leuk vind. Die plaat heerscht ook |
|
quote: OK |
|
quote: Eigenlijk kan ik me hier prima in vinden. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Finntroll is cool [Dit bericht is gewijzigd door chrishetmetaalhoofd op 02-08-2004 15:19] www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Pindakaas ook! |
|
En ijsblokjes helemaal... spelfout weggehaald... |
|
Ik vind de laatste 2/4 cd's van Finntroll juist vernieuwender dan hun eerste twee. Ze hebben de wat rauwere black metal in geruild voor lekkere pakkende volle klanken en toch un 'eigen sound' bouden, nee zelfs verder uitgebouwd. Normaal worden 'black' bands die toegankelijker gaan klinken meteen door iedereen afgedaan maar bij Finntroll pakt het juist er positief uit. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ze hebben alle drie hun eigen charme; de laatste vind ik even goed als de andere twee. Wilska is een goede opvolger van Katla. En live klinkt hij ook goed (Biebob). |
|
Maar toch jammer dat hij geen "HEEEUUUUYY"'s doet, voor zover ik gemerkt heb. Dat was bij Katla altijd supervet. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: Ik heb geen baard.. Maar dat is iig jouw mening, ik vind de eerste 2 beter, wat jij ook zegt Katla vond ik ook beter... Maar nattfodd heerst ook wel hoor @meltdown, ik mis katla's HEUY"S ook |
|
Waarschijnlijk staat het in de reviews dusch dan is het zo bij meneer Faust. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: aha, klinkt als een poser? [Dit bericht is gewijzigd door Zeroeyes op 04-08-2004 21:02] |
|
quote: Ach die Heeeuuuy's denk ik er zelf wel bij. Maar Wilska doet wel weer "YAAAAARRRRGGHHH". En da's ook wel leutig. |
|
ik heb vorig weekend finntroll gehoord op gates of metal, maar ik weet niet of het aan mij ligt, maar waar was dat hele 'folky' waar iedereen het altijd over heeft? klonk mij namelijk als standaard (death?)metal in de oren ok, shoot me i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote:het 'folky' lomt live idd niet echt lekker uit de verf. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
ok, dus dan lag he tniet aan mij.. ik was zelfs aan het twijfelen of het wel finntroll was die speelde, toen.. ik stond op het andere podium en zag niets, hoorde alleen... i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |