|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
zal toch weer een vervangende zanger zijn? Zanger was toch aan het revalideren van kanker ofzow? |
|
Die vervanger is toch die kale, die vorig jaar op Dynamo ook zong? kalen trollen zijn lelijk. En ik zal "somnium" ok missen. Zon gast in een lange leren rok die toch behoorlijk goed speeld is toch een gemis |
|
Nope die was enkel rond de periode van dynamo. nu hebben ze een andere Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
graspop! |
|
Katla's broer vervangt hem volgensmij. |
|
quote: Ik dacht al... |
|
Finntroll is wel een toffe band ja Dat was ook een van mijn redenen om naar Graspop te gaan (als mijn ouders weer niet dwars zouden hebben gelegen) Maar ja, ik ga ze hopelijk toch nog wel een keertje zien FREEZE |
|
Hola, ik moet Finntroll reviewen op Graspop... ik was net van plan om er es n groot feest van te maken enzo |
|
Die review kan je zo ook al schrijven.. lol Enkel nog de nummers van de setlist invullen.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Foeifoei ! maar voor Asherah: we zullen achteraf allemaal een beetje vertellen wat we ons herinneren van Finntroll I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Komt Finntroll op graspop dan? krijg nou wat |
|
quote:eeuhuh dat shirt met dat heiden teken en dat zonne rad, nee das geen ns nee |
|
Finntroll is wel lekkere zuip metal. Ik zal er iig geen ceedee van aanschaffen. |
|
Alleen Metalheads kunnen drie pagina's discussieren over wat voor een soort naam ze de muziek nu moeten geven Geintje mensen, ga maar lekker door "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote:lol, ben je achterlijk ? Vratyas gebruikt alleen heidense symbolen. Als je het zonnerad gebruikt, ben je geen ns. Ns heeft dat alleen misbruikt. Dan zouden opeens heel veel niet ns bands, ns zijn. |
|
quote: Ik ken een gast die een brievenwisseling met Vratyas Vrakyas (of hoe die gast ook moge heten) heeft gehad, en Vratyas wil zelf helemaal niets met NS te maken hebben, ook al is hij naar Duitsland gemoved. ...hij zit zich echter nog steeds voor te bereiden op de heidense revolutie door zwaardlessen te nemen, maar dat is een ander verhaal |
|
quote: De Swastika (ik neem aan dat je dat bedoelt met zonne rad) heeft net zoveel met NS te maken als het kruisteken met de KKK. |
|
Skyforger gebruikt het ook en die band is ook geen ns. Maar laten we het hier maar over finntroll hebben |
|
Over finntroll.. Nog twee nachtjes slapen.. Yezzz, wordt een feestje Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ik moet altijd lachen als je filmbeelden van Pakistan/Afghanistan ziet en je ziet al die vrachtwagens volhangen met 'hakenkruizen' oftewel zonnemolens. BTW iemand Finntroll op dynamo gezien? Zelden zo genoten van een optreden, al was het geluid niet 100% optimaal. |
|
deze post kon ik mij niet herinneren ooit gemaakt te hebben en sloeg nergens op. ik zou wel dronkuh geweest zijn. [Dit bericht is gewijzigd door impaled succubus op 09-07-2003 12:43] |
|
dikke kutband man...gauw weer terug het bos in sturen.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Damn wat waren ze goed.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Wat een vet optreden gister. Na dynamo vorig jaar had ik mijn twijfels over finntroll, maar gisteren vondt ik ze echt heersen. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |