IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Finntroll Vorige pagina | Volgende pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 02-07-2003 18:01 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

zal toch weer een vervangende zanger zijn? Zanger was toch aan het revalideren van kanker ofzow?


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 02-07-2003 18:04 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Ze hebben nu al een tijdje dezelfde invalzanger.. In Zweden kwam ik een oudere invalzanger tegen (die zo'n 30 kilo was afgevallen ) en die beweerde dat hij de tour nu zou meedoen. Maar volgens mij is het die dikkere met baard die meekomt.
Die Katla schrijft nog wel mee, maar kan blijkbaar niet meer zingen. Hij heeft het enkel nog gedaan bij het herdenkingsoptreden van die gestorven gitatist Teemu.


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 02-07-2003 18:06 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Die vervanger is toch die kale, die vorig jaar op Dynamo ook zong? kalen trollen zijn lelijk. En ik zal "somnium" ok missen. Zon gast in een lange leren rok die toch behoorlijk goed speeld is toch een gemis


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 02-07-2003 18:15 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Nope die was enkel rond de periode van dynamo. nu hebben ze een andere


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 02-07-2003 18:30 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

graspop!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 02-07-2003 18:35 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Katla's broer vervangt hem volgensmij.


campske666
Usericon van campske666
Posted 02-07-2003 19:46 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 17:47 schreef wladimir het volgende:
Falkenbach is geen ns

Ik dacht al...


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 02-07-2003 19:57 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Finntroll is wel een toffe band ja Dat was ook een van mijn redenen om naar Graspop te gaan (als mijn ouders weer niet dwars zouden hebben gelegen)

Maar ja, ik ga ze hopelijk toch nog wel een keertje zien


FREEZE


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 02-07-2003 20:27 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Hola, ik moet Finntroll reviewen op Graspop... ik was net van plan om er es n groot feest van te maken enzo


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 02-07-2003 21:38 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Die review kan je zo ook al schrijven.. lol
Enkel nog de nummers van de setlist invullen..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 02-07-2003 22:15 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 21:38 schreef Sharteel het volgende:
Die review kan je zo ook al schrijven.. lol
Enkel nog de nummers van de setlist invullen..

Foeifoei ! maar voor Asherah: we zullen achteraf allemaal een beetje vertellen wat we ons herinneren van Finntroll


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 02-07-2003 22:45 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

Komt Finntroll op graspop dan? krijg nou wat


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 03-07-2003 12:49 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2003 17:47 schreef wladimir het volgende:
Falkenbach is geen ns
Van wie heb je die onzin nou weer gehoord?


eeuhuh dat shirt met dat heiden teken en dat zonne rad, nee das geen ns nee


R.
Usericon van R.
Posted 03-07-2003 12:50 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Finntroll is wel lekkere zuip metal. Ik zal er iig geen ceedee van aanschaffen.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 03-07-2003 13:21 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Alleen Metalheads kunnen drie pagina's discussieren over wat voor een soort naam ze de muziek nu moeten geven

Geintje mensen, ga maar lekker door


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 03-07-2003 13:31 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 12:49 schreef impaled succubus het volgende:
eeuhuh dat shirt met dat heiden teken en dat zonne rad, nee das geen ns nee
lol, ben je achterlijk ?
Vratyas gebruikt alleen heidense symbolen. Als je het zonnerad gebruikt, ben je geen ns.

Ns heeft dat alleen misbruikt.
Dan zouden opeens heel veel niet ns bands, ns zijn.


Egregius
Usericon van Egregius
Posted 03-07-2003 14:55 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 12:49 schreef impaled succubus het volgende:
eeuhuh dat shirt met dat heiden teken en dat zonne rad, nee das geen ns nee


Ik ken een gast die een brievenwisseling met Vratyas Vrakyas (of hoe die gast ook moge heten) heeft gehad, en Vratyas wil zelf helemaal niets met NS te maken hebben, ook al is hij naar Duitsland gemoved.

...hij zit zich echter nog steeds voor te bereiden op de heidense revolutie door zwaardlessen te nemen, maar dat is een ander verhaal


campske666
Usericon van campske666
Posted 03-07-2003 14:59 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 12:49 schreef impaled succubus het volgende:
eeuhuh dat shirt met dat heiden teken en dat zonne rad, nee das geen ns nee


De Swastika (ik neem aan dat je dat bedoelt met zonne rad) heeft net zoveel met NS te maken als het kruisteken met de KKK.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 03-07-2003 16:01 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Skyforger gebruikt het ook en die band is ook geen ns.

Maar laten we het hier maar over finntroll hebben


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 03-07-2003 21:24 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Over finntroll.. Nog twee nachtjes slapen.. Yezzz, wordt een feestje


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Egregius
Usericon van Egregius
Posted 04-07-2003 2:16 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 14:59 schreef campske666 het volgende:
De Swastika (ik neem aan dat je dat bedoelt met zonne rad) heeft net zoveel met NS te maken als het kruisteken met de KKK.


Ik moet altijd lachen als je filmbeelden van Pakistan/Afghanistan ziet en je ziet al die vrachtwagens volhangen met 'hakenkruizen' oftewel zonnemolens.

BTW iemand Finntroll op dynamo gezien?
Zelden zo genoten van een optreden, al was het geluid niet 100% optimaal.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 04-07-2003 2:47 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

deze post kon ik mij niet herinneren ooit gemaakt te hebben en sloeg nergens op.
ik zou wel dronkuh geweest zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door impaled succubus op 09-07-2003 12:43]


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 04-07-2003 17:07 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

dikke kutband man...gauw weer terug het bos in sturen..


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 06-07-2003 14:34 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Damn wat waren ze goed..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


campske666
Usericon van campske666
Posted 06-07-2003 14:41 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Wat een vet optreden gister.
Na dynamo vorig jaar had ik mijn twijfels over finntroll, maar gisteren vondt ik ze echt heersen.


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen