|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
fantastisch lekker liggen meehuppelen op graspop! Do androids dream of electric sheep? |
|
de pit was ook tof, lekker relax. |
|
Het beste deel van de avond was toch toen de gitarist en bassist van finntroll besloten de security van het artiestendorp te gaan doen.. De mensen waren er nog weg mee ook. "Where's your golden bracelet? Iron maiden only wants people with a golden bracelet in".. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik herinner me er bijna niks meer van |
|
Was wel lache op graspop, ik vond het geluid alleen een beetje slecht. (maar dat mocht de pret niet drukken) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik vond het geluid eigenlijk zeer matig over heel Graspop genomen... |
|
quote: idd, maar dat vond ik ook van de bands in het algemeen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: |
|
maakt niet uit, wacken roept mijn naam alweer. *roep* *roep* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
*echo* (om toch maar weer op onzin te kunnen ) |
|
typ dan iig iets nuttigs I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik heb een nekspierverrekking aan Finntroll overgehouden, nu goed? |
|
quote: Of dat goed is weet ik niet maar het is in ieder geval on topic I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Juist, en nu heb ik 50 posts |
|
Live is het wel lache, en blijkt elk nummer oko ergens obver te gaan. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
quote: sprak je maar fins ... Bruce Banner |
|
Ik kan al één zinnetje fins... Weet enkel niet hoe je het schrijft Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Du som lyser over mitt folk = Ga weg, jij die ons volk het licht komt bregen. Meen ik mij te herinneren. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Nee, vertaald is het 'ik wil in uw been bijten'.. Don't ask.. Iets met purra erin.. Gisteren wist ik het nog.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:daarom dat je je hoofd niet meer kon rechthouden |
|
quote: heb voor de liefhebber vertaling van finntroll Bruce Banner |
|
mail me maar als je t wil hebben Bruce Banner |
|
hehe concert van finntroll heerschte ik kon na stratovarius trouwens nog in het fins tot 4 tellen maar ben het vergeten |
|
quote: wat betekend Forsvinn du som? |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |