|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Is hij al gelekt dan? Dat is op tijd. |
|
Vond Nifelvind een beetje saai, zeker na Ur Jordens Djup. Hopelijk is die nieuwe wel weer wat interessanter. Faustian Spirit of the Earth |
|
Jaktens Tid blijft de allerbeste plaat. Al was Midnattens Widunder (debuutplaat) ook zeer sterk! |
|
quote: Nee ik heb de promo! En die mensen van Century Media sturen die eerder op dan dat er een titel, artwork of tracklist bekend is gemaakt. Raar. Het is een enorm vrolijke plaat geworden en minder agressief dan UR Jordens Djup. Toch blijf ik erbij dat er een aantal sterke nummers op staan. Goed werk van deze FINNEN! [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 01-02-2013 16:56] |
|
quote: Ook al spreken ze Zweeds, ze komen nog steeds uit Finland. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Ah, mooi. Ik heb wel zin in een nieuwe Finntroll. En zoals al gezegd is zijn ze inderdaad Fins (Fenno-Zweeds). |
|
quote: Ik maak die fout echt steeds. |
|
Previews: |
|
Wel wel, Blodsvept is toch stukken leuker dan Nifelvind. Wat een feestplaat Faustian Spirit of the Earth |
|
Top, thanks voor de reminder dat hij uit is! Staat nu aan op Spotify. --- Edit: Vette plaat! [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 30-03-2013 14:26] |
|
Kon deze band al qua naam maar door het wellicht wat clowneske imago (sorie ) heb ik de band nooit beluisterd. Na het totaal in vervoering zijn van het nieuwe album van Shadow of Despair kom ik er opeens achter dat verschillende leden van SoD in Finntroll spelen. Een prachtige contradictie lijkt me. Anyway, welk album/nummers tippen jullie om Finntroll te leren kennen? each side in me - are listening myself and my mind blacken... fading like that gone sigh... and I fall... down into the stream... |
|
quote: Waarom doet iedereen dat toch? Kon, konnen, gekond? Maar om op je vraag te antwoorden: Nattfödd. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
De eerste twee albums: Midnattens Widunder en Jaktens Tid. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Is wel een beetje treurig ja. Nooit zo op gelet, zal het nu nooit meer vergeten Zal Nattfödd en die twee andere albums eens gaan checken. Thanks. each side in me - are listening myself and my mind blacken... fading like that gone sigh... and I fall... down into the stream... |
|
De albums die hierboven worden aangedragen en Nifelvind vind ook best een prima cd. |
|
Jaktens Tid is het enige album dat ik leuk vind. Hafgufa |
|
quote: Mooi. Geniet je van niets anders? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Nee, 24/7 Jaktens Tid voor mij Hafgufa |
|
Jaktens Tid is imo dé ultieme Finntroll plaat. Nattfödd is op zich ook prima, maar heeft niet het venijnige van Jaktens of Midnattens Widunder. Dat venijnige heeft de opvolger van Nattfödd dan weer wel, Ur Jordens Djup dus. Faustian Spirit of the Earth |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |