|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind het wel een leuke band, maar kan er geen dag naar luisteren, ff een uurtje voor de broodnodige afwisseling |
|
Twee uurtjes lukt ook nog wel Finntroll is geweldig! "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Alles van Zyklon heerscht, hetzelfde geld voor Myrkskog. |
|
quote:Alleen heerst Myrkskog net een beetje meer. |
|
quote: Alleen zijn ze eigenlijk allebei gewoon klote |
|
nee, vind ik niks aan! vooral die stomme vrolijke deuntjes. |
|
FINNTROLL FINNTROLL FINNTROLL oeh heerschende muziek godslasterende ketterij |
|
Finntroll heerscht (goh het wordt eentonig hier!).... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Op Rhodium staat de demo. |
|
quote: |
|
[he leuk een dubbelpost. kloteverbinding.] [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 01-11-2002 17:04] |
|
ik ken het en vind het goed |
|
De slechtste band allertijden, Polka-shit. Tering hier erger ik me aan... Sorry |
|
Gewldige band!!!! Wat bijna niemand weet is dat het nummer "Vargtimmen" van hun laatste cd een cover is van het Fins/Zweeds folkbandje Hedningarna.Jammer is dat ze dat niet eens toegeven. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ja alleen ik vind Hedningra niet zo goed. Althans dat nummer klonk me een beetje te electronish! |
|
Fijne muziek voor veel drinken met vrienden. |
|
hedningarna te electronisch?Dat zijn oude mannetjes die volksmuziek maken op traditionele instrumenten(die lui hebben volgens mij nog nooit van metal e.d. gehoord). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! electronische mensjes die in de 19e eeuw geboren zijn, ik zie mijn grootouderes al headbangen Maar Finntroll is geweldig, mega verslavend en geweldige muziek om je klem te zuipen |
|
quote:Dan is het nummer wat ik heb gedownload een ander nummer |
|
Finntroll staat simpelweg voor "Heft den hoorn ende drinke hem leeg-Metal!!!" (een rondedansje met de kruik in de hand mag ook) Je kan me de bout hachelen! |
|
Fintroll is best geinig, maar werkt op m'n zenuwen na een tijdje. Tum podem extulit horridulum... |
|
Finntroll=ook mooi. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
NP: Finntroll - Kyrkovisan Sorry da'k een topic heb gemaakt, heb toch eerst zes pagina's door gekeken, maar ja "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Het is idd vreselijk, dronken trollen muziek bah |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |