IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Finntroll Vorige pagina | Volgende pagina
Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 11-08-2004 19:33 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 7 augustus 2004 1:42 schreef Meltdown het volgende:
Visor Om Slutet is dik in orde. Een regelrecht tripje door een Trollendorp. Je moet het alleen niet gaan vergelijken met de normale albums, want het is totaal anders.
Maar echt, de sfeer die sommige van die nummers uitstralen zijn beter dan welk normaal Finntroll nummer dan ook. De ideale Finntroll plaat zou voor mij geboren worden als ze het ruige van de normale albums combineren met het zachte naturistische geluid van Visor.

Gave plaat dus, en een prima afwisseling.


Helemaal mee eens!
Voor de afwisseling vind ik het een heerlijk, sfeervol album. Muzikaal zit dat album ook zeker wel snor.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-08-2004 23:07 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2004 7:18 schreef Pink Floyd het volgende:
(...) vooral omdat ik hem blind kocht (...)


Dat is waar het fout ging...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 12-08-2004 6:31 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2004 23:07 schreef altx het volgende:
Dat is waar het fout ging...
Hehe, bedoel dus dat ik er geen idee van had wat het zou worden, maar hem toch al in m'n pre-order bij de cd-winkel had staan ...overigens rost Nattfödd ondertussen nog steeds de pannen van het dak


Like Some Snow-white Marble Eyes


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 12-08-2004 11:54 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Die heb ik gisteren ontvangen.
Het is een gaaf album, maar er blijft maar het gevoel aan me knagen dat er iets ontbreekt aan deze plaat. Iets dat Jaktens Tid wel had.
Ik hoor het zelf ook terug in de melodielijnen. De gitaren klinken anders, de keyboards klinken anders....en het bevalt me minder. Het beukt gewoon niet zo lekker. Het enige nummer dat me echt aan Jaktens Tid doet denken is Ursvamp, dat is lekker snel met constant van die vrolijke keyboardriedeltjes erdoorheen. Jammer dat dat nummer weer zo kort is.


Jullie zijn allemaal negers!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-08-2004 12:37 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Het is gewoon veel toegankelijker dat de eerste twee cd's En dat zowel in het geluid als muziekaal spel.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 12-08-2004 12:46 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Boeit me op zich weinig hehe. Ligt iig weer lekker in het gehoor hoewel de andere twee natuurlijk wat meer beuken


Like Some Snow-white Marble Eyes


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-08-2004 12:50 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Dat nieuwe werk ligt veel lekkerder in het gehoor. Goede productie zonder echt lief te worden en zwaar vrolijke pakkende nummers.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 12-08-2004 15:29 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2004 12:37 schreef kwelgeest het volgende:
Het is gewoon veel toegankelijker dat de eerste twee cd's En dat zowel in het geluid als muziekaal spel.


Alsof Jaktens Tid zoveel ontoegankelijker was. Hell, het was één van m'n eerste metalplaten. Toen was ik echt nog niks gewend hoor.


Jullie zijn allemaal negers!


metal_fantasy
Usericon van metal_fantasy
Posted 11-03-2005 20:26 by metal_fantasy Wijzig reactieProfiel van metal_fantasyQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metal_fantasy

finntroll is super
heb net wat gezocht en ja
t klinkt goed hoor




~ From nothing we have risen and from nothing we still rise ~


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 11-03-2005 21:53 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

hey, is dit niet een late reactie?


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 11-03-2005 21:57 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Arhundraden ma lopa! Manniskoliv ma vittra bort!


Jullie zijn allemaal negers!


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 11-03-2005 22:00 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

Pinche pendejo, hablame en tu propia idioma guey


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 11-03-2005 22:06 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Wat?! Mijn moeder een snor?! Je zult je eigen bedoelen!

Full med hat!
Prast blir mat!
Han laggs pa fat!


Jullie zijn allemaal negers!


surrealm
guitar tech
Usericon van surrealm
Posted 11-03-2005 22:44 by surrealm Wijzig reactieProfiel van surrealmQuote dit berichthttp://surrealm.net

ik ben op zoek naar die acoustische cd van finntroll; ben de naam kwijt, maar schijnt alleen in finland uitgebracht te zijn


i said: "drink more honey", not: "drink more, honey"


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 11-03-2005 22:46 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2005 22:44 schreef surrealm het volgende:
ik ben op zoek naar die acoustische cd van finntroll; ben de naam kwijt, maar schijnt alleen in finland uitgebracht te zijn
Niettus; heb 'm hier in Warschau (MediaMarkt) gevonden en da's niet bepaald in de buurt van Finland.

Overigens een geweldig album vind ik, beetje vergelijkbaar met Damnation t.o.v. andere albums door Opeth.

[Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 11-03-2005 22:48]


"Obras son amores y no buenas razones"


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 11-03-2005 22:47 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2005 22:44 schreef surrealm het volgende:
ik ben op zoek naar die acoustische cd van finntroll; ben de naam kwijt, maar schijnt alleen in finland uitgebracht te zijn


Uh, die ligt overal hoor.
Displeased, om maar een Nederlands voorbeeld te noemen.


Jullie zijn allemaal negers!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 11-03-2005 22:52 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2005 22:44 schreef surrealm het volgende:
ik ben op zoek naar die acoustische cd van finntroll; ben de naam kwijt, maar schijnt alleen in finland uitgebracht te zijn

Je bedoelt Visor om Slutet? Die is toch overal verkrijgbaar? Heersend cd-tje trouwens


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 12-03-2005 0:12 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2005 22:52 schreef MetalJan het volgende:
Je bedoelt Visor om Slutet? Die is toch overal verkrijgbaar? Heersend cd-tje trouwens


Yep, heb hem zelf ook al een tijdje. Moet je wel voor in de stemming zijn.



Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 12-03-2005 0:35 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2005 0:12 schreef Jezebel het volgende:
Yep, heb hem zelf ook al een tijdje. Moet je wel voor in de stemming zijn.


yep, typisch geval van in den olijcken stemminck muziek.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Deathstorm
Soms wel... andere keren dan weer niet
Usericon van Deathstorm
Posted 12-03-2005 23:11 by Deathstorm Wijzig reactieProfiel van DeathstormQuote dit bericht

Zeker 1 van mijn favorieten.


Wie dit leest heeft de vorige woorden ook gelezen.


surrealm
guitar tech
Usericon van surrealm
Posted 12-03-2005 23:19 by surrealm Wijzig reactieProfiel van surrealmQuote dit berichthttp://surrealm.net

thx voor de info, met de titel kan ik iig weer iets


i said: "drink more honey", not: "drink more, honey"


Odal
Usericon van Odal
Posted 30-04-2005 15:16 by Odal Wijzig reactieProfiel van OdalQuote dit berichthttp://www.hammerarts.cjb.net

Live zijn ze best wel über heerschend!


Notharah
In darkness concealed are heavens revealed
Usericon van Notharah
Posted 01-05-2005 12:11 by Notharah Wijzig reactieProfiel van NotharahQuote dit berichthttp://www.roleplayingboards.com

live waren ze idd best wel dat je zegt zo van.... woppie..........
oh nee... heerschend! dat was het!

[edit] ps. heer pink floyd.... wat heeft u daar een mooi summoning plaatje

[Dit bericht is gewijzigd door Notharah op 01-05-2005 12:13]


Met onze zwaardjes en schildjes (en latexpakjes aan); Zullen wij strijden en vechten (en gillend ten onder gaan)


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 01-05-2005 12:19 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Vanavond naar de Biebob

Vierde of vijfde keer dat k finntroll live zal zien.Gaat weer een feestje zijn


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Inquisitor Of Satan
Eulaliaaa!
Usericon van Inquisitor Of Satan
Posted 01-05-2005 12:59 by Inquisitor Of Satan Wijzig reactieProfiel van Inquisitor Of SatanQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Hidden-In-a-Fog/

quote:
Op 30 april 2005 15:16 schreef Odal het volgende:
Live zijn ze best wel über heerschend!


inderdaad!


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen