|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is waar het fout ging... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Hehe, bedoel dus dat ik er geen idee van had wat het zou worden, maar hem toch al in m'n pre-order bij de cd-winkel had staan ...overigens rost Nattfödd ondertussen nog steeds de pannen van het dak Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Die heb ik gisteren ontvangen. Het is een gaaf album, maar er blijft maar het gevoel aan me knagen dat er iets ontbreekt aan deze plaat. Iets dat Jaktens Tid wel had. Ik hoor het zelf ook terug in de melodielijnen. De gitaren klinken anders, de keyboards klinken anders....en het bevalt me minder. Het beukt gewoon niet zo lekker. Het enige nummer dat me echt aan Jaktens Tid doet denken is Ursvamp, dat is lekker snel met constant van die vrolijke keyboardriedeltjes erdoorheen. Jammer dat dat nummer weer zo kort is. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Het is gewoon veel toegankelijker dat de eerste twee cd's En dat zowel in het geluid als muziekaal spel. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Boeit me op zich weinig hehe. Ligt iig weer lekker in het gehoor hoewel de andere twee natuurlijk wat meer beuken Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Dat nieuwe werk ligt veel lekkerder in het gehoor. Goede productie zonder echt lief te worden en zwaar vrolijke pakkende nummers. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Alsof Jaktens Tid zoveel ontoegankelijker was. Hell, het was één van m'n eerste metalplaten. Toen was ik echt nog niks gewend hoor. Jullie zijn allemaal negers! |
|
finntroll is super heb net wat gezocht en ja t klinkt goed hoor ~ From nothing we have risen and from nothing we still rise ~ |
|
hey, is dit niet een late reactie? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Arhundraden ma lopa! Manniskoliv ma vittra bort! Jullie zijn allemaal negers! |
|
Pinche pendejo, hablame en tu propia idioma guey Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Wat?! Mijn moeder een snor?! Je zult je eigen bedoelen! Full med hat! Prast blir mat! Han laggs pa fat! Jullie zijn allemaal negers! |
|
ik ben op zoek naar die acoustische cd van finntroll; ben de naam kwijt, maar schijnt alleen in finland uitgebracht te zijn i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote:Niettus; heb 'm hier in Warschau (MediaMarkt) gevonden en da's niet bepaald in de buurt van Finland. Overigens een geweldig album vind ik, beetje vergelijkbaar met Damnation t.o.v. andere albums door Opeth. [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 11-03-2005 22:48] "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Uh, die ligt overal hoor. Displeased, om maar een Nederlands voorbeeld te noemen. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: Je bedoelt Visor om Slutet? Die is toch overal verkrijgbaar? Heersend cd-tje trouwens |
|
quote: Yep, heb hem zelf ook al een tijdje. Moet je wel voor in de stemming zijn. |
|
quote: yep, typisch geval van in den olijcken stemminck muziek. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Zeker 1 van mijn favorieten. Wie dit leest heeft de vorige woorden ook gelezen. |
|
thx voor de info, met de titel kan ik iig weer iets i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
Live zijn ze best wel über heerschend! |
|
live waren ze idd best wel dat je zegt zo van.... woppie.......... oh nee... heerschend! dat was het! [edit] ps. heer pink floyd.... wat heeft u daar een mooi summoning plaatje [Dit bericht is gewijzigd door Notharah op 01-05-2005 12:13] Met onze zwaardjes en schildjes (en latexpakjes aan); Zullen wij strijden en vechten (en gillend ten onder gaan) |
|
Vanavond naar de Biebob Vierde of vijfde keer dat k finntroll live zal zien.Gaat weer een feestje zijn Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: inderdaad! |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |