IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Mijn kat is gaver dan die van jou [katten en poezen] Volgende pagina
Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 02-01-2018 2:55 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht



Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 02-01-2018 7:02 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Nice!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 02-01-2018 7:28 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2018 7:02 schreef F.Jacobse het volgende:
Nice!



Zal het doorgeven!

Oh, en prove me wrong wat de topictitel betreft he.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 02-01-2018 14:06 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl



"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 02-01-2018 17:49 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2018 7:28 schreef Tommeh het volgende:
Zal het doorgeven!

Oh, en prove me wrong wat de topictitel betreft he.


Niet nodig. Tex is veel cooler dan die showkatten van Snaack.


... hoe de hazen lopen ...


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 02-01-2018 17:50 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2018 2:55 schreef Tommeh het volgende:



Lief!


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 02-01-2018 22:02 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487



Een foto van een foto, want de onderste leeft dus niet meer, maar dat was dus onze halve pers, half iets. Ook geen platte neus. Ze heette Sweety Darling, naar de comedy absolutely fabulous. Ze is nooit echt lief geweest, hehe. Toch 18+ geworden.

Daarboven Eddie Hitler, naar de comedy Bottom. Die leeft gelukkig nog.

edit: als ik toch bezig ben, naast Eddie de andere drie.

Foxy Lady, naar een nummer van Jimi Hendrix.



Karma, deze hebben we overgenomen, dus die had al een naam.



Dushi, hebben we ook overgenomen, dus ja.






[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 02-01-2018 22:26]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-01-2018 1:23 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2018 17:49 schreef faalhaas het volgende:
Niet nodig. Tex is veel cooler dan die showkatten van Snaack.


Als je zelfs de behoefte voelt om mij via mijn huisdieren te proberen te dissen ben je niet helemaal normaal.

Jezus zeg

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 11-01-2018 11:02]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-01-2018 1:23 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2018 2:55 schreef Tommeh het volgende:



Prachtig beestje Tommeh!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-01-2018 1:30 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Wij zouden na onze vakantie 2 kittens ophalen. Helaas heeft 1 kitten het niet gehaald. Ze was erg klein en zwak. RIP, Ripley.

We hebben uit dat nestje dus alleen het katertje. Ook mochten we een poes van 9 maanden oud overnemen van de cattery, een seal bicolor.

Welkom Ashley James Williams!



Als iemand een kettingzaag-toy of boomstick-toy weet te vinden houdt Ash zich aanbevolen. Groovy!

Bij gebrek aan een foto van de poes, een foto van onze kater Hurley, die nu echt enorm begint te worden.



En dat groeit nog zeker 2 jaar door. Hahahaha.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 11-01-2018 17:45 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2018 1:23 schreef Snaack het volgende:
Als je zelfs de behoefte voelt om mij via mijn huisdieren te proberen te dissen ben je niet helemaal normaal.

Jezus zeg


Ah je reply toch maar ff wat afgezwakt?

Tommeh vroeg om een veer in de reet van Tex en die kreeg hij van me, thats all.

Jouw katten zijn ook mooi.


... hoe de hazen lopen ...


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 11-01-2018 17:46 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Is Snaack al terug van de supermarkt kratje bier halen?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 11-01-2018 17:47 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ik vind al jullie katten liev


When your people matter, menstrual health matters


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-01-2018 18:14 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2018 17:45 schreef faalhaas het volgende:
Ah je reply toch maar ff wat afgezwakt?


Ja, ik weet niet waarom maar ik moest ineens aan Argus denken

quote:
Tommeh vroeg om een veer in de reet van Tex en die kreeg hij van me, thats all.


Het is ook echt een prachtig beestje, die ogen, wow!!

quote:
Jouw katten zijn ook mooi.


Haha, ik zal het doorgeven ;-)


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 11-01-2018 18:19 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

katten horen op de bbq. honden ook trouwens.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-01-2018 18:25 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Nee joh,

Daar zit veel te weinig vlees aan en het is veel te duur om te laten volgroeien. Van de kosten van een jaar voer kun je 100 kilo biefstuk kopen.

Alhoewel zo'n knetterend, vonkend vachtje in combinatie met ijselijk gegil waarschijnlijk wel een geinig effect geeft, een beetje als een gillende keukenmeid.


[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 11-01-2018 18:25]


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 11-01-2018 18:31 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

chinezen schijnen het wel lekker te vinden joh dus waarom niet een keer proberen.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 11-01-2018 18:47 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 11 januari 2018 17:46 schreef Natural Disaster het volgende:
Is Snaack al terug van de supermarkt kratje bier halen?



quote:
Op 11 januari 2018 18:14 schreef Snaack het volgende:
Ja, ik weet niet waarom maar ik moest ineens aan Argus denken


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-01-2018 7:17 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 januari 2018 1:23 schreef Snaack het volgende:
Als je zelfs de behoefte voelt om mij via mijn huisdieren te proberen te dissen ben je niet helemaal normaal.

Jezus zeg


Ik denk dat het slaat op het feit dat je je richt op raskatten en dan ook nog voor een speciaal kleurtje en een met abnormaal formaat. Die leuke dingetjes komen niet zomaar daarvoor moet je er zo lekker tegenaan inteelten dat zelfs een volendammer ervan terug deinst.

Raskatten hebben simpelweg meer problemen soms door de eigenschap zelf(bij honden is groter formaat desastreus voor levensverwachting en alle gewrichten). maar vooral ook onzichtbaar ongezond door de inteelt. immuunsysteem is het eerste wat eronder lijd.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 12-01-2018 7:21 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht



Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 12-01-2018 7:33 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Mijn overleden dames:





When your people matter, menstrual health matters


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 12-01-2018 10:15 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

En nu opgezet ergens in je huis?


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 12-01-2018 11:17 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2018 7:17 schreef ElitE het volgende:
Ik denk dat het slaat op het feit dat je je richt op raskatten en dan ook nog voor een speciaal kleurtje en een met abnormaal formaat. Die leuke dingetjes komen niet zomaar daarvoor moet je er zo lekker tegenaan inteelten dat zelfs een volendammer ervan terug deinst.

Raskatten hebben simpelweg meer problemen soms door de eigenschap zelf(bij honden is groter formaat desastreus voor levensverwachting en alle gewrichten). maar vooral ook onzichtbaar ongezond door de inteelt. immuunsysteem is het eerste wat eronder lijd.




Ik moet bekennen dat ik hier niet zo van op de hoogte was. Wist wel dat het gebeurde maar net het één en ander over gelezen en inteelt bij raskatten lijkt eerder de standaard te zijn dan uitzondering. Gewoon omdat het te moeilijk en te duur is om niet-verwante rasgenoten te vinden. De raszuiverheid staat bij sommige mensen blijkbaar hoger in het vaandel dan het kattenwelzijn. Trieste zaak.


... hoe de hazen lopen ...


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 12-01-2018 14:21 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Betekent dat ook dat ze daardoor korter leven?




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 12-01-2018 14:24 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

Hoe ziet Tex eruit qua mate van inteelt? Echt geen flauw idee zelf...


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-01-2018 14:48 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2018 7:17 schreef ElitE het volgende:
Ik denk dat het slaat op het feit dat je je richt op raskatten en dan ook nog voor een speciaal kleurtje en een met abnormaal formaat. Die leuke dingetjes komen niet zomaar daarvoor moet je er zo lekker tegenaan inteelten dat zelfs een volendammer ervan terug deinst.

Raskatten hebben simpelweg meer problemen soms door de eigenschap zelf(bij honden is groter formaat desastreus voor levensverwachting en alle gewrichten). maar vooral ook onzichtbaar ongezond door de inteelt. immuunsysteem is het eerste wat eronder lijd.




Nee hoor, het was een troll omdat ik aan het pochen was met dure raskatten in plaats van beestjes bij het asiel te halen. Dat dit onze eerste raskatten zijn en wij hiervoor decennialang met heel ons hart van onze asiel- en zwerfkatten hebben gehouden is arbitrair.

Anyway. Je hebt helemaal gelijk.

De gemiddelde levensverwachting van "ras" katten/ honden is ook een stuk lager dan van wilde beestjes omdat ze op uiterlijke kenmerken en niet op gezondheid geselecteerd en doorgefokt worden.

Ik vind de term "ras" misleidend omdat er volgens de taxonomie maar 1 kattenras bestaat, de felis catus, oftewel de gedomesticeerde huiskat, maar het begrip wel een superioriteit impliceert ten opzichte van "niet raskatten". Dat terwijl de laatste veel sterker zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 12-01-2018 14:49]


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen