|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
En wat zo schattig is, ze maakt een af en toe geluidje wat lijkt op een geluidje van een headcrab in half-life 2. Niet die harde geluiden wat die beesten maken, maar een subtiele. Krwwwkrrr. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Awwww "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: When your people matter, menstrual health matters |
|
Kleine poesjes worden groter. Vegas looking evil. Omdat het de bedoeling was dat we met de komst van Vegas weer vier poezen zouden hebben, maar helaas door het heengaan van Eddie het er na een paar dagen toch weer drie werden, krijgen we nu over een week Gizmo. Degene waarvan we Eddie 11 jaar geleden gekregen hebben (hij heeft haar moeder Wolfje, die nog steeds leeft ) heeft een neef die een poes te krijg had. Ik heb btw m'n eerste tatoeages! Zaterdag 25 mei is Eddie overleden, een week erna was de magenta cartridge van de printer op en heb ik met een naald de laatste twee gaatjes van haar nagels in mijn onderarm (ik gaf haar medicijnen en ze haalde me voor de laatste keer open) vereeuwigd voor de rest van mijn leven. Niemand die het ziet, want ik zit altijd wel onder door vooral Vegas tijdens het spelen. Maar ik ben er blij mee. I present you: Gizmo. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Awwwwwww Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Zot cute signature |
|
Tex begint haar wintervacht al te verliezen... is dat niet wat vroeg? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Verkeerde topic misschien? https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1379141/35 ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Een paar bomen in de wijk hebben nog bladeren. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Slecht dat de doelgroep hippe kutmensen zijn, en niet koters. 5MP camera in de neus? Je weet nu al dat er data naar het moederschip gezonden gaan worden. Nee, de enige gave robot is die van Boston Dynamics. Die kan ook de afwas doen geloof ik. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Lijkt me een prima ding voor paupers die geen kat willen maar eigenlijk toch ook weer wel. Geen overlast bij de buren ook. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Katten zijn echt supergaaf, maar soms is Poekie wel echt een eikel. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Gewoon binnen houden. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Is dat de vriendin van Tex? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Tex, Poekie, Loeder, Prutnel. Ze is dermate complex dat ze niet onder 1 naam te vangen is. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Wat doet ze dan? De boel slopen? Jou uit je slaap halen? Stinkscheten laten? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Uit m'n slaap halen, de kattenbak slopen, zeuren om natvoer. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Nog steeds geen krabpaal in huis gehaald dus ... hoe de hazen lopen ... |
|
Tafelpoot opgeofferd. Touw eromheen, vastmaken met wat korte spijkertjes. Ze kan er met haar hele gewicht aan gaan hangen. Bevalt erg goed! Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Hij krabt zelf aan zijn paaltje daar heeft ie de kat niet voor nodig. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Paaltje? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
... hoe de hazen lopen ... |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |