![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
|
|||||||||
|
Ahh slapen met een wc rol Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
quote: Ik niet.. poezekindje hierboven wel Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
quote: Nawhwhhhh soooo cute |
|||||||||
|
Nou die van mij is cooler dan die van jou :D Ze gaat mee in de auto, gaat mee de stad in (op schoot) en het water op (in mn nek) (op een bootje). Alleen de twee volwassen katers van mijn ouders waren compleet in de paniek de afgelopen dagen, dus maar weer afgetaaid. Blazen, zelfs naar elkaar en naar ons, dat soort werk. |
|||||||||
|
Als ze klein zijn kan zoiets nog. Trek je veel bekijks? Kittens zijn toch wel pussymagnets. Die van mij gaat elke ochtend zo'n 5 minuten nadat ik ontwaakt ben poepen. Of ik nu om 0430, 0500 of 0530 opsta. Zo van "hey leuk dat je er weer bent maar ik ga eerst ff schijten". |
|||||||||
|
@Dirge; tijd voor nieuwe foto's? |
|||||||||
|
Doe ik, duurt eem! Blijft dat dan wel? Nam aan jong geleerd, oud gedaan. |
|||||||||
|
https://ibb.co/xSQT04wL https://ibb.co/CFPbdVj https://ibb.co/Q7BHyrk0 [Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 11-07-2026 18:52] |
|||||||||
|
awww |
|||||||||
|
Op die links ga ik natuurlijk niet klikken. Misschien zijn het wel dickpics die voor Mientje bedoeld zijn. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote:Jerry Garcia leeft, mensen! "Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
|
quote: Mijn lul is gaver dan die van jou (lullentipoc) Ghehe Jerry. Nice! [Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 11-07-2026 21:08] |
|||||||||
|
Je bent zelf een lullentipoc. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote: Lief! I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
Super schattig! |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
awwwww |
|||||||||
|
quote: I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
Arya, ofwel Poespoes De kat van mijn zielsverwante/verloofde. Ze had in haar afscheidsbrief gezet dat ik de enige was wie ze Arya toevertrouwde. We hebben haar samen vanaf kitten af aan groot gebracht ook ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 15-07-2026 13:49] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
Prachtig beest I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
quote: Die witte wollige pootjes! |
|||||||||
| Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
| Index / Algemeen |