IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Mijn kat is gaver dan die van jou [katten en poezen] Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-01-2018 10:43 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Prima.

Bedankt voor het begrip "showkat". Dat woord wordt hier in huis met veel enthousiasme gebezigd, ook door vrouwlief.




faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 17-01-2018 11:13 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Leuk.


... hoe de hazen lopen ...


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 17-01-2018 17:50 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2018 9:50 schreef Snaack het volgende:

Neuken?


Het risico op nageslacht met erfelijke afwijkingen lijkt me dan in ieder geval gering. Gewoon doen dus!

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 17-01-2018 17:51]



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-01-2018 18:01 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2018 17:50 schreef Negatieveling het volgende:
Het risico op nageslacht met erfelijke afwijkingen lijkt me dan in ieder geval gering. Gewoon doen dus!


O yes.

Bassie, regel jij de vaseline dan regel ik de GHB. #rapetime


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 17-01-2018 18:02 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2018 18:01 schreef Snaack het volgende:
vaseline


Het wordt nog teder ook!



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-01-2018 18:19 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2018 18:01 schreef Snaack het volgende:
O yes.

Bassie, regel jij de vaseline dan regel ik de GHB. #rapetime


[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 17-01-2018 18:20]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 18-01-2018 8:21 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

Shit man, ik pakte haar op om haar van de tafel op de grond te zetten, maar schijnbaar had ik haar verkeerd vast want ze heeft een kleine minuut scheef gelopen met haar achterpoten en ze was helemaal stil. Schrok me kapot.

Loopt inmiddels weer helemaal normaal en is weer vocaal, maar er zijn dus normaal, uhm, "ogende" manieren om haar vast te pakken die eigenlijk superslecht zijn? Net alsof ik per ongeluk tijdelijk was afknelde bij haar. Zeer raar in ieder geval.

Komend uur hou ik haar ff extra in de gaten.

Edit: ze is d'r prut aan het likken atm.

[Dit bericht is gewijzigd door Tommeh op 18-01-2018 8:22]


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 18-01-2018 9:48 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Dude wil je niet bang maken maar ik kan me er niets bij voorstellen dat zoiets kan gebeuren bij verkeerd vastpakken. Klinkt alsof er iets is.


When your people matter, menstrual health matters


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 18-01-2018 9:56 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

Ze was na een paar minuten weer gewoon als normaal. Ligt nu in de slaapkamer te slapen as usual om dit tijdstip.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 18-01-2018 10:15 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Het lastige is dat katten niet kunnen vertellen dat ze pijn hebben. Je hebt iig wel even iets getriggerd in haar lijf. Op dezelfde plek nog eens voorzichtig aandrukken en kijken hoe ze reageert? Als ze ergens pijn lijkt te hebben toch maar mee naar de dierenarts.


... hoe de hazen lopen ...


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 18-01-2018 10:15 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Een kat oppakken is altijd lastig, want in principe zijn ze er geen fan van. In de nek pakken is meer voor kittens. Onder de okseltjes pakken.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 18-01-2018 10:16]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 18-01-2018 10:23 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Das mooi. Maar t klinkt best ernstig. Een kat loopt niet zomaar mank. Kan allerlei oorzaken hebben. Goed in de gaten houdn of zelfs ff naar arts


When your people matter, menstrual health matters


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-01-2018 11:19 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Verkeerd vastpakken kan inderdaad niet. Je moet wel echt een ongelofelijk lompe beul zijn wil je kat last krijgen van de manier waarop je haar vastpakt.

Kortom. Dan moet er toch al iets van een kwetsuur aanwezig zijn. Ik zou de dierenarts haar even laten onderzoeken.

Ik pak mijn katten altijd onder de oksel vast als ze lief zijn, en in het nekvel als ze iets doen dat niet "mag". Dat lijken ze nog het meest te accepteren.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 18-01-2018 11:55 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2018 9:56 schreef Tommeh het volgende:
Ze was na een paar minuten weer gewoon als normaal. Ligt nu in de slaapkamer te slapen as usual om dit tijdstip.
Je hebt een Duitse kat. Schwalbe!


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 18-01-2018 12:02 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

Hehehe, dan hoop ik dat ze ergens een stapel fietsen heeft begraven ofzo. Kan ik die opgraven en verpatsen voor drug monies.

Ik ga straks, als ze komt kroelen, even kijken of ik nog overal aan mag komen. Na die wazige minuut was alles eigenlijk business as usual.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 18-01-2018 12:22 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ik snap dat a) ik hier op afstand niet echt iets kan beoordelen en b) een dierenarts focking duur is en c) ik misschien overdrijf en d) ik volledig afga op jouw eigen oordeel, maar als iemand die eigenlijk altijd katten heeft gehad, mank lopen is echt best wel serieus, en kan naast de wat meer voor de hand liggende zaken ook andere (hele ernstige) oorzaken hebben. Ik persoonlijk zou er even een bezoekje aan de dokter aan wagen...


When your people matter, menstrual health matters


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 18-01-2018 12:35 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

Ik kijk toch nog ff de kat uit de boom.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 18-01-2018 12:38 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Als je maar geen kat in de z... nee, niet leuk.


oke, nou, succes daar!


When your people matter, menstrual health matters


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 19-01-2018 8:57 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht



I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 19-01-2018 9:09 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht



Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 19-01-2018 9:57 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487






"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 31-01-2018 21:39 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Eddie Hitler!






"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 07-02-2018 3:38 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

Argh m'n kat mauwt me wakker 's nachts.
Elke keer als ik een beetje beweeg in bed en dus geluid maak is het full on mauwen zodat ik niet meer verder slaap.

Krijg het idee dat ze eten wil, maar nondeju een keer uitslapen is ook wel fijn.

Lijkt me dat een grote berg brokken + natvoer voordat ik ga slapen niet ideaal is.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 07-02-2018 7:03 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Droge brokjes moet de kat gewoon 24/7 kunnen eten.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 07-02-2018 7:35 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Sowieso is droogvoer volgens mij gezonder.

Ligt ze op bed? Of in een mandje ernaast?


When your people matter, menstrual health matters


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen