|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Mooi When your people matter, menstrual health matters |
|
Goed bezig Tom. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik zeg hooguit kijk. Hooguit! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik heb geen ervaring met het type kat dat Tommeh heeft, dus ik weet niet hoe ik moet reageren op de geposte informatie. Zijn het tekenen van affectie? Of is de poes toch van plan 's nachts je ogen uit te krabben en je ziel te stelen? Het kan allemaal! [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 20-02-2018 14:30] |
|
lol "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Skerp! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: AHA! |
|
Ik vind het wel een beetje gevaarlijk hoor zo'n kopje met drinken boven een airco. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik vind dat veel te veel modern comfort, zo'n airco. Hartstikke ongezond. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Ik heb het haar gevraagd, maar kreeg nogal een vaag antwoord. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Snaack is altijd liever van de kattig dan de poeslief When your people matter, menstrual health matters |
|