|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Mooi When your people matter, menstrual health matters |
|
Goed bezig Tom. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik zeg hooguit kijk. Hooguit! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik heb geen ervaring met het type kat dat Tommeh heeft, dus ik weet niet hoe ik moet reageren op de geposte informatie. Zijn het tekenen van affectie? Of is de poes toch van plan 's nachts je ogen uit te krabben en je ziel te stelen? Het kan allemaal! [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 20-02-2018 14:30] |
|
lol "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Skerp! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: AHA! |
|
Ik vind het wel een beetje gevaarlijk hoor zo'n kopje met drinken boven een airco. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik vind dat veel te veel modern comfort, zo'n airco. Hartstikke ongezond. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Ik heb het haar gevraagd, maar kreeg nogal een vaag antwoord. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Snaack is altijd liever van de kattig dan de poeslief When your people matter, menstrual health matters |
|
Omdat het haast nooit voorkomt en als het wel zo is, gaat er 1 weg als je een foto wil maken. Maar dit was dus super mazzel, alle vier tegelijk op de foto. vlinksondernr dushi, eddie hitler, karma en foxy lady. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Zijn alle brokjes en natvoer met slechts 4% echt vlees? Purina One vind ze af en toe lekker, maar die veel goedkopere van het winkelmerk gaat er ook prima in. Allebei 4% echt vlees. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Kattensoort X of Y reageert weer anders op merk A of B. Dus ik begrijp niet waarom je die vraag hier stelt. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Zooplus heeft een groot online assortiment met voedsel van hogere kwaliteit dan de gemiddelde supermarkt. Voor ieder wat wils; goedkoop, graanvrij, dieetvoer et cetera. Ook natvoer die voor 100 procent uit vlees bestaan. |
|
quote:En als ik haar een complete gegrilde kip toewerp, is ze dan een week stil? Of een haring ofzo. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Sja. Dat verschilt weer van kat tot kat. Daar valt eigenlijk echt niets zinnigs over te zeggen. |
|
quote:Klopt. Vandaar dat je het ook niet doet. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
quote: Nee, inderdaad. Het is eigenlijk heel ongrijpbaar allemaal. |
|
quote:Snap ik. Volgens mij bestaat Korrelatie nog gewoon. Goedbedoelde tip. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Zijn jullie katten nu trots op jullie? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Mijn vrouw is vrijdag jarig, krijgt als cadeautje deze twee vrolijke vriendjes... Donderdagochtend ophalen, kan niet wachten! Ze weet van niks, dus net voordat ze thuiskomt beide beestjes in een ingepakte doos doen en dan geven... Benieuwd naar haar reactie (We willen allebei al heel lang weer katten maar het kwam er, mede door de geboorte van onze dochter, niet van... Nu maar eens tijd voor!) Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
awww op alle fronten! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |