![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Godver ![]() ![]() ![]() Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Wanneer de kat van je maat meteen bij je komt, naast je komt op de bank en spontaan op zijn rug gaat liggen dan weet je, hier moet er eentje heel nodig geaaid worden. ![]() Heerlijk. Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... ![]() |
|
quote: ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Ying en y... Ik bedoel kit en kat. ![]() Wij van SimsalaWim adviseren SimsalaWim. ![]() |
|
quote: Typisch ! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 27-01-2025 12:24] Wij van SimsalaWim adviseren SimsalaWim. ![]() |
|
quote: Officieel is het Didi en Einarr, maar ying en Yang of Kit en kat reken ik ook goed ![]() Broer en zus van beide 9 maanden. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Wow! En geeneens nekvel. Nooit eerder gezien. Wij van SimsalaWim adviseren SimsalaWim. ![]() |
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |