![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Godver ![]() ![]() ![]() Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Wanneer de kat van je maat meteen bij je komt, naast je komt op de bank en spontaan op zijn rug gaat liggen dan weet je, hier moet er eentje heel nodig geaaid worden. ![]() Heerlijk. Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... ![]() |
|
quote: ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Ying en y... Ik bedoel kit en kat. ![]() Ouwe Zemelaar ![]() |
|
quote: Typisch ! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 27-01-2025 12:24] Ouwe Zemelaar ![]() |
|
quote: Officieel is het Didi en Einarr, maar ying en Yang of Kit en kat reken ik ook goed ![]() Broer en zus van beide 9 maanden. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Wow! En geeneens nekvel. Nooit eerder gezien. Ouwe Zemelaar ![]() |
|
Speeltjes blijven maar verdwijnen en m'n appartement is al zo klein. Heb er moeite mee om te accepteren dat dat beest me te slim af is. ![]() I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
quote: Check alle hoekjes, gaatjes en onder meubels. Die van mij houden ervan om alles onder de koelkast in de keuken te gooien. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Dan is het meer een challenge, anders is het veel te gemakkelijk. Ouwe Zemelaar ![]() |
|
quote: ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
![]() Ouwe Zemelaar ![]() |
|
quote:Bij jou in je oog ja? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() Poekie is een fucking nazi. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Ouwe Zemelaar ![]() |
|
Zwarte Soldaat he... Naar het oostfront met dat mormel ![]() Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... ![]() |
|
quote: https://youtu.be/D-cZVjSLhSE?si=61EGPDyXibA2IjCC Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Trouwens.. verkeerde pootje.. moet rechts zijn ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
James en Lars doen het nog één keer voor hoe het hoort. ![]() Ouwe Zemelaar ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |