|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Onze blije kattenfamilie: |
|
quote: Awww... En alle drie zo dicht bij elkaar. Van de vier gebeurt dat hier met twee. Heel, heel soms. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ze zijn niet bij elkaar weg te slaan. Spelen samen. Wassen elkaar. Eten samen. Soms zitten ze zelfs samen op de bak Heel erg fijn dat dat zo goed gaat |
|
quote:Lmao. Nee kerel, nee. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Tikje vreemd wel is haar kak. Die meurt niet. Kattenbak schoonmaken is geen enkel probleem, terwijl de kat van een maat van me de meest meurende kak/pis ooit heeft. Die is overigens wel 10 jaar ouder dan Tex. Die van die maat van me, Alfie heet ze, zie je ook NOOIT drinken. Echt nooit, terwijl ik Tex regelmatig hoor/zie slobberen. Alfie lijkt te leven op vocht in de gelei/saus van de brokjes. Waterbakje wordt natuurlijk meerdere malen per dag gevuld. Oh en persoonlijk kennis over katten is zinloos. Jij hebt je hele leven A katten, terwijl je nu advies geeft aan iemand met een G kat. Enkel dierenartsen hebben kennis over katten A tm Z. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
quote: |
|
quote: Ik kan nu wel mijn ervaringen met je delen, maar ja, dat gaat dan weer over katten A, B, C, D en E terwijl jij kat F hebt dus dat is zinloos. quote: Zei de man die het advies naar de dierenarts te gaan niet opvolgt. In ieder geval goed te weten dat jij in de paar weken dat jij nu een kat hebt al kattenexpert bent geworden. Wat een vreemde, eigenwijze gast ben je toch. Jezus. |
|
Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Beetje kattige reacties, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik hou er toch wel een beetje een kater aan over. |
|
quote: Haha, wat grappig. |
|
quote: Inderdaad. Even ter vergelijking: stel, een vriend heeft zijn eerste auto aangeschaft en vraagt je om wat advies. Je raadt hem aan om met die slippende koppeling toch even langs de garage te gaan. En dan krijg je als antwoord: "Ach man jij hebt een hele andere auto dan ik, jij weet er helemaal niks van." ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: LOL, precies ja. En ondertussen wel op een algemeen klaverjasforum posts plaatsen waaruit blijkt dat je advies in wil winnen over je auto. |
|
En oh wee als die non-experts daar doorverwijzen naar een expert. Wat denken ze wel, pure trollerij! [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 13-02-2018 13:00] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Heren, heren... Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Andermans katten kunnen niet zonder drama op dit forum Ik heb er twee, brand maar los. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Liggen zeker in een bus op een ouwe matras. Als ze maar droogvoer en water hebben. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik ga hier iets te goed op die laatste posts van faalhaas en Snaack Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Steeds meer tekenen dat mijn kat ook verliefd op mij is. Kneden, hand groomen, met haar neus mijn neus aanraken, ik kan haar buikje aaien en ze toon regelmatig haar keel. Gisteren was het wel weer ff tijd. Was totaal vergeten haar brokjes te geven voor het slapen gaan, en dat heb ik geweten qua gemauw. Meteen afgelopen toen ik haar bakje vulde. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Gaat dat nu beter met dat gemauw in de nacht? When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik zeg niets meer hier. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |