IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Mijn kat is gaver dan die van jou [katten en poezen] Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-02-2018 12:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Onze blije kattenfamilie:





faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 12-02-2018 21:49 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2018 7:42 schreef Tommeh het volgende:
Nee Paul, het is enkel voor jouw vermaak. Want dat is de rede dat je rondhangt op dit forum.




... hoe de hazen lopen ...


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 12-02-2018 21:54 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 12 februari 2018 12:17 schreef Snaack het volgende:
Onze blije kattenfamilie:






Awww...

En alle drie zo dicht bij elkaar. Van de vier gebeurt dat hier met twee. Heel, heel soms.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-02-2018 22:06 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2018 21:54 schreef F.Jacobse het volgende:
Awww...

En alle drie zo dicht bij elkaar. Van de vier gebeurt dat hier met twee. Heel, heel soms.





Ze zijn niet bij elkaar weg te slaan. Spelen samen. Wassen elkaar. Eten samen. Soms zitten ze zelfs samen op de bak

Heel erg fijn dat dat zo goed gaat


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 13-02-2018 2:06 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2018 11:31 schreef Snaack het volgende:
Als je wilt dat je kat haar tandjes kwijtraakt moet je haar vooral dagelijks natvoer geven.

Ja, ik spreek uit ervaring. 15 jaar geleden deed ik dat met mijn eerste kat ook, onwetend. Gevolg: tandvlees ontstoken, tandjes getrokken. Je mag je kat hooguit 1 keer per week natvoer geven, bij wijze van snack.

Droogvoer daarentegen werkt als een natuurlijke tandenborstel voor het gebit van de kat.

Edit: als de kat uit haar bek stinkt duidt dat meestal op problemen met het tandvlees. Dus let daar op. Je zou amper iets moeten ruiken.
Lmao. Nee kerel, nee.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 13-02-2018 2:15 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

Tikje vreemd wel is haar kak. Die meurt niet. Kattenbak schoonmaken is geen enkel probleem, terwijl de kat van een maat van me de meest meurende kak/pis ooit heeft. Die is overigens wel 10 jaar ouder dan Tex.

Die van die maat van me, Alfie heet ze, zie je ook NOOIT drinken. Echt nooit, terwijl ik Tex regelmatig hoor/zie slobberen.

Alfie lijkt te leven op vocht in de gelei/saus van de brokjes. Waterbakje wordt natuurlijk meerdere malen per dag gevuld.

Oh en persoonlijk kennis over katten is zinloos. Jij hebt je hele leven A katten, terwijl je nu advies geeft aan iemand met een G kat. Enkel dierenartsen hebben kennis over katten A tm Z.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-02-2018 9:38 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2018 2:06 schreef Tommeh het volgende:
Lmao. Nee kerel, nee.




Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-02-2018 9:45 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2018 2:15 schreef Tommeh het volgende:
Tikje vreemd wel is haar kak. Die meurt niet. Kattenbak schoonmaken is geen enkel probleem, terwijl de kat van een maat van me de meest meurende kak/pis ooit heeft. Die is overigens wel 10 jaar ouder dan Tex.

Die van die maat van me, Alfie heet ze, zie je ook NOOIT drinken. Echt nooit, terwijl ik Tex regelmatig hoor/zie slobberen.

Alfie lijkt te leven op vocht in de gelei/saus van de brokjes. Waterbakje wordt natuurlijk meerdere malen per dag gevuld.


Ik kan nu wel mijn ervaringen met je delen, maar ja, dat gaat dan weer over katten A, B, C, D en E terwijl jij kat F hebt dus dat is zinloos.



quote:

Oh en persoonlijk kennis over katten is zinloos. Jij hebt je hele leven A katten, terwijl je nu advies geeft aan iemand met een G kat. Enkel dierenartsen hebben kennis over katten A tm Z.


Zei de man die het advies naar de dierenarts te gaan niet opvolgt.

In ieder geval goed te weten dat jij in de paar weken dat jij nu een kat hebt al kattenexpert bent geworden.

Wat een vreemde, eigenwijze gast ben je toch. Jezus.


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 13-02-2018 9:52 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht





Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 13-02-2018 9:57 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Beetje kattige reacties, hehe.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-02-2018 9:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2018 9:57 schreef F.Jacobse het volgende:
Beetje kattige reacties, hehe.





Ik hou er toch wel een beetje een kater aan over.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-02-2018 9:59 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2018 9:52 schreef Tommeh het volgende:





Haha, wat grappig.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-02-2018 11:11 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2018 9:45 schreef Snaack het volgende:
Zei de man die het advies naar de dierenarts te gaan niet opvolgt.

In ieder geval goed te weten dat jij in de paar weken dat jij nu een kat hebt al kattenexpert bent geworden.

Wat een vreemde, eigenwijze gast ben je toch. Jezus.


Inderdaad. Even ter vergelijking: stel, een vriend heeft zijn eerste auto aangeschaft en vraagt je om wat advies. Je raadt hem aan om met die slippende koppeling toch even langs de garage te gaan. En dan krijg je als antwoord: "Ach man jij hebt een hele andere auto dan ik, jij weet er helemaal niks van."


... hoe de hazen lopen ...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-02-2018 11:47 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2018 11:11 schreef faalhaas het volgende:
Inderdaad. Even ter vergelijking: stel, een vriend heeft zijn eerste auto aangeschaft en vraagt je om wat advies. Je raadt hem aan om met die slippende koppeling toch even langs de garage te gaan. En dan krijg je als antwoord: "Ach man jij hebt een hele andere auto dan ik, jij weet er helemaal niks van."


LOL, precies ja.

En ondertussen wel op een algemeen klaverjasforum posts plaatsen waaruit blijkt dat je advies in wil winnen over je auto.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-02-2018 12:22 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

En oh wee als die non-experts daar doorverwijzen naar een expert. Wat denken ze wel, pure trollerij!

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 13-02-2018 13:00]


... hoe de hazen lopen ...


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 14-02-2018 6:33 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

Heren, heren...


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-02-2018 10:39 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Andermans katten kunnen niet zonder drama op dit forum


Ik heb er twee, brand maar los.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 14-02-2018 11:13 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Liggen zeker in een bus op een ouwe matras. Als ze maar droogvoer en water hebben.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-02-2018 14:36 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ik ga hier iets te goed op die laatste posts van faalhaas en Snaack


Quis moderabat ipsos moderatores?


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 14-02-2018 14:45 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 15-02-2018 4:35 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2018 14:45 schreef PandroidJack het volgende:





Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 20-02-2018 7:18 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

Steeds meer tekenen dat mijn kat ook verliefd op mij is. Kneden, hand groomen, met haar neus mijn neus aanraken, ik kan haar buikje aaien en ze toon regelmatig haar keel.

Gisteren was het wel weer ff tijd. Was totaal vergeten haar brokjes te geven voor het slapen gaan, en dat heb ik geweten qua gemauw.

Meteen afgelopen toen ik haar bakje vulde.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-02-2018 8:01 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Gaat dat nu beter met dat gemauw in de nacht?


When your people matter, menstrual health matters


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 20-02-2018 8:04 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik zeg niets meer hier.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-02-2018 8:24 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/



When your people matter, menstrual health matters


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen