|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: quote: Er wonen sowieso nog steeds mensen. Wat ik begrijp momenteel ongeveer de helft inheemse Rapa Nui en de andere helft mensen van Chileense afkomst. Maar misschien kan PandroidJack daar wat meer over vertellen. Nog een leuk weetje. Het eiland werd ontdekt door een paar Nederlanders op paaszondag in 1722. Vandaar dus de naam paaseiland. Werd uitgelegd in die docu op Netflix. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Ik weet enkel dat het officieel aan Chili toebehoort, ik het de reis toen ook gecombineerd met 3 weken Chili eerst (het eiland zelf heb je op week wel gezien). Er staan ook bijzonder weinig bomen op het eiland, omdat het gros daarvan gebruikt werd om die beelden te vervoeren. En af en toe loop je wel eens op een paardenkarkas aan. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Silo heeft stoekem toch een S02 gekregen When your people matter, menstrual health matters |
|
Old Man ook. heerlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zeg mensen, Ik vind Better Call Saul de beste serie ooit. Het is denk ik de enige serie die ik beter vind dan Breaking Bad, welke het dan weer nipt won van Game of Thrones. Sitcoms neem ik dan niet mee en andere humoristische zwik, hoewel daar natuurlijk ook een hoop vernuft in kan zitten. Verder zijn er een hoop series waarvan 1 seizoen erg goed was, zoals bijv True Detective. Ozark begon ook goed. Maar het probleem met de meeste series is dat het erg inzakt, zoals bijv Sons of Anarchy, of The Walking Dead. [Dit bericht is gewijzigd door Freduk op 23-11-2024 15:47] Winter is coming |
|
Dat zeggen alleen mensen die The Wire nog niet gezien hebben. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Op Netflix staat een docu over Avicii, het Zweedse DJ-genie. Nu heb ik helemaal niets met zijn muziek (om het nog zachtjes uit te drukken), maar desondanks een serene en interessante docu over hoe deze introverte, verlegen jongeman, waarschijnlijk, toch ten onder ging aan het belachelijk drukke leven en de torenhoge verwachtingen. [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 03-01-2025 13:55] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Geleefd worden he, dat lijkt me de juist omschrijving. Je zou kunnen claimen dat dat verlegene en introverte er iets mee te maken heeft, maar het aantal zelfmoordgevallen onder K-pop artiesten is ook wel opvallend, en een vanachter deze computer bekeken vergelijkbare situatie. Winter is coming |
|
Squid Game 2 valt tegen. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Op Netflix staat seizoen 1 van deze serie, op Prime gelukkig toch al 2 seizoenen. Maar er zijn er meer en ik ben in blijde verwachting dat die ook op Prime gaan verschijnen. Niet al te diepgravend of speciaal, wel zeer sympathiek en best grappig. Ik ben een fan van de meeste personages (buiten die seut van een burgemeester). Een perfecte serie om je gezellig af te zonderen van de dagelijkse beslommeringen en je over te geven aan deze utopische, blije wereld. Een beetje in hetzelfde straatje is deze serie. Geen 'Alien' in dit geval, wel rijke stinkerds die van hun sokkel zijn gevallen en in feite nog meer van de wereld zijn dan je doorsnee Alien: The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Schitt's Creek kort geleden voor het eerst gezien, vind het héél grappig. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |