|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben er met de landmacht geweest, 2 en een halve maand alleen maar zand gezien tijdens een oefening, ik vond er weinig moois aan. Dalijk eens kijken wat het nieuwe aanbod deze week is. |
|
Het lijkt me toch wel wat hoor dat Oman, maar dat soort zandbakomgevingen moeten je trekken, of niet. Pluspunt van die nieuwe Wie is de Mol is dat Hila Noorzai het presenteert, toch een interessante dame. Maar net zoals altijd ga ik zelf niet naar Wie is de Mol kijken, dat is inhoudelijk gewoon niks voor mij. Plus ik krijg Netflix al niet weggekeken, dus dan heeft het ook vrij weinig nut. Winter is coming |
|
Naast odido is Videoland het enige abonnement wat ik heb. Er is blijkbaar veel oude cultuur in Oman, oude forten en zo. Erg gaaf. |
|
quote: Moet hem nog afkijken, ongeveer op de helft, maar het is best prima toch? Zie zoveel gezeik op het internet waarvan ik denk dat ze een hele andere serie gekeken hebben I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Een week nog en dan begint seizoen 2 van Old Man, leuk Ik heb de laatste Apple+ serie helemaal uit, Dark Matter. Nu had ik het boek jaren geleden al verslonden dus ik was tegelijkertijd verheugd en huiverig dat dit verhaal een serie kreeg. Maar met de auteur als screenwriter aan boord en streaming op Apple+ mag je iets heel goeds verwachten.. en het wordt volledig ingelost IMHO. Exact het boek, zelfs het einde, nu is de vraag hoe goed er een vervolg kan worden gegeven in seizoen 2 wat besteld is. JA, het is de eerste paar episodes traag.. niet zeuren [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 05-09-2024 11:18] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |