IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : STRIEMEN (Netflix, HBO, Amazon Prime Video, Hulu, e.a. on demand streaming services) Vorige pagina | Volgende pagina
SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 03-08-2024 23:01 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Gewoon op de smart tv npo. Wie is de Mol, met geen bn'ers.

Spannender, omdat.

In Oman. Ik ben er zowaar geweest, want marine. Maar niet echt landinwaarts. Super mooi!

Leerling aan de school der losbandigheid.

Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 04-08-2024 13:11 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Ik ben er met de landmacht geweest, 2 en een halve maand alleen maar zand gezien tijdens een oefening, ik vond er weinig moois aan.

Dalijk eens kijken wat het nieuwe aanbod deze week is.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 04-08-2024 13:25 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Het lijkt me toch wel wat hoor dat Oman, maar dat soort zandbakomgevingen moeten je trekken, of niet.

Pluspunt van die nieuwe Wie is de Mol is dat Hila Noorzai het presenteert, toch een interessante dame.

Maar net zoals altijd ga ik zelf niet naar Wie is de Mol kijken, dat is inhoudelijk gewoon niks voor mij.

Plus ik krijg Netflix al niet weggekeken, dus dan heeft het ook vrij weinig nut.

Winter is coming

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 04-08-2024 18:57 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Naast odido is Videoland het enige abonnement wat ik heb.

Er is blijkbaar veel oude cultuur in Oman, oude forten en zo. Erg gaaf.

Leerling aan de school der losbandigheid.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 05-08-2024 13:34 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2024 8:41 schreef Mark Z het volgende:
Wederom een fijn seizoen

Moet hem nog afkijken, ongeveer op de helft, maar het is best prima toch? Zie zoveel gezeik op het internet waarvan ik denk dat ze een hele andere serie gekeken hebben

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

spectre
Usericon van spectre
Posted 05-09-2024 8:37 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2024 14:44 schreef zodiac lung het volgende:
The Old Man ken ik niet; ga ik zeker checken aangezien ik The Bear en het laatste seizoen van Fargo allebei geweldig vond.

Een week nog en dan begint seizoen 2 van Old Man, leuk

Ik heb de laatste Apple+ serie helemaal uit, Dark Matter. Nu had ik het boek jaren geleden al verslonden dus ik was tegelijkertijd verheugd en huiverig dat dit verhaal een serie kreeg. Maar met de auteur als screenwriter aan boord en streaming op Apple+ mag je iets heel goeds verwachten.. en het wordt volledig ingelost IMHO. Exact het boek, zelfs het einde, nu is de vraag hoe goed er een vervolg kan worden gegeven in seizoen 2 wat besteld is.

JA, het is de eerste paar episodes traag.. niet zeuren

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 05-09-2024 11:18]

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 12-09-2024 14:14 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Deze staat op Netflix; een erg originele, frisse komedie over wanpraktijken in een call-center. Dat klinkt niet echt spannend of speciaal, maar het wordt al snel lekker surrealistisch allemaal.

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

PandroidJack
The Paranoid Android
Posted 18-09-2024 7:43 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Jeff Goldblum speelt, zoals steeds, de pannen van het dak, ditmaal als Zeus. Maar de hele cast is om duimen en vingers bij af te likken (buiten misschien de acteur die Orpheus speelt); het Griekse godendom naar de huidige maatschappij halen, levert best vermakelijk entertainment op, maar de titel van de serie slaat soms ook op het verhaal, dat bij momenten veel kanten tegelijk uitschiet en soms is het moeilijk om er een duidelijke lijn in te zien.

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-09-2024 11:49 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Ik zit momenteel in seizoen 4 van Killing Eve. Maar ik durf hem niet af te kijken. Ik weet wat er gaat gebeuren in de laatste aflevering en ik weet niet of mij hart dat aan kan

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

PandroidJack
The Paranoid Android
Posted 02-10-2024 8:39 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Erg ge(s)laagde miniserie; naast sterk acteerwerk en een geslaagde eighties-setting, evolueert het verhaal van tragikomedie naar donkere drama.

spectre
Usericon van spectre
Posted 17-10-2024 18:55 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2024 6:40 schreef PandroidJack het volgende:
Prachtige miniserie op Netflix; bij momenten erg komisch, maar ergens tijdens de helft begint het stevig over te hellen naar thriller en dramatiek zonder ooit pathetisch te worden. Leuke muziek en, voor de fans van de serie Vikings, is het bijzonder om Ragnar eens in een totaal andere rol bezig te zien.

Bedankt voor je aanbeveling, echt heel erg goed

spectre
Usericon van spectre
Posted 17-10-2024 19:03 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

The Penguin is halfweg het seizoen, wat een lekkere sfeer, goed verhaal en het acteren is om de vingers bij af te likken. Matt Reeves heeft duidelijk de touwtjes in handen want het past perfect in de wereld die hij in The Batman schiep. Deze serie draait om Gotham's onderwereld , voor liefhebbers van bv Sopranos of de Godfather trilogie.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 29-10-2024 14:56 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Ik ben gisteren, jáááren na de hype naar Undercover beginnen kijken.

Wat me er eigenlijk altijd in tegenstond, en waar de enorme bewieroking in de media, en eigenlijk door alles en iedereen voor mij niet tegenop kon is de aanwezigheid van die Jumbo-reclame man.

Ik was dus weer eens nogal sceptisch. Ik moest het allemaal nog maar zien dat die man plotseling zo goed kon acteren, want in de Jumbo reclames merk je daar echt helemaal niets van.

Nou, gisteren toch maar eens aangezwengeld dus. Zomaar eens even kijken, want het staat nu al zo lang op Netflix.
Eerst is het meteen goed schrikken als je bij de intro de naam Tim Haars ziet verschijnen. Een man die echt he-le-maal niet kan acteren, minder dan een willekeurig zo van de straat geplukte Nederlander, ergens.
Maar hij gaat gelukkig heel snel dood, in de eerste aflevering, na een minuut of twintig zijn onkunde te hebben gedemonstreerd.

De grote verrassing is de aanwezigheid van die Reizen-Waes gast. Een man die uitstekend kan acteren. En bonus: hij is zowaar de hoofdpersoon, samen met Anne Drijver, die ook zeker verdienstelijk speelt.
De Jumbo-man is maar sporadisch in beeld, Frank Lammers dus. Mijn verwachtingen waren erg laag, en die heeft hij wel een klein beetje ontstegen. Het is zeker niet goed te noemen wat ie allemaal doet, en schurkt een beetje op het randje van 'kan net wel - kan net niet'. Maar het is niet radicaal slecht. De stylering en zijn outfit is goed.

Grosso modo is het allemaal zo slecht nog niet. De sidekicks worden goed weergegeven, die kreupel lopende Belgische smeris zet een topprestatie neer, en is daarin niet de enige.
Al met al toch een tamelijke leuke en op halve kracht aan te bevelen serie, die echt heel goed had kunnen zijn als de Jumbo-man en Eline Schaap wat beter konden acteren.

Winter is coming

OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 29-10-2024 15:17 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2024 14:56 schreef Freduk het volgende:
De Jumbo-man is maar sporadisch in beeld, Frank Lammers dus.

Je zult mij echt eerst moeten blootstellen aan een jarenlange mk-ultra hersenspoeling wil ik die narcistische kwal ooit vrijwillig gaan bekijken.

Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.

Sater
Usericon van Sater
Posted 29-10-2024 20:49 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2024 8:39 schreef PandroidJack het volgende:
Erg ge(s)laagde miniserie; naast sterk acteerwerk en een geslaagde eighties-setting, evolueert het verhaal van tragikomedie naar donkere drama.

Dit ging over Eric. Ik vond het na een veelbelovend begin wat tegenvallen. Te veel personages en verhaallijntjes. Oja, we hebben twee homo’s in de serie en het zijn de jaren tachtig, laten we een ervan maar AIDS geven. Vond die moeder heel irritant en Cumberbatch was ook nogal eendimensionaal klootzakkerig. Iets minder zelfsabotage was wat geloofwaardiger geweest. En vooral toen het mysterie min of meer duidelijk werd, zakte het allemaal wat in.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-10-2024 12:25 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2024 16:09 schreef spectre het volgende:
Seizoen 3 van The Bear levert, poeh zeg

Vind je ja? Ik ben nu bij aflevering 7 en ik vind het by far het minste seizoen. Echt niet boeiend gewoon, geen interessante algemene verhaallijn meer en heel veel terugblikken.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 03-11-2024 7:24 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

The Bear had 2 afleveringen die ik moest pauzeren om ff een extra chill pilletje in te nemen.

Begonnen aan Homeland, want die had ik nog niet gezien. Sowieso 10/10 omdat men eindelijk water nodig heeft om een pil door te slikken.

zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 03-11-2024 10:30 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Het derde seizoen van The Bear heeft naar mijn mening zowel de sterkste als de zwakste afleveringen van de gehele serie. Als geheel heb ik er van genoten.

Nu halverwege Lady In The Lake. Spannend, gelaagd, prachtig geschoten. Tot nu toe van een zeldzaam hoog niveau.

OPPEREINDBAAS
Posted 10-11-2024 22:17 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Net begonnen aan een nieuw seizoen Ancient Apocalypse. De theorieën die Hancock erop nahoudt zijn natuurlijk nogal speculatief maar de plekken die hij bezoekt - zoals Easter Island met die enorme Moai-beelden - blijven enorm fascinerend.

[Dit bericht is gewijzigd door OPPEREINDBAAS op 10-11-2024 22:24]

PandroidJack
The Paranoid Android
Posted 12-11-2024 6:41 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Daar ben ik, jaren geleden, nog op reis geweest. Zeer speciale ervaring.

OPPEREINDBAAS
Posted 12-11-2024 9:27 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2024 6:41 schreef PandroidJack het volgende:
Daar ben ik, jaren geleden, nog op reis geweest. Zeer speciale ervaring.

Wat gaaf dat je daar bent geweest. Wat maakte de meeste indruk?

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 12-11-2024 9:39 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2024 22:17 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Net begonnen aan een nieuw seizoen Ancient Apocalypse. De theorieën die Hancock erop nahoudt zijn natuurlijk nogal speculatief maar de plekken die hij bezoekt - zoals Easter Island met die enorme Moai-beelden - blijven enorm fascinerend.

Dit lijkt me een leuke serie

"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!"

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-11-2024 10:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2024 7:43 schreef PandroidJack het volgende:
Jeff Goldblum speelt, zoals steeds, de pannen van het dak, ditmaal als Zeus. Maar de hele cast is om duimen en vingers bij af te likken (buiten misschien de acteur die Orpheus speelt); het Griekse godendom naar de huidige maatschappij halen, levert best vermakelijk entertainment op, maar de titel van de serie slaat soms ook op het verhaal, dat bij momenten veel kanten tegelijk uitschiet en soms is het moeilijk om er een duidelijke lijn in te zien.

fan!!!!

signature

PandroidJack
The Paranoid Android
Posted 13-11-2024 14:23 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2024 9:27 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Wat gaaf dat je daar bent geweest. Wat maakte de meeste indruk?

We zijn een grote vulkaankrater gaan bezoeken waarrond ook de 'groeve' was waar de beelden blijkbaar gemaakt werden; het leek wel of de beelden willekeurig vanuit de lucht waren gevallen en her en der half in de grond waren gezakt.

Er was ook één typisch tropisch wit strand, met palmbomen en dan zo'n rijtje van die beelden op de achtergrond.

OPPEREINDBAAS
Posted 13-11-2024 14:51 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2024 14:23 schreef PandroidJack het volgende:
We zijn een grote vulkaankrater gaan bezoeken waarrond ook de 'groeve' was waar de beelden blijkbaar gemaakt werden; het leek wel of de beelden willekeurig vanuit de lucht waren gevallen en her en der half in de grond waren gezakt.

Doet surrealistisch aan ja, en helemaal als je daar echt bent lijkt me. El Gigante ligt daar ook toch, die vind ik er echt bizar uitzien, geeft de indruk alsof het met een laser uit een complete rots werd losgesneden ofzo. Dat ding zou - als ze hem af hadden gemaakt - zo hoog zijn als een flatgebouw van 7 verdiepingen en zo'n 270 ton wegen. Je vraagt je af hoe ze dat soort gigantische beelden vervolgens rechtopstaand op hun plek kregen. Ja wiebelend met touwen zeggen ze, maar die beelden waarmee ze dat voordeden waren veel kleiner en lichter.

[Dit bericht is gewijzigd door OPPEREINDBAAS op 13-11-2024 14:56]

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com