IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : STRIEMEN (Netflix, HBO, Amazon Prime Video, Hulu, e.a. on demand streaming services) Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 24-02-2022 8:38 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2022 12:24 schreef powertieke het volgende:
Een mooi afgerond werk die serie.

Heb bij elk seizoen wel ergens gehuild...


sterk spul


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 07-03-2022 12:24 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Netflix abonnement na 9 jaar opgezegd en morgen bij de lancering meteen eentje voor HBO Max afsluiten. Als je dat deze maand doet, krijg je 'de rest van je leven' 50% korting op de maandprijs.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 07-03-2022 15:54]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-03-2022 12:31 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik zal het straks eens in de groep gooien.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


BillekeAlwerti
watch?v=dQw4w9WgXcQ
Usericon van BillekeAlwerti
Posted 07-03-2022 12:40 by BillekeAlwerti Wijzig reactieProfiel van BillekeAlwertiQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2022 12:24 schreef Mark Z het volgende:
Netflix abbonement na 9 jaar opgezegd en morgen bij de lancering meteen eentje voor HBO Max afsluiten. Als je dat deze maand doet, krijg je 'de rest van je leven' 50% korting op de maandprijs.


Dat hebben ze slim verwoord.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-03-2022 9:31 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Zojuist aangemeld. Maar eens kijken of het de moeite is.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 09-03-2022 10:00 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht



LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-03-2022 10:05 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Peacemaker is al goed de moeite
edit: Barry ook

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 09-03-2022 10:09]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-03-2022 10:35 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Hier kijkt de vrouw het meeste naar films en series.

Die mag gaan vergelijken en bepalen of we netflix eruit knikkeren.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 18-03-2022 8:21 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Grappig om deze uitgerekend op Disney te zien staan. Soit, zit nog wel goed in elkaar. Goed tempo, grappig maar toch ook genoeg drama. De protagonisten worden zeker niet belachelijk gemaakt.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-03-2022 10:49 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2022 10:05 schreef spectre het volgende:
Peacemaker is al goed de moeite


Eerste serie die ik heb gekeken op HBO Max en het was heel tof inderdaad.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-03-2022 10:52 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Herfsthoofd666
Usericon van Herfsthoofd666
Posted 01-04-2022 15:01 by Herfsthoofd666 Wijzig reactieProfiel van Herfsthoofd666Quote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2022 10:00 schreef Mark Z het volgende:
Hier staat in ieder geval voor mij genoeg tussen

https://www.vprogids.nl/cinema/lees/artikelen/specials/series/De-beste-series-op-HBO-Max.html
Daar series als The Wire en The Sopranos bij vermelden vind ik nog best gedurfd.

Maar de streamingsservices zoals ze er nu zijn kunnen niet lang meer bestaan lijkt me. Je blijft telkens opnieuw betalen voor ouwe meuk waar je via via al lang voor betaald hebt. Alleen dit keer dan in upscaled 16k...


We zijn klaar


Herfsthoofd666
Usericon van Herfsthoofd666
Posted 20-04-2022 7:09 by Herfsthoofd666 Wijzig reactieProfiel van Herfsthoofd666Quote dit bericht

https://www.cnbc.com/2022/04/19/netflix-nflx-earnings-q1-2022.html

Nu maar hopen dat ze account sharing niet aan banden gaan leggen.

Edit: https://www.cnbc.com/2022/04/19/netflix-warns-password-sharing-crackdown-is-coming.html

Oh.

[Dit bericht is gewijzigd door Herfsthoofd666 op 20-04-2022 7:15]


We zijn klaar


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-04-2022 7:33 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2022 7:09 schreef Herfsthoofd666 het volgende:
Nu maar hopen dat ze account sharing niet aan banden gaan leggen.




Geen probleem mee.

Ik behoor tot de groep mensen die ook daadwerkelijk betaalt voor netflix.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Herfsthoofd666
Usericon van Herfsthoofd666
Posted 20-04-2022 7:37 by Herfsthoofd666 Wijzig reactieProfiel van Herfsthoofd666Quote dit bericht

Ik betaal ook, alleen niet de volle mep.


We zijn klaar


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-04-2022 7:59 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ah, dat heb ik dus verkeerd verwoord.

Ik betaal daadwerkelijk aan netflix en deel geen kosten met iemand uit de familie of een vage kennis.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Herfsthoofd666
Usericon van Herfsthoofd666
Posted 20-04-2022 8:06 by Herfsthoofd666 Wijzig reactieProfiel van Herfsthoofd666Quote dit bericht

Je punt was de eerste keer al duidelijk.

https://www.nu.nl/economie/6196108/netflix-verliest-voor-het-eerst-in-tien-jaar-abonnees-aandelen-kelderen-26-procent.html

Goedkope abbo's met reclame...




Amazon Prime Video kost geen drol, maar wat krijg je precies? Ik zie dat er dan ook de optie is om films te huren/kopen? Sluit ik dan een abbo bij amazon af zodat ik de mogelijkheid om films/videos te huren of kopen?

[Dit bericht is gewijzigd door Herfsthoofd666 op 20-04-2022 9:24]


We zijn klaar


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 21-04-2022 7:29 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Het aanbod op Prime is best ok, alleen blijft hun aanbod lang hetzelfde. Er staan enkele toffe series op (onder andere The Boys en The Expanse). Hier in Belgiƫ staan er ook wel veel films op die je enkel in het nagesynchroniseerde Frans kunt zien . Als je zo'n abonnement neemt, kan je ook wel sneller je bestelling krijgen moest je ooit iets op hun site aankopen.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Herfsthoofd666
Usericon van Herfsthoofd666
Posted 13-05-2022 7:02 by Herfsthoofd666 Wijzig reactieProfiel van Herfsthoofd666Quote dit bericht

Op Paramount+ (zucht) is sinds kort Star Trek: Strange New Worlds te zien.

Is Discovery al klaar dan?


We zijn klaar


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 08-06-2022 11:44 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik hoor net een raclame op ik geloof radio 10 voor videoland. Voor 4,99 per maand kun je ook de documentaire van Emile Ratelband: op hete kolen bekijken.

Dus Emile Ratelband moet mensen over de streep trekken? wtf...




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Herfsthoofd666
Usericon van Herfsthoofd666
Posted 09-06-2022 7:35 by Herfsthoofd666 Wijzig reactieProfiel van Herfsthoofd666Quote dit bericht

Gisteren op Prime een aflevering van Upload gezien.

Wordt omschreven als comedy.

Het komt allemaal steriel en veel te perfect over. Acteurs zijn allemaal knap. Omgevingen zijn prachtig, kleurtjes, alles.

En daardoor krijg ik er een harold gevoel bij.






We zijn klaar


Herfsthoofd666
Usericon van Herfsthoofd666
Posted 24-06-2022 16:51 by Herfsthoofd666 Wijzig reactieProfiel van Herfsthoofd666Quote dit bericht



Ik was echt hard m'n best aan het doen om te haten, maar moest af en toe toch lachen.


We zijn klaar


BillekeAlwerti
watch?v=dQw4w9WgXcQ
Usericon van BillekeAlwerti
Posted 26-06-2022 17:12 by BillekeAlwerti Wijzig reactieProfiel van BillekeAlwertiQuote dit bericht


Deze zo checken


TedjeVanEs
Usericon van TedjeVanEs
Posted 26-06-2022 19:30 by TedjeVanEs Wijzig reactieProfiel van TedjeVanEsQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2022 16:51 schreef Herfsthoofd666 het volgende:


Ik was echt hard m'n best aan het doen om te haten, maar moest af en toe toch lachen.


Burgerlijke trienen, zie die koppen bijna elke dag op TV.


De Tegenpartij


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 27-06-2022 6:35 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Gisteren al enkele afleveringen van gezien (ze duren erg kort). In het zelfde straatje qua Mr. Bean qua dommigheid en daarom altijd balancerend op het randje van het irritante. En toch benieuwd hoe het afloopt.

quote:
Op 26 juni 2022 17:12 schreef BillekeAlwerti het volgende:

Deze zo checken


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen