|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Netflix abonnement na 9 jaar opgezegd en morgen bij de lancering meteen eentje voor HBO Max afsluiten. Als je dat deze maand doet, krijg je 'de rest van je leven' 50% korting op de maandprijs. [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 07-03-2022 15:54] |
|
Ik zal het straks eens in de groep gooien. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dat hebben ze slim verwoord. |
|
Zojuist aangemeld. Maar eens kijken of het de moeite is. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hier staat in ieder geval voor mij genoeg tussen https://www.vprogids.nl/cinema/lees/artikelen/specials/series/De-beste-series-op-HBO-Max.html |
|
Peacemaker is al goed de moeite edit: Barry ook [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 09-03-2022 10:09] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hier kijkt de vrouw het meeste naar films en series. Die mag gaan vergelijken en bepalen of we netflix eruit knikkeren. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Grappig om deze uitgerekend op Disney te zien staan. Soit, zit nog wel goed in elkaar. Goed tempo, grappig maar toch ook genoeg drama. De protagonisten worden zeker niet belachelijk gemaakt. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Eerste serie die ik heb gekeken op HBO Max en het was heel tof inderdaad. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Daar series als The Wire en The Sopranos bij vermelden vind ik nog best gedurfd. Maar de streamingsservices zoals ze er nu zijn kunnen niet lang meer bestaan lijkt me. Je blijft telkens opnieuw betalen voor ouwe meuk waar je via via al lang voor betaald hebt. Alleen dit keer dan in upscaled 16k... We zijn klaar |
|
https://www.cnbc.com/2022/04/19/netflix-nflx-earnings-q1-2022.html Nu maar hopen dat ze account sharing niet aan banden gaan leggen. Edit: https://www.cnbc.com/2022/04/19/netflix-warns-password-sharing-crackdown-is-coming.html Oh. [Dit bericht is gewijzigd door Herfsthoofd666 op 20-04-2022 7:15] We zijn klaar |
|
quote: Geen probleem mee. Ik behoor tot de groep mensen die ook daadwerkelijk betaalt voor netflix. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik betaal ook, alleen niet de volle mep. We zijn klaar |
|
Ah, dat heb ik dus verkeerd verwoord. Ik betaal daadwerkelijk aan netflix en deel geen kosten met iemand uit de familie of een vage kennis. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Je punt was de eerste keer al duidelijk. https://www.nu.nl/economie/6196108/netflix-verliest-voor-het-eerst-in-tien-jaar-abonnees-aandelen-kelderen-26-procent.html Goedkope abbo's met reclame... Amazon Prime Video kost geen drol, maar wat krijg je precies? Ik zie dat er dan ook de optie is om films te huren/kopen? Sluit ik dan een abbo bij amazon af zodat ik de mogelijkheid om films/videos te huren of kopen? [Dit bericht is gewijzigd door Herfsthoofd666 op 20-04-2022 9:24] We zijn klaar |
|
Het aanbod op Prime is best ok, alleen blijft hun aanbod lang hetzelfde. Er staan enkele toffe series op (onder andere The Boys en The Expanse). Hier in België staan er ook wel veel films op die je enkel in het nagesynchroniseerde Frans kunt zien . Als je zo'n abonnement neemt, kan je ook wel sneller je bestelling krijgen moest je ooit iets op hun site aankopen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Op Paramount+ (zucht) is sinds kort Star Trek: Strange New Worlds te zien. Is Discovery al klaar dan? We zijn klaar |
|
Ik hoor net een raclame op ik geloof radio 10 voor videoland. Voor 4,99 per maand kun je ook de documentaire van Emile Ratelband: op hete kolen bekijken. Dus Emile Ratelband moet mensen over de streep trekken? wtf... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Gisteren op Prime een aflevering van Upload gezien. Wordt omschreven als comedy. Het komt allemaal steriel en veel te perfect over. Acteurs zijn allemaal knap. Omgevingen zijn prachtig, kleurtjes, alles. En daardoor krijg ik er een harold gevoel bij. We zijn klaar |
|
Ik was echt hard m'n best aan het doen om te haten, maar moest af en toe toch lachen. We zijn klaar |
|
Deze zo checken |
|
quote: Burgerlijke trienen, zie die koppen bijna elke dag op TV. De Tegenpartij |
|
Gisteren al enkele afleveringen van gezien (ze duren erg kort). In het zelfde straatje qua Mr. Bean qua dommigheid en daarom altijd balancerend op het randje van het irritante. En toch benieuwd hoe het afloopt. quote: The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |