![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
quote: |
|||||||||
|
Ik ben geen uitgesproken fan van de RHCP, maar dit is wel een heel mooie docu, met erg eerlijke getuigenissen van de bandleden. Die Hillel was duidelijk erg getalenteerd, spijtig genoeg ook in het gebruiken van drugs, wat hem erg vroeg de das omgedaan heeft. En de eerste platen van de RHCP ben ik nu wel terug meer gaan appreciƫren of wil ik toch terug wat beter leren kennen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|||||||||
|
quote: En? Heb je 'm nog verder gekeken? |
|||||||||
|
quote: Deze week gezien, vermakelijk, maar inhoudelijk viel het erg tegen. Dit was vijf jaar geleden een relevante documentaire geweest. Dit is geen nieuw fenomeen wat eens onder de aandacht gebracht moet worden, iedereen weet wat voor gif dit soort gasten verspreiden - daar nu anderhalf uur mee vullen is gewoon makkelijk scoren. Anno nu zit ik meer te wachten op een film over de impact van dit soort gasten. Wat betekent de invloed van dit soort jongens in de echte wereld? Je leest over middelbare scholen waar dit een serieus probleem is, tieners die hen massaal als rolmodel kiezen. Daar wordt niet over gerept, afgezien van wat beelden waar kinderen om een high-five en selfie komen vragen. |
|||||||||
|
Ik heb deze docu toevallig ook gezien en helemaal eens met het commentaar. Het was juicy genoeg om niet af te zetten, maar uiteindelijk heb ik er weinig van opgestoken. In de Volkskrant werd het ook een typische Netflixdocu genoemd. Niet gemaakt om je te verwonderen en uit te dagen, maar om je laagdrempelig te vermaken met een onderwerp waarvan je al weet wat je ervan moet vinden. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
quote: Hij viel inderdaad erg tegen helaas. Ik mis Arthur. [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 27-03-2026 10:50] Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Ja ik had precies hetzelfde! |
|||||||||
|
Ik ben net als PandroidJack naar Moonhaven gaan kijken. De eerste paar afleveringen zitten erop en het is een leuke SciFi serie. Het doet ergens een beetje denken aan Star Trek, op die momenten dat ze een andere beschaving gingen bezoeken en zich braaf aan de Prime Directive moesten houden, de net wat andere samenleving is met andere woorden dus leuk neergezet. De heldin van de serie spreekt aan, en over de meet genomen weet ze haar rol overtuigend te brengen. Over de andere acteurs ook niet te klagen. In het kort: Leuke SciFi serie met dat StarTrek soap gevoel. Winter is coming |
|||||||||
| Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
| Index / Nieuws, actualiteit en media |