|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ga oprecht nog een poging wagen, maar ik was echt flink geïrriteerd Heb niet eens de eerste aflevering afgemaakt zie ik nu Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ha, idem hier. Eerste aflevering met groeiende tegenzin uitgezeten en daar laat ik het bij. Niet best. Net begonnen aan het vierde seizoen van True Detective. Gaaf. |
|
quote: Je hoeft mij niets te mansplainen hoor, het was me wel duidelijk. Ik gooide ze bij elkaar omdat ze in het post-ap genre vallen. Wat dat betreft is Twisted Metal veel meer die absurditeit die Fallout ook probeert te doen, maar daar veel beter in slaagt imho [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 29-04-2024 18:27] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ja! Waar ik ook van heb genoten, en hier komt een random lijst: The Bear The Old Man Fargo Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
The Old Man ken ik niet; ga ik zeker checken aangezien ik The Bear en het laatste seizoen van Fargo allebei geweldig vond. |
|
ojee, nu ga je af op mijn mening Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Laat me nou. Het is alles wat ik heb. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
vieze vuile hoogopgeleide! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zeer hoogopgeleid, aub. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
typisch Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat ben ik! Weledelzeergeleerde heer/vrouwe, om het helemaal correct te maken. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Je identificeert jezelf als heer/vrouwe? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik hoef mezelf niet te identificeren Maar ik weet dat er hier mensen zijn die heel erg in de stress raken als mensen zeggen hoe ze aangesproken willen worden, dus ik liet de optie maar open Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
En de correcte optie niet eens noemen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Die correcte optie is nog niet doorgedrongen in de formele aanspreekvormen, nazi's dat het zijn Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik heb Skyshowtime en Rakuten TV. Op SST kan je Frasier kijken dus dat is op zich ok, Rakuten gebruik ik nooit. Winter is coming |
|
Het nieuwste seizoen van The Boys uitgekeken op Prime. Blijft een absolute topper en er wordt heel handig ingespeeld op de huidige Amerikaanse politiek. Enkel de aflevering op de boerderij was misschien iets té idioot, maar voor de rest allemaal erg vermakelijk. Nog 1 seizoen zit er aan te komen blijkbaar. Goed dat het niet helemaal uitgemolken wordt dan. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote:Totale gleuvenzooi. Ga dan direct Gilmore Girls en Grils kijken. quote:Het wordt al sinds seizoen 2 totaal uitgemolken. Nog alleen maar gore en shock value. Het verhaal is allang verteld en dood. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Seizoen 3 van The Bear levert, poeh zeg Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat ga ik na de zomer kijken. Ik ben eindelijk begonnen aan The Old Man. De eerste aflevering was buitengewoon goed, daarna zakte het iets in, maar vooralsnog een zeer goede serie. Vanavond de laatste aflevering. Bedankt voor de tip nog. Af en toe herkijk ik verder nog een aflevering van Rings of Power zodat ik zo helemaal klaar ben voor het tweede seizoen. |
|
Ik ben weer afgestapt van DisneyPlus en heb me maar HBOMax aangejoopt om het wielrennen en Olympische Spelen te kunnen blijven kijken. Ik ben in een twee jaar tijd van Eurosport > GCN > Discovery gegaan om wielrennen te kunnen kijken, maar nu Discovery is overgenomen door HBO romen ze het aanbod af en zou ik niet de Vuelta en de Olympische wedstrijden kunnen kijken. Je kan het sport aanbod natuurlijk niet los aanschaffen bij HBO Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: En dan benoem je nog niet eens de veel duurdere prijs die je nu moet gaan betalen. Echt waardeloos. HBO komt er sowieso bij mij niet meer in nadat ze alle abonnementen na de overname hebben aangepast, zodat ik niet meer in 4K en Dolby Atmos geluid kan kijken |
|
quote: Wederom een fijn seizoen |
|
quote: Nee ja, precies. Ik kan het sport gedeelte van €5 per maand niet los kopen, ik moet er een HBO gedeelte bij nemen. Allereerst maar de reclame variant van €6 en maar eens ondervinden wat dat in de praktijk betekent Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |