IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : STRIEMEN (Netflix, HBO, Amazon Prime Video, Hulu, e.a. on demand streaming services) Vorige pagina
Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-05-2025 18:15 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2025 15:11 schreef Mark Z het volgende:
Aan Andor ga ik na mijn vakantie beginnen.

Weet niet of je SW-minded ben, maar deze serie (seizoen 1 en 2 en en feitelijk ook de film wat je min of meer als seizoen 3 kan zien) is oprecht een van de beste TV-dingen die ik gezien heb. Met name seizoen 2. En ook buiten de SW-context dus. Ik kan het niet kijken zonder die context, want die is er al. Maar oprecht, als iemand hier blanco in komt voelen ze het ook.

Ja, je moet een tolerantie voor genre / sci-fi dingen hebben, maar dat zouden mensen sowieso moeten hebben. Het gaat om het verhaal, de backdrop is maar de backdrop.

No dogs, no masters.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 26-05-2025 9:14 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2025 18:15 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Weet niet of je SW-minded ben, maar deze serie (seizoen 1 en 2 en en feitelijk ook de film wat je min of meer als seizoen 3 kan zien) is oprecht een van de beste TV-dingen die ik gezien heb. Met name seizoen 2. En ook buiten de SW-context dus. Ik kan het niet kijken zonder die context, want die is er al. Maar oprecht, als iemand hier blanco in komt voelen ze het ook.

Ja, je moet een tolerantie voor genre / sci-fi dingen hebben, maar dat zouden mensen sowieso moeten hebben. Het gaat om het verhaal, de backdrop is maar de backdrop.

Ik was niet duidelijk. Wat ik bedoelde dat ik na mijn vakantie aan seizoen 2 ga beginnen. Ik vond seizoen 1 ook zeer de moeite waard. Veel beter dan al die andere SW series. Ook fan van Rogue One.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com