IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : STRIEMEN (Netflix, HBO, Amazon Prime Video, Hulu, e.a. on demand streaming services) Vorige pagina
Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 02-11-2023 6:52 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2023 8:07 schreef Ethereal het volgende:
Dit. Staat genoeg leuks op voor nog geen 3 euro per maand. Disney is ook nog wel goed te doen, qua prijs/kwaliteit. Jaarabonnement gekregen bij een boeking voor Disneyland Parijs, denk dat dat ook wel een blijvertje is.


Ik kreeg net een mail van amazon. In januari word prime verhoogd naar 5 euro.
Persoonlijk vind ik het aanbod niet geweldig en heb prime voornamelijk ivm de "gratis" verzendkosten.

Ik mmoet maar even nadenken wat ik wil doen aangezien ik ook weeer niet zo veel bestel bij Amazon.


bub


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 08-11-2023 7:34 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Een spin-off van The Boys, over een academie voor jonge superhelden. Er zit een zekere wanhopige poging in om dezelfde gitzwarte toon als The Boys te evenaren, maar daarvoor is het highschool-teenage-drama-gehalte te groot. Er zit toch ook een zekere moraal in en het ziet er allemaal te gelikt uit. Het bijt dus een stuk minder hard dan The Boys, maar toch, op zichzelf, entertainend genoeg om te blijven kijken.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 12-12-2023 11:07 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Mede dankzij de goede cast een entertainende prent. Over het einde, waar zo koortsachtig naar wordt opgebouwd, kan je discussiëren maar geheel onrealistisch is het zeker niet...Enkel de beestige scènes slagen echt op niets en zijn een enorm zwaktebod om er overbodige suspense in te brengen.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 12-01-2024 6:52 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Voor wie Prime heeft en te vinden is voor subtiele sci-fi, dan is dit een warme aanbeveling. Het distopische toekomstbeeld is ook niet zo ver gezocht (voer voor discussie voor alle klimaatontkenners out there), en dient als passende achtergrond voor wat vooral een mooi weergegeven liefdesrelaas is. Mooie soundtrack ook en erg sterk geacteerd.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 13-01-2024 21:11 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Voor wie Prime heeft en eraan denkt deze film te kijken: doe het in vredesnaam niet. Ik heb de fout gemaakt, wat een minder dan middelmatige bak ellende zeg. En dat acteerwerk is ook niet best.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 22-01-2024 6:40 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Prachtige miniserie op Netflix; bij momenten erg komisch, maar ergens tijdens de helft begint het stevig over te hellen naar thriller en dramatiek zonder ooit pathetisch te worden. Leuke muziek en, voor de fans van de serie Vikings, is het bijzonder om Ragnar eens in een totaal andere rol bezig te zien.



[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 22-01-2024 6:41]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 09-02-2024 16:08 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Nazi-Zombies op vliegende haaien en veel gratuit naakt, soms kan een film zo tenenkrommend slecht zijn dat je er verbaasd en toch lichtjes gefascineerd met open mond naar blijft kijken; op Prime, voor de totaal hersenloze kijkervaring.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-02-2024 12:49 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ziggo geeft komende maand haar klanten 25 films bij pathe thuis kado.

Helaas zijn het niet de meest geweldige films.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 23-02-2024 15:41 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Op Prime staan enkele (oudere) films van Woody Allen. Ik heb er ondertussen drie gezien en ben aangenaam verrast; ik was niet zo thuis in zijn repertoire, maar 'Annie Hall' en 'Manhattan' vond ik erg mooi en bij momenten ook erg grappig op een eigenzinnige manier. Enkel 'Bananas' was misschien iets te slapstick. En de nerveuze Allen die zijn liefde voor New York bezingt, vind ik ook wel interessanter. Ook al blijft het een beetje een naar pedofilie neigend vetzakje .


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 23-02-2024 22:12 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

Ben ook niet zo thuis in het repertoire van Woody Allen. Wel heb ik heel veel jaren geleden tijdens het zappen op tv een gans stuk gezien van 'Everything You Always Wanted To Know About Sex - But Were Afraid To Ask', film van en met Allen. Is een slapstick anthology uit 1972. Vooral het laatste segment vond ik wel geweldig. Reminder aan mezelf dat ik die film eigenlijk eens volledig moet zien.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 20-03-2024 7:37 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Duitse miniserie, slechts 4 epidodes, met een lichte sci-fi-inslag. Goed geacteerd, goede spanningsopbouw en niet al te frustrerende cliffhangers. Enkel de apotheose vond ik dan weer een grote tegenvaller. Maar zeker een aanrader voor liefhebbers van sci-fi.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 27-03-2024 7:01 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Een tijdje geleden had ik de trilogie gelezen; niet altijd even gemakkelijk te volgen, omdat het verhaal bij momenten erg wetenschappelijk wordt en ook door de vele Chinese personages waarvan ik al snel niet meer goed wist wie nu weer wie was . Deze serie is dan ook een erg geslaagde verduidelijking, het helpt wel dat je iets van het verhaal weet. Ik vond het eerste seizoen redelijk briljant, maar het tempo is erg hoog, er wordt erg veel informatie in elke aflevering gepropt. Dat het tweede seizoen maar snel volgt. Iedere zichzelf respecterende sci-fi-fan zou dit zeker moeten zien .



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 27-03-2024 19:39 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Ja, net als Foe zeker. Ik trap er niet meer in.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Attila_the_hun
Covfefing in Nambia!
Usericon van Attila_the_hun
Posted 30-03-2024 12:12 by Attila_the_hun Wijzig reactieProfiel van Attila_the_hunQuote dit bericht

3 body problem is inderdaad top. Als Benioff en Weis een (ingewikkeld) verhaal hebben weten ze er wel wat moois van te maken, zolang ze zelf maar niks hoeven te verzinnen. En aangezien dit verhaal is afgerond gaat dat goed komen. ten minste, zolang netflix het niet vroegtijdig cancelt.

verder kijk ik met veel plezier naar:

* physical 100 (een soort competitie met beleefde, respectvolle Koreaanse topsporters)
* Shogun


“If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 30-03-2024 19:02 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Deze maar weer eens aangeslingerd. Actueler dan ooit.



Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 08-04-2024 9:19 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Brave New World klopt hier meer, 1984 is meer voor Rusland en China.


I wish I was a butterfly


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 17-04-2024 12:30 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Als grote fan van het spel (niet de onlineversie), zag ik hier hard naar uit. De fan wordt op zijn wenken bediend; er is erg veel moeite gedaan om alle kenmerkende elementen tot leven te brengen in de serie. Maar zelfs als je het spel niet zou kennen of geen fan zou zijn, blijft het een erg leuke serie. Erg grappig bij momenten en er is zeker moeite gedaan om een goed gefundeerd verhaal te vertellen, met enkele nagelbijtende cliffhangers en onverwachte wendingen. Misschien niet iets té veel sfeervolle fifties-muziek, maar al bij al een waar pareltje om duimen en vingers bij af te likken.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-04-2024 14:52 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ben eraan begonnen, en ze doen zeker recht aan de games (groot fan, van 1 t/m 4). Esthetiek, sfeer, soort plot, past goed. Een klein lore-dingetje zag ik tot nu toe dat ik of niet kende of nu nieuw is, maar wat sowieso past in wat er al was.

Goed gefilmd, adequate acteurs met soms een stapje meer.

In de eerste paar afleveringen vind ik het wel wat traag, hoop dat het wat sneller gaat. Zal zijn om überhaupt de wereld/setting uit te leggen, dus wel begrijpelijk dat ze het zo doen.


I wish I was a butterfly


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 22-04-2024 8:08 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Over deze serie ben ik iets minder enthousiast. Het is knap gefilmd en je kan helemaal in het wereldje duiken en er wordt goed geacteerd. Maar....het verhaal gaat zo tergend langzaam, terwijl het langst alle kanten baadt in mysteries en vraagstukken. Dat het van dezelfde producers van 'Lost' is, helpt niet veel natuurlijk. Na seizoen 1, dat op een zeer idiote manier stopte, vrees dat ik er alleen nog meer mysteries gaan bijkomen, tot ze weer tot een onoplosbare puzzel komen. Ik wil gewoon weten wat er aan de hand is .



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


KwelgeestIV
Haat is een deugd!
Usericon van KwelgeestIV
Posted 22-04-2024 11:45 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 22 april 2024 8:08 schreef PandroidJack het volgende:
Over deze serie ben ik iets minder enthousiast. Het is knap gefilmd en je kan helemaal in het wereldje duiken en er wordt goed geacteerd. Maar....het verhaal gaat zo tergend langzaam, terwijl het langst alle kanten baadt in mysteries en vraagstukken. Dat het van dezelfde producers van 'Lost' is, helpt niet veel natuurlijk. Na seizoen 1, dat op een zeer idiote manier stopte, vrees dat ik er alleen nog meer mysteries gaan bijkomen, tot ze weer tot een onoplosbare puzzel komen. Ik wil gewoon weten wat er aan de hand is .


Ik weet het nog niet. Hangt een grote Lost-vibe overheen. En dat is uiteindelijk geen goed voorteken.



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-04-2024 13:38 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Jawel.

Vanavond Rebel Moon 2 kijken misschien, wordt een avondje goed haten denk ik zo


I wish I was a butterfly


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen