|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Uitstekende serie, gebaseerd op het al even uitstekende boek van Stephen King. Heerlijke sixties-sfeer en een nooit vervelend verhaal. En, uitzonderlijk voor King, een erg mooi, geslaagd einde. Aanrader (ik heb het op Prime gezien). Ook op Prime begonnen aan seizoen 3 van Picard, ook weer erg content van . The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Even googlen want dit kwam mij ook bekend voor. Dit was te zien in de doc: Hi score. Staat op Netflix. Het spel heet Gayblade en was inmiddels gevonden. https://www.cbr.com/gayblade-lost-lgbtq-rpg-explained/ bub |
|
quote:Er is destijds zogenaamd aandacht aan besteed door de pers. Zolang ik daar niks van te zien krijg is deze game gemaakt voor de docu (dus vrij recentelijk) en het verhaal er omheen verzonnen om LGBT gedoe in de docu te verantwoorden. I want you to caress me like a tropical priest |
|
Picard seizoen 1 is best wel meh. Voor de zoveelste keer golden child geneuzel. Hoe zijn seizoen 2 en 3? I want you to caress me like a tropical priest |
|
quote: seizoen 2 vond ik niks. Seizoen 3 is echter erg goed! “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson |
|
Leuk. Van A24. I want you to caress me like a tropical priest |
|
quote:Het boek is een van zijn beste (Gedeelde plaats met HEarts in Atlantis voor mij0 en dit was idd een erg goede verfilming. Niet zo goed als t boek, maar zeker goed en idd bevredigend einde When your people matter, menstrual health matters |
|
https://www.youtube.com/live/kt4SxS5Ifyg?feature=share Nu benediction, straks tryptikon die oude Celtic Frost speelt. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Servant of the People. Nog overbelichter dan een gemiddelde GTST aflevering uit 1992. I want you to caress me like a tropical priest |
|
Genietbare docu van de Australische reus. Alhoewel het, niet geheel verrassend, vooral een schaamteloos eerbetoon is, in het verlengde van mans' ego dat qua enormiteit niet moet onderdoen voor zijn spiermassa. Valse bescheidenheid is hem vreemd, wat ik wel kan appreciëren. De echte belichaming van The American Dream; enorm berekend, gespeend van emoties (in het eerste deel uit hij een toch wel erg kille visie op depressie, gelinkt aan zijn kille reactie op de dood van zijn broer), meer Terminator dan de Terminator zelf, qua. Hij heeft er uiteindelijk wel veel mee bereikt. [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 19-06-2023 6:26] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Nieuwe seizoen Black Mirror is ruk. I want you to caress me like a tropical priest |
|
quote: |
|
quote: Nu pas door dat ik mij riant vergist heb en in het Engels aan het denken was The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Veel afleveringen zijn er (momenteel) niet te zien van het nieuwe seizoen. Er wordt duidelijk de kaart van de horror getrokken (meer dan van dystopische sci-fi). Ik vind het vermakelijke kortfilmpjes, de tot nu toe laatste aflevering met een flinke scheut humor wel. In vergelijking met de eerste seizoenen, zal het misschien wat bleek afsteken, maar los daarvan, hoogst vermakelijk. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Probleem heb ik niet. Andere stijl, maar wat mij betreft welkom. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Ja prima, maar het heet niet voor niets Black Mirror. Weer iets wat geadopteerd wordt door een streamingsservice en steeds verder raakt van het origineel. I want you to caress me like a tropical priest |
|
Voor horrormeuk maken ze maar fijn een Death Mirror spin-off serie. I want you to caress me like a tropical priest |
|
Oplossing: Gebruik geen streamingsdiensten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Wat feitelijk ook met de mens gebeurd. Dus ze houden ons nog steeds een black mirror voor. Dus niet zo miepen. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Ja maar dan hebben ze geen afleiding meer van de ongemakkelijke realiteit. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote:Wat lost dat op? I want you to caress me like a tropical priest |
|
quote: Kijk hem eens hoog van de toren blazen Nee dan Faalhaas, die zoekt zijn afleiding liever bij allerlei 'burgerjournalistieke clubjes' |
|
quote: Alleen staatstelevisie. Dankzij de overstap van HBO Max naar Max en dus geheel nieuwe app was mijn setup kapot en wegens technische limitaties (geen Android + geen degelijke VM-mogelijkheid + te weinig tijd om diepgaand naar te kijken) dan toch maar gewoon het stopgezette abonnement op Max niet meer opnieuw geactiveerd. Nog eens Streamz opgezet, lijkt op het eerste zicht wel de favorieten van HBO Max te hebben plus nog wat legendarische Belgische series. Benieuwd hoe lang het interessant blijft. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |