|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Kan ik niet beantwoorden, want ik ken niet allen metalbands. |
|
ik zal een paar bands noemen: possessed venom dark angel suffocation exodus nasty savage discharge mayhem bathory siege cryptic slaughter ik kan hier niet uit kiezen, deze bands moet ik gewoon noemen. en ik vergeet er gegarandeerd toch een paar. |
|
Kom op!!! Zeg gewoon welke jij het best vind! (Nog steeds Emperor, hoor) Ad Astra... |
|
Sjonge jonge, wat een mongolide vraag.... sebinsagoil |
|
burzum Don't touch me. I'm evil. |
|
simpel: Iron Maiden The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: je heb ter nie eens Emperor bij gezet: DOM! Ad Astra... |
|
slayer behoort toch ook wel tot de top, beste wil ik niet meteen zeggen sukkel |
|
quote: nee, want ik vind die band NIET GOED!!! daarom heb ik die ter nie bei gezet |
|
quote: quote: ??????????? je zegt zelf er al rekening mee te houden dat anderen anders denken, en dan ga je zoiets zeggen [Dit bericht is gewijzigd door Rammoth op 14-06-2002 19:45] Don't touch me. I'm evil. |
|
Dat bedoel ik, de beste metal band bestaat niet. Maakt iedereen voor zichzelf wel uit. sebinsagoil |
|
Bedankt voor de beledigingen! Ad Astra... |
|
quote: Geen dank hoor, ik doe het met liefde Don't touch me. I'm evil. |
|
welke beledi-gingen? sebinsagoil |
|
quote: hijs gek, laat hem maar nu weer on-topic Don't touch me. I'm evil. |
|
Hmmm, ik luister niet naar wannabe moderators sebinsagoil |
|
dan zou ik wel ON TOPIC zeggen... maar we zijn nu aant slowchatten en dat moet stoppen dus ik zeg niks meer Don't touch me. I'm evil. |
|
Nee, ik zeg ook nix meer. ON TOPIC GODVERDOMME!! sebinsagoil |
|
IRON MAIDEN |
|
Kittie, all the way. |
|
quote: alles van maiden? |
|
quote: Kittie is geen metal, kittie is rotzooi!!!!!!! sebinsagoil |
|
quote: Alles van Iron Maiden t/m Seventh son of a seventh son is een klassieker. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: vind ik maar dan tot Powerslave. de blaze periode is slecht. mijn grootste favorieten zijn de cd's met Dianno. Killers |
|
Beste band? lastige vraag, met al die verschillende stromingen. maar na enig nadenken: Death metal: Death Doom metal: My Dying Bride Traditioneel (weet geen andere omschrijving): Iron Maiden Black metal: ben ik nog niet over uit |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |