|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik hou het voorlopig even op Iron Maiden. Uiteraard zijn er genoeg superbands zoals Aghora. Thus spoke the night spirit.... |
|
morbid angel Je moeder. |
|
Burzum |
|
quote: Kan ik niet begrijpen, hoeft ook niet, maar ik wou het ff kwijt |
|
metallica No meat is sweater |
|
Gore Beyond Necropsy |
|
Degen die Burzum noemt: kommop zeg dat heeft toch geen klote met muziek te maken: iemand vermoorden uit naam van iets??? Denk eens even na. Het gaat om de beste band ooit en dat is zeker geen Burzum of andere achterlijke band of deel van een band die uit naam van iets iemand vermoord!!! Dat heeft toch geen klote met muziek te maken! |
|
Heu? Die post heeft toch geen reet met muziek te maken? Er zijn toch echt 6 full-length Burzum releases en ook nog demo's en dergelijke. Lijkt me muziek genoeg... |
|
Op dit moment luister ik eigenlijk het meeste naar Opeth. Een beste metalband is niet te noemen. ... do you think we're forever? ... |
|
het gaat hier om de beste metalband, ik denk niet dat VV burzum als een metalband ziet. dus. |
|
quote:Da's ook weer waar. Nou ja... z'n oude muziek nog wel. Maar vanaf, laten we zeggen, HLTO vond-ie van niet. Niet dat VV zelf altijd even helder is . |
|
quote: Burzum is mischien geen metalband meer maar dat zeker wel geweest. Ik ben het absoluut met je eens dat moorden niks met muziek te maken heeft, maar de feiten liggen er nou eenmaal. Thus spoke the night spirit.... |
|
CoF Slipknot KoRn Maiden Dimmu Borgir Kittie Fear Factory Slayer I like them all, can´t pick..... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Interesses / hobbies: Slipknot, Black metal, Death metal Waar slaat die black en death metal in je profiel op als ik vragen mag? Off topic: Nog maar 5 posts Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Cof n Dimmu Borgir.... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: okay dat kan je tot black metal rekenen, maar waar haal je dan dat death metal vandaan Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Als j goed luistert nar Dimmu hoor j un heel duidelijke Death scream. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Atm ff Sammath, wat een heerschende CD! |
|
quote: het heeft een paar death metal invloeden ja...maar als je het zo nodig in een hokje moet duwen moet je het denk ik toch in black metal stoppen. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Hmmz moeilijk, maar Maiden komt toch aardig in de buurt. Bazzio Attacks!!! |
|
ik denk niet dat de ene band beter is dan de andere. ik denk dat je beter je favo band kunt zegge die voor jou het best is/zijn. mijn favo: Marduk MetallicA(old shit) Slayer My Dying bride Anorexia Nervosa Destruction Sirius Death Deicide Morbid Angel p.s er zijn nog meer,maar ik heb niet meer tijd p.p.s Dood aan de Nu-"metal"!! dat zuigt zo erg hard beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
At the moment: - My Dying Bride - Aesma Daeva (wat een sfeer) - Crowbar (all time favorite) |
|
Sentenced. |
|
I keeeel joe! Hedendaagse metal is niet kut! Denk aan Cradle of Filth, Slipknot, NIEUWE SLAYER is nog steeds goed. Dit gaat over welke j WEL leuk vind. So don´t fuck on other bands!!! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |