|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Tuurlijk Meshuggah! Chaosphere is de MAX! Heb de nieuwe nog steeds niet gehoord. mvg wk10 |
|
meshuggah is Destroy Erase Improve wel aardig, maar haalt bij lange na niet het niveau van cryptopsy naar mijn mening "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Hoeft ook niet. Ze zijn zowiezo geniaal! mvg wk10 |
|
Denk Heer Krieg hoe anders. |
|
quote: Inderdaad! Een van de weinige bands waarvan ik al hun albums meer dan de moeite waard vind. The only measure of reality is nature. When people defy nature, whether through technology, insane religions, or misguided ideologies, they only increase the eventual suffering that will inevitably result. - Jesus |
|
Ik kan echt niet kiezen wat de beste metalband ooit is, maar wel welke bands het meeste indruk op me hebben gemaakt. dat zijn Sonata Arctica, Metallica, Opeth en Iced Earth |
|
quote: Het ging om METAL bands toch? Don't blush when I rip you open |
|
wat een domme vraag. dat is voor iedereen toch anders! |
|
nee, hoor. voor jou én voor mi én de rest van dit forum is dat natuurlijk: tetteretetteretet MERCYFUL FATE zooo. Oud Vuil. |
|
king idd! king diamond is geniaal. maar ik ga voor diamond head. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: tetteretetteretet EN King Diamond |
|
marduk |
|
hehheh, wel te gek, twee mede-king'ers. Oud Vuil. |
|
marduk naja, ieder zijn smaak, maar dan nog. Oud Vuil. |
|
Black sabbath of de oude Venom. 99.999999 van de hiergenoemde bands mogen de gitaarkoffer van Tony Iommi zelfs niet aanraken |
|
Print dit lijstje uit en hang hem boven je bed, fucking proletariërs. Dit is de definitieve lijst van de beste bands + releases. En nee, hier is geen discussie over mogelijk. Iron Maiden - Piece of Mind Morbid Angel - Blessed are the Sick Dark Angel - Darkness Descends Slayer - Reign in Blood Darkthrone - Under a Funeral Moon Gorgoroth - Pentagram bonobo van Beethoven (2003) Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Erm.... rrraggargragragarggggg *pers* SSSLAAA-HAAAAAYYYYOORRRRR!!!!!! |
|
SLAAAAAAAAAYYYYYYYYOOOOOOORRRRRR!!! |
|
Katatonia is mijn favo band op dit moment. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
PINK FLOOOOOOOOO...o...metal SLAYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRR! |
|
Slayer EN Maiden FREEZE |
|
Laat de massa hier maar over beslissen: http://www.zenial.nl/stats/vote.htm En wat staat er op 1 als beste band? Opeth! Slayer haalt de top 25 nog niet eens, duidelijk omdat ze maar een paar goede cd's hebben gemaakt... Zenial |
|
Metallica staat twee keer in het meest slechte album shit Wat wil je ook met Load en Reload FREEZE |
|
I've said it before, and I'll say it again: Man-O-War |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |