|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
mijn favo band is niet eens metal Puissance |
|
beste metalband ooit. Diabolicum.. maar dat is heel persoonlijk natuurlijk Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: dan ben je in verkeerde topic belandt |
|
quote: zeur zeur zoezn [Dit bericht is gewijzigd door KoRaX op 13-07-2002 16:29] |
|
uhm... |
|
quote: Is dat de band met het album 'The Dark Blood Rising' ? of zit ik nu verkeerd? "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
Sonata arctica en Type O Negative |
|
De beste metalband ooit is volgens mij Anathema uiteraard, maar aangezien iedereen hier zegt dat dat "geen metal is" ( ) zal ik het maar op Opeth houden, samen met Type O Negative... [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 14-07-2002 0:04] |
|
quote: ToN!!! |
|
hoevaak moet ik het nu nog tiepen? MERCYFUL FATE - don't break the oath. beste: zang drums gitaren sfeer duivelse texten briljante hoes vind ik. Oud Vuil. |
|
Emperor |
|
METAL is een beetje te gevarieerd om 1 favo band uit te kiezen |
|
quote: Beslis je niet zelf wat je metal vind? Teveel rekening houden met anderen is ook niet echt metalachtig! Oh ja en Anathema is toch ook echt geen metal meer(kan wel goed zijn maar toch)? Ik vond ze op "Eternity" al geen metal meer spelen(doch toen vond ik ze nog WEL goed)! |
|
Tja je moet vinden wat je wil maar ook ik vind de laatste Anathema-albums niet echt veel met metal te maken hebben. Niet dat dat erg is... want die albums zijn best te pruimen. Ik zou het eerder een soort depressieve rockmuziek of zo noemen ipv metal. Oh en de beste metalband ooit is uiteraard gewoon Black Sabbath. |
|
quote: dat is idd een heerschend album mot ik snel weer's opzetten |
|
quote: Inderdaad Black Sabbath...en Mercyful Fate dan! |
|
Pfff... alsof er 1 beste is. Naja, als 't dan toch moet dan zou 't Iron Maiden of Iced Earth zijn. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
mmm lastige ik ben opgegroeid met Judaspriest, ik zou hun ook moeten noemen!! Maar NO, it will be pantera, or Type o I hate the morning (light) |
|
Je kunt gewoon niet kiezen uit al die metal bands er zijn ook heel veel soorten metals die niet vergelijkbaar zijn hoe moet je dan ooit kiezen zo lang het maar geen commerciele shit is zit het wel goed met een metal band het type niet lullen maar metal luisteren |
|
KoRn natuurlijk! Zenial |
|
Hangt af van periode tot periode! 60's : Led Zeppelin 70's:Black Sabbath,Deep Purple Vroege 80's : Iron Maiden,Motorhead Late 80's : Slayer,Metallica 90's:Sepultura 00's?( zijn nl.nog niet om,er kan nog vanalles gebeuren!!) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Ik bedoelde het een tikje ironisch... |
|
quote: dit vind ik dus niet nightwish dat is pas de band www.nightwish.com |
|
Dat is knuffelrock, het gaat hier om de beste 'metal' band sebinsagoil |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |