IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Wat is nou de beste metal band ooit??? Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-07-2002 16:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2002 16:02 schreef soepkoeltoer het volgende:
jonges, jongens toch... jullie snappen het nog steeds niet, de beste band ooit is gewoon suffocation.

ik moet wel toegeven dat de ze band akelig dicht in de buurt van bijvoorbeeld possessed komt.

KoRaX
Usericon van KoRaX
Posted 13-07-2002 16:25 by KoRaX Wijzig reactieProfiel van KoRaXQuote dit bericht

mijn favo band is niet eens metal
Puissance

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-07-2002 16:26 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

beste metalband ooit. Diabolicum.. maar dat is heel persoonlijk natuurlijk

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 13-07-2002 16:27 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2002 16:25 schreef KoRaX het volgende:
mijn favo band is niet eens metal
Puissance

dan ben je in verkeerde topic belandt

KoRaX
Usericon van KoRaX
Posted 13-07-2002 16:28 by KoRaX Wijzig reactieProfiel van KoRaXQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2002 16:27 schreef soepkoeltoer het volgende:
dan ben je in verkeerde topic belandt

zeur zeur zoezn

[Dit bericht is gewijzigd door KoRaX op 13-07-2002 16:29]

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 13-07-2002 17:09 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

uhm...

Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 13-07-2002 23:58 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2002 16:26 schreef Cadaveria het volgende:
beste metalband ooit. Diabolicum.. maar dat is heel persoonlijk natuurlijk

Is dat de band met het album 'The Dark Blood Rising' ?

of zit ik nu verkeerd?

"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 14-07-2002 0:00 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Sonata arctica en Type O Negative

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 14-07-2002 0:03 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

De beste metalband ooit is volgens mij Anathema uiteraard, maar aangezien iedereen hier zegt dat dat "geen metal is" ( ) zal ik het maar op Opeth houden, samen met Type O Negative...

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 14-07-2002 0:04]

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 14-07-2002 0:05 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2002 0:03 schreef Asherah het volgende:
De beste metalband ooit is volgens mij Anathema uiteraard, maar aangezien iedereen hier zegt dat dat "geen metal is" ( ) zal ik het maar op Opeth houden, samen met Type O Negative...

ToN!!!

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 14-07-2002 0:09 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

hoevaak moet ik het nu nog tiepen?

MERCYFUL FATE - don't break the oath.

beste: zang
drums
gitaren
sfeer
duivelse texten
briljante hoes

vind ik.

Oud Vuil.

Twone
Usericon van Twone
Posted 14-07-2002 0:41 by Twone Wijzig reactieProfiel van TwoneQuote dit bericht

Emperor

FOL
Usericon van FOL
Posted 14-07-2002 0:53 by FOL Wijzig reactieProfiel van FOLQuote dit bericht

METAL is een beetje te gevarieerd om 1 favo band uit te kiezen

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 14-07-2002 1:08 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2002 0:03 schreef Asherah het volgende:

Beslis je niet zelf wat je metal vind? Teveel rekening houden met anderen is ook niet echt metalachtig!

Oh ja en Anathema is toch ook echt geen metal meer(kan wel goed zijn maar toch)? Ik vond ze op "Eternity" al geen metal meer spelen(doch toen vond ik ze nog WEL goed)!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-07-2002 1:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Tja je moet vinden wat je wil maar ook ik vind de laatste Anathema-albums niet echt veel met metal te maken hebben. Niet dat dat erg is... want die albums zijn best te pruimen. Ik zou het eerder een soort depressieve rockmuziek of zo noemen ipv metal.

Oh en de beste metalband ooit is uiteraard gewoon Black Sabbath.

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 14-07-2002 12:52 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2002 0:09 schreef webblaster wim het volgende:
hoevaak moet ik het nu nog tiepen?

MERCYFUL FATE - don't break the oath.

beste: zang
drums
gitaren
sfeer
duivelse texten
briljante hoes

vind ik.

dat is idd een heerschend album mot ik snel weer's opzetten

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 14-07-2002 14:38 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2002 1:41 schreef Dwaallicht het volgende:
Tja je moet vinden wat je wil maar ook ik vind de laatste Anathema-albums niet echt veel met metal te maken hebben. Niet dat dat erg is... want die albums zijn best te pruimen. Ik zou het eerder een soort depressieve rockmuziek of zo noemen ipv metal.

Oh en de beste metalband ooit is uiteraard gewoon Black Sabbath.

Inderdaad Black Sabbath...en Mercyful Fate dan!

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-07-2002 17:29 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Pfff... alsof er 1 beste is. Naja, als 't dan toch moet dan zou 't Iron Maiden of Iced Earth zijn.

I'm not being rude. You're just insignificant.

dreek
Wounded
Usericon van dreek
Posted 14-07-2002 22:33 by dreek Wijzig reactieProfiel van dreekQuote dit berichthttp://www.karbo.tk

mmm lastige ik ben opgegroeid met Judaspriest, ik zou hun ook moeten noemen!!

Maar NO, it will be pantera, or Type o

I hate the morning (light)

metal up your ass
be yourzelf
Usericon van metal up your ass
Posted 16-07-2002 23:11 by metal up your ass Wijzig reactieProfiel van metal up your assQuote dit bericht

Je kunt gewoon niet kiezen uit al die metal bands er zijn ook heel veel soorten metals die niet vergelijkbaar zijn hoe moet je dan ooit kiezen zo lang het maar geen commerciele shit is zit het wel goed met een metal band

het type niet lullen maar metal luisteren

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 16-07-2002 23:23 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

KoRn natuurlijk!

Zenial

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 16-07-2002 23:29 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Hangt af van periode tot periode!

60's : Led Zeppelin
70's:Black Sabbath,Deep Purple
Vroege 80's : Iron Maiden,Motorhead
Late 80's : Slayer,Metallica
90's:Sepultura
00's?( zijn nl.nog niet om,er kan nog vanalles gebeuren!!)

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 17-07-2002 10:41 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2002 1:08 schreef McDoom het volgende:
Beslis je niet zelf wat je metal vind? Teveel rekening houden met anderen is ook niet echt metalachtig!

Ik bedoelde het een tikje ironisch...

darkforrest
www.sephyros.nl
Usericon van darkforrest
Posted 17-07-2002 10:54 by darkforrest Wijzig reactieProfiel van darkforrestQuote dit berichthttp://   www.sephyros/nl

quote:
Op 14 juni 2002 19:32 schreef Hieronimus het volgende:
Nou wil ik hier wel eens een paar reacties op zien!!!
Maar eigenlijk is Emperor gewoon het best
Dat zullen jullie vast wel anders vinden, maar ja...

Emperor Ruuuulezzzzzzzzz

dit vind ik dus niet

nightwish dat is pas de band
www.nightwish.com

Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 17-07-2002 11:03 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

Dat is knuffelrock, het gaat hier om de beste 'metal' band

sebinsagoil

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com