|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: we geloven je nu wel |
|
Inderdaad zeg. Ben je ooit door Slipknot in elkaar geslagen ofzo? |
|
Je raakt er wel erg gefrustreerd van dat dat bestaat... beste metal band ooit? geen idee, er zijn teveel soorten metal. Op death metal gebied wellicht (qua techniek) Cryptopsy of Morbid Angel. |
|
Vrij van meing vrij van leven vrij van dood. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ik kan ook geen antwoord geven op vragen als deze. Soms luister ik die band 24/7 dan weer de andere... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Another addicted music lover... Good 4 u. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
wat zeg je nou allemaal rare dingen kerel? |
|
That I understand him bcause i listen also metal 24/7 Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
BLIND GUARDIAN!! WAT????????? t Kan toch?? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
therion Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
motorhead. misfits. MOTHERFUCKER! you want my COUCH?. you motherFUCKER. I need your motherfucking Brain!. You can't have my COUCH!. What the FUCK you thinking?. |
|
quote: Beste metal band ooit in Epe ontstaan : Def - Act |
|
en morphia dan ikke vind devourment wel erg hard aarschen schoppen eigelijk en dimmu borgir weet me ook wel erg te raken met for al tid / in i hevetigens mørke hmz verder niet veel eigelijk... Je moeder. |
|
quote: Oeps! ff vergeten... |
|
ik zal ook weer eens effe een bandnaam neer plempen; DRI My dying bride (twee briljante concerten gecombineerd met een groot aantal supercd's) |
|
Iron Maiden *btw mijn laatste post voor mijn vakantie...Hail!* |
|
Fijne vakantie DeCiPhEr. Death vind ik nog steeds de beste metal band ooit. Alhoewel er wel meerdere band zijn die ik ook erg goed vind. the only pleasure is pain |
|
Napalm Death......punt uit! |
|
destruction!!! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Mushroomhead af en toe Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Saxon . Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Sjah de undersign zegt alweer genoeg... Ik, Wil Schuurman |
|
jonges, jongens toch... jullie snappen het nog steeds niet, de beste band ooit is gewoon suffocation. |
|
Nietwaaaaar!!!! Mij dei-ing brijt!!! Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |